icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین شورولت کاماروی جدید 2016 رونمایی شد.

شورولت کاماروی جدید 2016 رونمایی شد.

comments 0 1394/2/30

پردیس خودرو: پس انتشار عکس های مخفیانه از شورولت کاماروی جدید 2016 و انتشار اخبار گوناگون در خصوص ابعاد فنی آن ،در نهایت این کمپانی تصمیم گرفت که از شورولت کاماروی جدید 2016 رونمایی کند.

 

 

شورولت کامارو جدید 2016

شورولت کاماروی جدید، نسل ششم از این خودروی سنتی – آمریکایی می باشد که توسط شورولت عرضه خواهد شد.شرکت خودروسازی GM  با کاماروی جدید رقبای خود را چالش خواهد کشید.

تغییرات صورت گرفته در طراحی کامارو بصورت فیس لیفت بوده  و به بیشترین تغییرات در چراغهای جلو و چراغهای عقب اتفاق افتاده است.چراغهای جلو از نوع زنون بوده که توسط یک نوار LED احاطه شده است.خطوط متعدد روی بدنه و گلیگر های حجیم و بدنه عضلانی  مطابق با زبان طراحی کامرو طراحی شده بطوریکه با ملاحضه این خودرو حضور یک کامارو را احساس خواهید کرد.ابعاد کامارو جدید کوچکتر از مدلهای قبلی شده است . این خودرو 5.8 سانتی‌متر کوتاه‌تر  و 2.5 سانتی‌متر نیز باریک‌تر و کم ارتفاع‌تر شده است.

 

شورولت کامارو جدید 2016

 

شورولت کامارو جدید 2016

 

شورولت کامارو جدید 2016

 

فضای داخلی این خودرو بسیار بروزتر و مدرن تر از مدلهای قبلی می باشد بطوریکه با حضور در کابین این خودرو فضایی ساده و در عین حال مدرن تداعی می گردد.جنرال موتور برای این خودرو یک صفحه نمایش 8 اینچی درنظر گرفته است.سیستم تهویه مطبوع ساده تر و در عین حال زیباتر شده و ترمز دستی بصورت الکترونیکی درآمده است.نورپردازی داخلی خودرو بسیار چشمگیر تر شده است.

 

شورولت کامارو جدید 2016

 

شورولت کامارو جدید 2016

 

بطور کل تغییرات صورت گرفته در طراحی این خودرو بسیار اندک است و توجه جنرال موتور به بهبود بعد فنی این خودرو بوده است.

در آخرین خبرهای منتشر شده قبل از رونمایی این خودرو کم شدن 90 کیلوگرمی وزن پلت فرم این خودرو بدلیل استفاده از متریال فوق سبک در عین حال مقاوم بوده است.اما بعد از رونمایی مشخص شد که هدف طراحان این خودرو فقط کم کردن وزن نبوده چرا که این خودرو اسپرت تر و دقیق تر از  مدلهای قبلی شده است.

شورولت کامارو جدید 2016

 

کاماروی جدید بر روی پلت فرم جدید جنرال موتورز به نام آلفا طراحی شده است این پلت فرم دیفرانسیل عقب سبکتر و در عین حال دارای مقاومت بیشتر و دینامیک بهتر می باشد.این پلت فرم از نظر فنی با بی ام و سری 3 مقایسه می گردد.با توجه به مشخصات این پلت فم انتظار می رود که کاماروی جدید سواری نرم تر ،جذاب تر و مسلط تر را به ارمغان بیاورد.

شرکت جنرال موتورز چندین موتور مختلف را برای این خودرو معرفی کرده که جالبترین این گزینه ها یک پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژر دار می باشد. این اولین بار می باشد که برای کامارو یک قلب تپنده چهار سیلندر در نظر گرفته شده است.

شورولت کامارو جدید 2016

 

این پیشرانه قبلا در کادیلاک‌های ATS و CTS مورد استفاده قرار گرفته بود.موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توان خروجی برابر با 275 اسب بخار و گشتاوری معادل 400 نیوتن بر متر دارد.سیاست جنرال موتور برای ارائه این موتور 4 سلیندر کاملا مشخص می باشد چرا که چندی قبل فورد موستانگ اکوبوست با موتور 4 سیلندر به بازار معرفی شد و حالا جنرال موتور برای رقابت با همتای آمریکایی خود این گزینه را ارائه داده است.

مصرف سوخت این موتور در جاده های خارج از شهری برابر با 7.84 لیتر و صفر تا 96 کیلومتر آن برابر با 6 ثانیه می باشد.

شورولت کامارو جدید 2016

 

از گزینه های دیگر جنرال موتور برای پیشرانه این خودروی جسور موتور 6 سیلندر با حجم مونور 3.6 لیتر و توان خروجی 385 اسب بخار می باشد.این موتور شش سیلندر مدل بهینه شده موتور های قبلی کامارو می باشد که باعث شده 10 اسب بخار توان خروجی آن افزایش داشته باشد.

شورولت کامارو جدید 2016

 

شورولت کامارو جدید 2016

شرکت جنرال موتور برای علاقمندان سنتی این خودرو سوپرایزی رامعرفی کرده است. پیشرانه V8 با توان خروجی 455 اسب بخار و گشتاور 617 نیوتن بر متر که امکان جفت شدن با یک گیربکس شش سرعته دستی و یا 8 سرعته اتوماتیک را دارد تمامی انتظارت یک مشتاق سرعت و قدرت را پاسخگو می باشد. این موتور بر روی کامارو مدل SS نصب می گردد. کامارو SS بصورت استاندارد از ترمز برمبو و سیستم تعلیق مغناطیسی یهره می برد.

 

شورولت کامارو جدید 2016

 

تهیه شده در وب سایت پردیس خودرو مرجع ثیت آگهی خرید و فروش خودرو در کشور

user-img

نویسنده :

comments 0 1394/2/30
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط