icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین در بزرگترین گردهمایی تخصصی لندکروز سری 200 تهران چه گذشت

در بزرگترین گردهمایی تخصصی لندکروز سری 200 تهران چه گذشت

comments 0 1397/12/23

روز گذشته یکی از شرکت های فعال در زمینه افتر مارکت  اقدام به برگزاری گردهمایی تخصصی تویوتا لندکروز تیونینگ شده نمود  که می تواند برای مالکان این خودروی غرور انگیز تویوتا جذاب باشد. از این رویداد خودرویی می توان با نام بزرگترین فستیوال تخصصی لندکروز های سری 200 یاد کرد.

در این فستیوال که در یکی از عمارت های شمال غرب تهران برگزار شد صاحبان لندکروز های خاص تهران به همراه خودروهایشان تغییر حضور پیدا کردند.در مجموع 15 دستگاه لندکروز در این فستیوال حضور داشت که از میان آن ها برخی با کیت بدنه نیو فیس و برخی با کیت بدنه والد تجهیز شده بودند.

 

 

 

یکی از لندکروزهای حاضر در این ایونت از تودوزی بسیار زیبای آبی رنگ به همراه مانیتور بزرگ و فرمان و داشبورد نیو فیس شده بهره مند بود.این فستیوال با هدف انتخاب دو عدد از برترین نمونه های لندکروز برگزار شده بود که در آن دو جایزه با عنوان های فول آپشن ترین لندکروز از نگاه حضار و زیباترین لندکروز به مالکان آن ها اهدا شد.

مقام فول آپشن ترین لندکروز در این فستیوال به یکی از خودروهایی رسید که با کاور مشکی مات پوشانده شده بود.مالک این خودرو با ذوق و شوق فراوانی آپشن هایی نظیر تنظیم ارتفاع و گزینه های خاص تری را به ماشین خود اضافه کرده بود که آن را از نمونه های موجود در بازار متمایز می کند.

در فستیوال فوق ، لندکروز تقویت شده مخصوص آفرود با فنربندی و زیربندی تقویت شده به همراه لاستیک های بسیار بزرگ و آج دار مخصوص آفرود بیش از هر خودرو دیگری جلب توجه می کرد.با توجه به ارتفاع زیاد لندکروز از زمین معمولا نیازی به بیشتر کردن آن برای استفاده های آفرود معمولی نخواهد بود.ولی داستان این لندکروز متفاوت است.این مدل از ارتفاع بسیار بیشتری نسبت به مدل های معمولی بهره مند بوده و با وجود کاور بسیار خاصی که به چرم شبیه است جلوه زیبا و در عین حال درنده ای را ترسیم می کند

user-img

نویسنده :

مصباح آبادطلب

comments 0 1397/12/23
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط