icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین 10 خودروی کانورتیبل (کروک )ارزان که می توانید در سال 2015 بخرید!

10 خودروی کانورتیبل (کروک )ارزان که می توانید در سال 2015 بخرید!

comments 1 1396/3/9

تحریریه پردیس خودرو : خورشید می­تابد و درجه ­ی حرار­ت در حال افزایش است و همه­ ی ما دوست داریم در جاده­ های زیبای عمیق و پرپیچ و خم رانندگی کنیم. اما تصور ما از این ایده با آنچه که در تصویر بالا که خودروی زیبای کانورتیبل بنتلی ۲۰۱۴ GTC را نشان می­دهد یکی نخواهد بود. واقعیت این است که شما می توانید همین حس را با خودروهایی که در اشکال و اندازه ­های کوچک­تری ساخته شده ­اند تجربه کنید. در این مقاله 10 مورد از ارزان­ترین خودروهای کانورتیبل را که می­توانید بخرید به شما معرفی می­کنیم.

اسمارت فورتو، تیپ Passion Cabriolet:  دلار 18680 

 

اگرچه مدل کاملاً جدید هاچ بک اسمارت فورتو مدل 2016 در راه رسیدن به بازار ایالات متحده است، در حال حاضر هنوز نسخه­ی قدیمی این خودرو به فروش می­رسد. این خودروی شهری کوچک هرگز یک موفقیت بزرگ در بازار ایالات متحده نبوده است ولی ما هرگز تحت تأثیر قدرت 70 اسب بخاری و موتور یک لیتری و گیربکس اتوماتیک تک کلاچ آن قرار نگرفته­ایم. نسخه­ی کروکی (Cabriolet) آن با سقف آفتاب­گیر و فضای کوچک آن که تنها دو صندلی دربر می­گیرد خودرویی مقرون به صرفه است که مشکل جای پارک هم ندارد. نسخه­ی جدید کانورتیبل اسمارت فورتو برای اولین بار در سال آینده یا شاید دو سال بعد به بازار عرضه شود.

فیات C500 پاپ: 21325 دلار

فیات 500C تعریفی دور و دراز از کانورتیبل دارد زیرا به دلیل برخی از نسخه­های قدیمی آن ممکن است تصوری از درها و پنجره­هایی با ارتفاع زیاد در ذهن خود داشته باشید؛ این خودرو تنها شامل یک سقف تاشوی پارچه­ای است که به طور منظمی روی صندوق عقب جمع می­شود. با این حال، فیات 500 به عنوان یک خودروی کانورتیبل، از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است. مانند نسخه­ی هاچ بک 500C دارای موتور 4/1 لیتری خطی چهار سیلندر بوده که 101 اسب بخار تولید می­کند. اگر مایل به صرف پول بیش­تری هستید می­توانید نسخه­ی Abarth 500C را با 160 اسب بخار قدرت دریافت کنید (در این مدل صدای اگزوز کم­تر است).

جیپ جنگنده­ی اسپرت X4Xمدل 2015: 23990 دلار

 

اگر چه بسیاری از خریداران دوست دارند مدل هاردتاپ را به علت محافظت بیش­تر خودرو از عناصر و داشتن سقف نرم پارچه­ای این شاسی بلند کانورتیبل تنها در ایالات متحده به فروش می­رسد.وسعت توانایی این جیپ موجب شده است که از بقیه کانورتیبل­ها متمایز باشد. مدل اسپرت این خودرو بسیار مقرون به صرفه است  از مدل ورزشی مقرون به صرفه به خط مرزی بی نظم و ترتیب، یک نوع جیپ مخاصم از همه وجود دارد. این که در مکان­های پر از سنگ در آیا شما در طول خزیدن سنگهای در Moab و یا در سواحل دریا سقف خودرو را باز کنید یک آزمایش سرگرم کننده برای جیپ محسوب می­شود.

مزدا میاتای MX-5  اسپرت: 25735 دلار

 

مزدا میاتای MX- 5 پرفروش­ترین رودستردر تمام دوران­ها بدون هیچ گونه کمکی بوده است. با قیمتی زیر 30000 دلار خریداران می­توانند یک رودستر چرخ عقب محرک داشته باشند که این پول برای داشتن یک رودستر کوچک سرگرم کننده بسیار مناسب است. این مدل جدید سبک­تر و سریع­تر از بقیه­ی مدل­های رده­ی خود است. مزدا میاتای MX- 5 با یک سقف پارچه­ای ارزان اولین نسل ND است که سقف تاشوی آن دستی است.

فولکس واگن بیتل کانورتیبل 1.8T مدل سال 2015: 26415 دلار

 

فولکس واگن بیتل کانورتیبلهر چند که بزرگتر از فیات C500 است اصولاً همان کارایی  مقرون به صرفه بودن و خودروی کوچک شهری را دارد. در این مدل هاچ بک بیتل شما شاهد تمام عملکردهای خاص مهندسی خواهید بود، اما با تمام این­ها استفاده از آن بسیار ساده است. بعد از یک سال رانندگی با فولکس واگن 2013 متوجه شدیم که این خودرو با سقف کوتاه­تر بهتر نیز می­شود: "در آن زمان تنها تعداد کمی خودروی بدون سقف را به خاطر ما می­آورد چرا که ما این ماشین را در مرتبه اول دوست داشتیم. با وجود همه­ی معایبی که این مدل دارد، هنوز هم خودروهای کلاسیک فولکس واگن جذاب به نظر می­رسند و یک کاراکتر سرگرم کننده و دوست داشتنی هستند".

مینی کوپر کانورتیبل مدل سال 2015: 26550 دلار

 

نسخه جدید از مینی کوپر droptop در راه است، اما نسل دوم از ورژن soldiers  آن برای یک سال دیگر با همان سبک یکپارچه و سیستم عامل و اندازه کوچک تولید می­شود که یک خودروی کوچک ناب است.  رنج وسیعی از مدل­های این خودرو در دسترس هستند که شامل نسخه­ی کوپر با 121 اسب بخار با موتور توربوشارژ، 181 اسب بخار در کوپر S، 208 اسب بخار در جان کوپر ورکس (John Cooper Works ) می­باشد. برخی از ویژگی­های سرگرم کننده­ی این خودرو که سوای از مدل هاچ بک کانورتیبل آن است شامل: محیط نیمه باز برای سقف تاشوی پارچه­ای و سیستم Openometer که زمان رانندگی شما را محاسبه می­کند.

فورد موستانگ V- 6 کانورتیبل: 30125 دلار

 

خودروهای پونی کمپانی فورد از ابتدا به طور گسترده در دسترس قرار گرفتند و با مدل نسل ششم هیچ فرقی ندارند. مدل جدید 2015 استانگ کانورتیبل همان سه دستگاه انتقال قدرت موجود در کوپه را با موتور 6-V  که 7/3 لیتری است را ارائه می­دهد. این موتور توربوشارژ اکوبوست بوده و چهار سیلندر دارد که در وسط خودرو قرار دارد. همچنین در مدل GT موتور 5 لیتری V-8  گنجانده شده است.  به مناسبت پنجاهمین سالگرد فورد یک پکیج جدید در اکوبوست و GT قرار داده شده است، هرچند اضافه شدن پکیج، این معنی را می­دهد که خودرو نسبت به قبل گران­تر خواهد شد که می­تواند به مرز 50000 دلار نیز نزدیک شود.

شورلت کامارو مدل 2015 کانورتیبل ILT: 32200 دلار

 

با وجود وارد شدن نسل جدید از خودروی شورلت کامارو مدل 2016 باز ممکن است روی خودروی مدل 2015 یک معامله بزرگ انجام دهید.  مدل پایه کامارو استاندارد بوده و یک موتور 6/3 لیتری V-6 دارد و با مدل SS 426 اسب بخار توسط موتور V-8 5/2 لیتری تولید می­کند. این قدرت کافی نیست، در ورژن کانورتیبل کامارو ZL1، 580 اسب بخار با موتور 2/6 لیتری V-8 تولید می­شود.

آئودی A3کابریولت 1.8Tپرمیوم مدل 2016: 36495 دلار

 

به عنوان تنها پلاک لوکس در این لیست، آئودی A3 کابریولت شروع قیمت پایین­تری ارائه می­دهد، چیزی که شما از این لوگوی چهار حلقه انتظار دارید. این کانورتیبل جدید بخشی از آئودی A3 است که همچنین شامل سدان A3 و e- Torn و TDI هاچ بک می­باشد. همه بر پایه­ی مجموعه­ی فولکس واگن در پلت فرم MQB بوده و کابریو A3 شامل درایو چرخ جلو استاندارد است و یک موتور توربوی چهار سیلندر 8/1 لیتری دارد. با هزینه­ی مقداری پول بیش­تر شما می­توانید از امکانات چهار فصل (all-weather duty) آن با اضافه کردن مقدار بیش­تری به قدرت موتور بهره ببرید؛ به این صورت که می­توانید کابریولت A3 خود را به موتور 2 لیتری چهار توربو و درایو تمام چرخ کواترو مجهز کنید.

فولکس واگن ایوس 2.0Tکامفورت مدل 2015: 37010 دلار

 


فولکس واگن ایوس هنوز هم در صف فروش قرار دارد و هزینه­ی آن از خودروی معادل خود یعنی آئودی لوکس بیش­تر است. اما در طول تاریخ این دو خودرو، وجود ویژگی­های جذاب در ایوس مانند جمع شدن سقف پانوراما در مدل هارتاپ موجب شده که از رقیب آئودی خود متمایز باشد. ایوس که اولین عرضه­ی آن به سال 2006 برمی­گردد، بر پایه­ی دو نسل قبلی فولکس واگن گلف است هرچند بعد از آن چندین به روز رسانی جزئی در آن ایجاد شده است. خرید و فروش این خودرو به کندی انجام می­گیرد به طوری که تنها 1088 تای آن تا سال 2015 به فروش رسیده است. اما هنوز مدل ایوس آن با سقف تاشو را می­توانید با قیمت مناسبی تهیه کنید.

user-img

نویسنده :

comments 1 1396/3/9
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

مریم 1395/5/2
13:46:1

سلام خسته نباشین آیا ماشینهای کروک رو قسطی و شرایطی هم میشه خرید . ممنون از شما

مطالب مرتبط