icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین در اولین راند مسابقات کشوری فرمولا دریفت 98 چه گذشت؟

در اولین راند مسابقات کشوری فرمولا دریفت 98 چه گذشت؟

comments 0 1398/4/16

اولین راند مسابقات فرمولا دریفت قهرمانی کشور در روز جمعه مورخ 14 تیرماه سال 1398 در پیست آزادی تهران برگزار شد.در این رقابت که به کمک کمیته موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، جمعا 15 شرکت کننده به رقابت با یکدیگر پرداختند.

همانظور که می دانید به دلیل قدرت بسیار زیاد خودروهای دریفت و استفاده از پیشرانه 2jz در آن ها این مسابقات از هیجان زیادی برخوردار است.هیجان زیاد این مسابقات علیرغم گرم بودن بیش از حد هوای این ساعات، تماشاگران زیادی را به سکوی تماشاگران کشانده است.

اسامی شرکت کنندگان این مسابقه به شرح زیر است: محمد محمدی – رضا بزرگ زاد – شهاب پیشانی دار - محمدرضا بیگدلی -رضا گله دار – آزاده جمشیدی راد – محمدرضا روحی – هادی جعفرپور – مهدی ارجمندی – مجید استین نژاد – حسین بستانیان – پوریا شهنی – رضا محمدی – هیراد صفرچی

به دلیل گرمای هوا، رانندگان پس از هر دور حرکت در پیست ملزم به خنک کردن رادایاتور خودروشان با آب بودند که این امر باعث طولانی شدن روند مسابقه و فاصله زمانی زیاد بین هر دور می شد.

در طی این رقابت حادثه ای نیز رخ داد که مربوط به رخ دادن نقص قنی در خودروی محمدرضا روحی بود.این نقص فنی باعث غیر قابل مهار شدن خودرو وی شد که در نهایت با برخوردی عمدی با لاستیک های کناره پیست موفق به متوقف کردن خودرو خود شد.

در نهایت این مسابقات با به سکو رفتن شرکت کنندگان زیر به پایان رسید.

مقام اول: شهاب پیشانی دار

مقام دوم: رضا گله دار

مقام سوم: رضا بزرگ زاد

در ادامه شمال را به مشاهده تصاویر اختصاصی پردیس خودرو از این مسابقات که در اسلاید شو بالای این مطلب قرار دارد دعوت می نماییم.

user-img

نویسنده :

مصباح آبادطلب

comments 0 1398/4/16
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط