icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین رونمایی جیپ از رانگلر 2018 در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2017

رونمایی جیپ از رانگلر 2018 در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2017

comments 0 1396/5/12

شرکت جیپ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودروهای شاسی بلند آمریکایی بوده که تاکنون محصولات محبوب و قابل توجهی را در بازار عرضه داشت.

به تازگی مدیرعامل وقت شرکت جیپ، Mike Manley به تازگی در مصاحبه ای تایید کرد که مدل جدید رانگلر در جریان نمایشگاه لس آنجلس سال 2017 رونمایی خواهد شد.

منلی در گفتگو با وب سایت بریتانیایی Auto Express اظهار داشت این خودرو از بهبود فنی و طراحی برخوردار بوده و دیگر نمی‌تواند اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه ها بگذارد. گفته می شود پلتفرم رانگلر جدید سازگاری با پیشرانه الکتریکی خواهد شد از همین رو می توان احتمال داد شرکت جیپ نسخه هیبریدی از رانگلر 2018 را عرضه دارد.

البته مشخص نیست رانگلر 2018 به پیشرانه کاملا الکتریکی مجهز است یا از نوع هیبریدی خواهد بود زیرا جیپ هیچ اظهار نظری درباره آن نداشته است. منلی افزود برنامه کمپانی درباره مدل های الکتریکی در اواخر سال جاری اعلام می شود و در حال حاضر هیچ اطلاعات دردسترس نیست.

تاکنون شایعات بسیاری درباره رانگلر جدید جیپ منتشر شد که هیچ یک توسط کمپانی موردبحث تایید یا تکذیب شود. بنابراین انتظار داریم بیشتر شایعات به حقیقت اشاره داشته باشند. جیپ رانگلر 2018 دارای اقتصاد سوخت بهتر، تجربه سواری راحت و میزان سروصدا کابین کمتربوده، بنابراین می توان انتظارات بسیاری از این محصول شرکت جیپ داشت که در مقایسه با رقبا اتومبیل پرتوانی برای آف-رود یا همان off-road محسوب خواهد شد. انتظار داریم در نمایشگاه لس آنجلس 2017 جیپ جزئیات کاملی از رانگلر2018 در اختیار قرار دهد که شامل قدرت پیشرانه، فناوری‌های به کار گرفته شده و برخی دیگر ارائه دهد.

منلی افزود پس از رونمایی رانگلر در سال 2019 وانت جیپ رونمایی می شود و سپس سال 2020 نوبت به گرند واگونر می رسد. همچنین شرکت به دنبال یک مدل کوچکی از Renegade بوده که در پایان دهه از راه خواهد رسید. به هر حال جزئیات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند تا رانگلر جدید رونمایی شود.

البته جیپ برنامه های دیگری نیز داشته و قصد داشته نسل جدید مدل های دیگری را در آینده نزدیک معرفی و عرضه دارد. اما به عنوان نخستین مدل، رانگلر جدید یا همان 2018 را طی نمایشگاه لس آنجلس سال جاری برگزار خواهد کرد. نمایشگاه موردبحث هر سال در نیمه نخست ماه دسامبر برگزار گشته و شرکت های بزرگی برای معرفی محصول خود حضور پیدا می کنند.

user-img

نویسنده :

comments 0 1396/5/12
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط