icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین نگاهی گذرا به رنو داستر RENAULT Duster

نگاهی گذرا به رنو داستر RENAULT Duster

comments 1 1393/10/13

با رنو داستر,حس ماجراجویی در شما زنده خواهد شد

رنو داستر 

ظاهر رنو داستر AWD

استحکام و زیبایی در یک خودرو جمع شده و آن رنو داستر AWD می باشد.طراحی مستحکم و صیقلی آن شما را آماده ی ماجراجویی در هر جاده ای که فکرش را کنید می کند.

کاملا عملیاتی

امروزه وقتی میگوییم وسیله ی نقلیه ای عملیاتی است منظورمان بزرگ بودن آن است,تعصبی که رنو داستر آن را زیر پا گذاشت.با توجه به اندازه های 4.31 متر طول و 1.82 متر عرض,میبینیم که رنو داستر یک خودروی جمع و جور است و این موضوع بدین معنی است که کنترل این خودرو در شهر به راحتی کنترل و هدایت آن در جاده های بیرون از شهر می باشد.

رنو داستر به گونه ای طراحی شده است که برای انواع جاده ها در دنیا مناسب باشد.به منظور برطرف کردن این خواسته های متفاوت,رنو داستر در ورژن های 2*4و 4*4 در دسترس می باشد.

شاسی تقویت شده ی رنو داستر برای جاده های برون شهری مناسب است که این ویژگی به خاطر شاسی بالای 210 میلی متر,برآمدگی کوتاه(822 میلی متر در جلو و 820 میلی متر در عقب) و گوشه های بیرونی بزرگ میباشد.

رنو داستر

آسایش و امنیت

رنو داستر آسایش و لذت رانندگی را در همه ی شرایط مهیا کرده است.

رنو داستر به لطف شاسی بلندش(205 میلی متر برای ورژن2*4 و210 میلی متر برای 4*4)راحتی را برای مسافرت در همه ی جاده ها با هر نوع سطحی فراهم میکند.داخل خودرو با وجود تودوزی های کروم,صندلی های با روکش چرم و داشتن احساس راحتی وقتی دست بر روی فرمان و دنده است حرفه ای و زیباست.

از نظر امنیت فعال,رنو داستر شاهکار است.بسته به ورژنی که خریداری میکنید,سیستم ABS بوش 8.1 همراه با ترمز الکترونیکی قدرتمند(EBD)و ترمز های کمکی اظطراری(EBA)بر روی خودرو نصب میباشند.

از نظر امنیت غیر فعال,باز هم رنو داستر شاهکار است,بسته به ورژنی که خریداری میکنید,دو کیسه ی هوای جلو و کمربندهای با محدود کننده های نیرو برای صندلی های جلو موجود میباشند.میتوان دو کیسه هوای بالای سر به قسمت راننده و کمک راننده اضافه کرد.

 رنو داستر

 

طراحی داخلی(اتاق)رنو داستر AWD

از بیرون طراحی اسپورت و مستحکم,از درون طراحی ارگونومیک و زیبا.تودوزی زیبای رنو داستر AWD یک طرح با الگوی کندوی زنبور و رنگ قرمز میباشد.طراحی شیک اتاق به گونه ای است که فضای درون اتاق بسیار روشن و دلپذیر است و این به خاطر وجود حلقه های از جنس کوروم در اطراف قسمت های داخلی خودرو(درچه های هوا و پنل کنترل و...)میباشد و حس اسپرت بودن خودرو را دو چندان میکند.رنو داستر برای قرار گیری 5 نفر داخل آن حتی در یک سفر طولانی جادار و راحت است.فضا برای پاها بیش از 475 لیتر میباشد.

با وجود صندلی های عقب تاشو ظرفیت انبار خودرو تا 1636 لیتر افزایش میابد و میتوانید در درون این خودرو در حالی که صندلی مسافر تا شده باشد  اشیای با طول 2.65 متر را حمل کنید.

 رنو داستر

 

گروه داستر ها

گروه داسترهای شرکت رنو جامعه و رسانه ای از دارندگان رنو داستر میباشد و مختص آنهایی است که برایشان ماجراجویی فقط و فقط در رانندگی خلاصه میشود.

 رنو داستررنو داستر

user-img

نویسنده :

comments 1 1393/10/13
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

علی 1396/6/15
12:26:49

چرا میگیم رنو داستر ؟ این خودرو ساخت شرکت داچیا رومانی است.در واقع داچیا داستر درست است نه رنو داستر.

مطالب مرتبط