icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین بوگاتی La Voiture Noire رودستر را ببینید

بوگاتی La Voiture Noire رودستر را ببینید

comments 1 1397/12/23

هفته گذشته بوگاتی بعنوان یکی از سوپر اسپرت سازان بنام جهان از گرانترین خودرو کل تاریخ جهان با نام La Voiture Noire رونمایی کرد.این خودرو که به نوعی یاد و خاطره محصول افسانه ای بوگاتی آتلانتیک را زنده کرده است بصورت تک نسخه تولید شده و همچنان خبر ها پیرامون ان ادامه دارد.

قطعا این بوگاتی 16.5 میلیون یورویی به اندازه خاص و البته کمیاب است که نمی توان برای خاص بودنش کاری جدیدی را انجام داد. اما نیکیتا آکسیونوف یکی از گرافیست های بنام جهان رندری را طراحی کرده که نسخه رودستر La Voiture Noire را به تصویر می کشد. نتیجه کار هم یک خودروی مجازی واقعا خواستنی شده است.

 

 



به نظر می‌رسد که حذف سقف خودرو کار آسانی باشد اما در واقعیت (یا هم در واقعیت مجازی!) برخی اصلاحات باید انجام شود. برای مثال فرم پانل پشت صندلی‌ها را در نظر بگیرید که هم‌اکنون کوتاه‌تر بوده اما علیرغم دگرگونی خود فرم پایه و اصلی‌اش را حفظ کرده است.

نسخه مجازی این بوگاتی دارای رنگ متفاوتی با نسخه واقعی است. La Voiture Noire حاضر در نمایشگاه خودروی ژنو مشکی رنگ بود اما رودستر مجازی از آبی متالیک بهره می برد وبا رینگ های برنزی تزیین شده است.نمای عقب خودرو نیز تغییر نکرده و همچنان شش خروجی اگزوز نفس ها را در سینه حبس می کند.

مشصخا هیچ زمان شانس مشاهده این خودرو را در دنیایی واقعی نخواهیم داشت  چرا که بوگاتی اعلام کرده از نسخه واقعی تنها یک نسخه تولید خواهد شد در اینصورت تولید نسخه رودستر هیچ زمان اتفاق نخواهد افتاد. البته اگر نسخه‌ی رودستر تولید شود انتظار سوپرکاری مبتنی بر شیرون با پیشرانه‌ی 16 سیلندر 8 لیتری کوادتوربو با قدرت 1500 اسب بخار و گشتاور 1600 نیوتون متری را خواهیم داشت.

برچسب ها:

بوگاتی
user-img

نویسنده :

میلاد حسینی

comments 1 1397/12/23
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

مهدى 1398/2/18
11:40:18

داداش درستش كردن و رونالدو خريدش به قيمت 162 ميليارد تومان!!

مطالب مرتبط