icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین رونمایی از چری تیگو 8 در چین ، محصول احتمالی مدیران خودرو

رونمایی از چری تیگو 8 در چین ، محصول احتمالی مدیران خودرو

comments 0 1396/11/16

کمپانی چری یکی از پیشروان صنعت خودروی چین محسوب می شود که با شرکت در نمایشگاه های اورپایی و رونمایی از محصولات برقی خود رویای جهانی شدن را در سر می پرواند.این شرکت به تازگی کراس اور بزرگی با نام "تیگو 8 "را به سری محصولات خود  افزوده است که انتظار می رود در سال های  آینده توسط   مدیران خودرو در بازار ایران عرضه شود چرا که تیگو 7 بلافاصه پس از رونمایی در چین توسط مدیران خودرو در ایران هم عرضه شد.

چری تیگو 8

چری تیگو 8 را می توان بزرگترین عضو خانواده چری دانست که با توجه به نام گذاری آن باید از نظر ابعاد یک پله بالاتر از تیگو 7 قرار بگیرد. چری تیگو 8 خودروی با سه ردیف صندلی و ظرفیت 7 سرنشین می باشد اما این کمپانی چینی اطلاعات دیگر در خصوص ابعاد و سایز این خودرو منتشر نکرده است.طبق احضارات منابع محلی تیگو 8 از نظر ابعادی از چری Exeed TX بزرگتر است و تا حدودی به بزرگترین عضو فعلی خانواده چری با نام Jetour X70 نزدیک خواهد بود.

چری تیگو 8

طبق اطلاعات منتشر شده غیر رسمی چری تیگو 8 به منظور تولید قدرت به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با بیشنه توان 150 اسب بخار مجهز گردیده است که ظاهرا همان موتوری است که بر روی تیگو 7 هم شاهد استفاده از آن هستیم. مشخصا چینی ها در خصوص مشخصات فنی دقتی به ابعاد خودرو نکرده و از پیشرانه های یکسان بدون توجه به ابعاد و وزن خودرو استفاده می کنند .البته رسانه چینی احتمال داده اند که این خودرو با یک پیشرانه ضعیف تر 2.0 لیتری تنفس طبیعی با بیشنه قدرت 122 اسب بخار هم عرضه گردد که مشخص نیست آیا 122 اسب بخار توانایی کشیدن این ابعاد از خودرو را خواهد داشت یا خیر.از همین حلا مشخص است که مدیران خودرو در صورت تصمیم به ورود این خودرو به کشور موتور 1.5 لیتری را بدلایل مختلف انتخاب خواهد کرد.

چری تیگو 8

تیگو 8 که پیش از معرفی رسمی  با کد T18 از آن یاد می شد ،قرار است که در ماه مارس 2018 به خط تولید چری بروداما هنوز مشخص نیست که چه زمانی این خودرو به بازار چینی و بازارهای جهانی نظیر ایران عرضه می گردد.

user-img

نویسنده :

حسین ریاحی

comments 0 1396/11/16
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط