icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین خشن و قدرتمند اما زیبا،رونمایی تویوتا لندکروز 2016

خشن و قدرتمند اما زیبا،رونمایی تویوتا لندکروز 2016

comments 1 1394/5/29

پردیس خودرو:پس از کش و قوس فراوان بوجود آمده بر سر انتشار عکسهای جاسوسی لندکروز جدید در یک مجله ژاپنی ،تویوتا تصمیم گرفت که این خودروی قدرتمند را پرده بردای کند.

 

 

تویوتا لندکروز جدید

 

 

این تصمیم پس از آن گرفته شده که چند روز پیش این شرکت از لکسوس LX570 رونمایی کرده بود.تویوتا لندکروز جدید در حقیقت مدل فیس لیفت شده نسل قبلی می باشد که تغییرات زیادی را در آن مشاهده نمی شود.

چراغهای جلو خودرو تغییر خاصی نکرده به جز اینکه دو بال از جلو پنجره به داخل قاب چراغها کشیده شده است.جلو پنجره این خودرو هم مانند نسل قبل طراحی شده و تفاوت با نسل قبلی جنس آن می باشد که از آلومینیوم ساخته شده است. دلیل این امر هم بالا بردن طول عمر آن و طبیعی جلوه دادن آن است.البته در ستون های افقی آن کمی تغییر ایجاد شده و با کنار هم قرار دادن این دو نسل این تفاوت ها مشخص می شود.

 

تویوتا لندکروز جدید

تویوتا لندکروز جدید

نمای عقب این خودرو کمترین تغییرات را تجربه کرده است. چراغهای عقب با همان نمای قبلی بوده با این تفاوت که چراغهای عقب مجهز به  LED شده است.

با ورود به کابین این خودرو هم مشخص می باشد که تغییرات خاصی در آن انجام شده است.داخل کابین  از بالشتک‌های نرم‌تر بر روی تمامی صندلی‌ها استفاده شده و همچنین ضخامت برخی قطعات بکار رفته در داخل کابین هم نسبت به قبل بیشتر شده است. علاوه بر این‌ها، صفحه نمایشگر و سوئیچ‌ها هم شکلی جدید به خود گرفته‌اند تا تویوتا لندکروزر را در راستای نو شدن همراهی کنند. از دیگر امکانات داخلی کابین هم می‌توان به یک صفحه نمایشگر 4.2 اینچی TFT چند رسانه‌ای در کنسول مرکزی و یک صفحه نمایشگر بزرگ 9 اینچی به جای 8 اینچی مدل اصلی برای سیستم سرگرمی سرنشینان عقب، شارژر بی‌سیم با خروجی 12 ولتی و... اشاره کرد.

 

تویوتا لندکروز جدید

در زیر کاپوت این خودروی قدرتمند هم تا به اینجای کار تویوتا به سه پیشرانه اصلی اشاره کرده که به ترتیب شامل یک موتور 4.5 لیتری دیزلی توربو با قدرت 272 اسب بخاری و گشتاور 650 نیوتن متری، موتور 4.6 لیتری هشت سیلندر بنزینی با قدرت 308 اسب بخاری و گشتاور 439 متری و در آخر هم یک پیشرانه 4.6 لیتری بنزینی 318 اسب بخاری با گشتاور 460 نیوتن متری می‌شود.

 

تویوتا لندکروز جدید

در آخر هم تویوتا اعلام کرد که این خورو را در دو نسخه GX و ZX به بازار عرضه خواهد کرد که نسخه GX آن قیمتی حدود 4 میلیون و 728 هزار و 437 ین و مدل ZX هم قیمتی برابر با 6 میلیون و 825 هزار و 600 ینی خواهند داشت.

 

تویوتا لندکروز جدید

 

تویوتا لندکروز جدید 2016

 

 

ل

 

 

user-img

نویسنده :

comments 1 1394/5/29
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

در حسرت لندکروز 1394/9/19
20:53:46

ما که عمرمون تموم شد و سوار نشدیم

مطالب مرتبط