icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین مشخصات فنی رنو ساندرو (B90) – محصول جدید پارس خودرو

مشخصات فنی رنو ساندرو (B90) – محصول جدید پارس خودرو

comments 193 1396/3/9

 

 

 

 

 

پردیس خودرو: شرکت رنو و داچیا پس از تولید و عرضه موفق رنو لوگان یا همان ال 90 به فکر تکرار این موفقیت بودند چرا که ال 90 به عنوان یک خودروی ارزان  قیمت و کاربردی بین اقشار متوسط سریعا جای خود را باز کرد و فروش خوبی را برای کمپانی رنو رقم زد. به همین منظور رنو با استفاده از پلت فرم ال 90 یک خودروی هاچ بک با طراحی بسیار مدرن تر و چشم نواز با نام ساندرو را تولید کرد.

 

مشخصات فنی رنو ساندروB90

 

رنو ساندرو برای اولین بار در سال 2008 رونمایی شد .ابتدا  این محصول در کارخانه پتستی رومانی تولید گردید اما  پس از موفقیت این خودرو در جلب نظر بازار کشورهای در حال توسعه ،این خودرو در برزیل و آرژانتین و  چند کشور دیگر نیز تولید شد.  

رنو ساندر بطور کامل از پلت فرم ال 90 بهره می برد در حقیقت می توان ساندرو را ال 90 هاچ بک نامید زیرا به جز طراحی خارجی خودرو بسیاری از المان های ال 90 در ساندرو مورد استفاده قرار گرفته است.

 

مشخصات فنی رنو ساندروB90

 

رنو ساندرو را می توان در رده هاچ بک های 5 درب شهری به حساب آورد. طراحی خارجی این خودرو بر خلاف ال 90 از خطوط تیز و مربع گونه خبری نیست . طراحی خارجی این خودرو بصورت خطوط منحنی دار و قوسی شکل طراحی شده تا کمی جوان پسند و دلنشین تر از ال 90 گردد.در جلوی خودرو دو چراغ بزرگ بیضوی شکل قرار دارد که منتهی به جلو پنجره شده که تا حدودی شبیه به رنو مگان می باشد.چراغهای عقب خودرو بطوری طراحی شده که  با چراغهای جلو هارمنی خاصی دارد.

مشخصات فنی رنو ساندروB90

 

مشخصات فنی رنو ساندروB90

 

فضای داخلی این خودرو با لطف طول 4.02 متری خودرو از فضای خوبی برخودار بوده بطوری که از بیشتر خودروهای همقوار خود بزرگتر و بهینه تر می باشد..گنجایش محفظه بار ساندرو برابر با 320 لیتر بوده که نشان از طراحی خوب داخلی خودرو دارد.

طراحی داخلی این خودرو مانند رنو داستر الگو گرفته از رنو ال 90 می باشد بطوریکه به محض نشستن در داخل ساندرو احساس خواهید کرد پشت فرمان ال 90 نشسته اید. المان های داخلی خودرو بسیار ساده و ارزانقیمت طراحی شده است.

مشخصات فنی رنو ساندروB90

 

مشخصات فنی رنو ساندروB90

 

 

مشخصات فنی رنو ساندروB90

از نظر ایمنی این خودرو دارای سیستم های ABS ، EBD و EBA می باشد و همچنین EURO-NCAP ( سازمان و استاندارد ایمنی اروپا ) به این خودرو 4 ستاره داده است که آنرا در رده محصولات دارای ایمنی مناسب ارزیابی داشته است .

رنو برای این خودرو چندین موتور در نظر گرفته است که به نظر می آید پارس خودرو موتور 1.6 لیتری 16 سوپاپ را برای بازار داخلی در نظر گرفته است . میزان قدرت خروجی این موتور برابر با 112 اسب بخار و مصرف سوخت آن برای سیکل شهری برابر با 9.3 لیتر می باشد.رنو ساندرو با این موتور صفر تا 100 کیلومتر را در 10.8 ثانیه طی می کند.

مشخصات فنی رنو ساندروB90

 

مشخصات فنی رنو ساندروB90

از آنجا که رنو ال 90 با استقبال بازار ایران روبرو شد انتظار می رود که رنو ساندرو نیز بین مشتریان ایرانی محبوب گردد زیرا بین تولیدات داخل خودروی هاچک بک مناسبی تولید نمی گردد و این خودرو باید با خودروهای چینی رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

البته شرکت پارش خودرو باید توجه داشته باشد که در قیمت گذاری این خودرو دقت کامل داشته باشد تا با رقابت با خودروهای ارزان قیمت چینی از قبیل لیفان X50  که در حال حاضر با قیمتی زیر 50 میلیون تومان عرضه می گردد ،دچار مشکل نگردد.

 

قابل ذکر است از سال 2013 به بعد رنو نسخه فیس لیفت شده این خودرو را با تغییراتی در ظاهر به بازار عرضه شده است  .البته از اخبار رسیده می توان حدس زد که پارس خودرو قصد دارد همان نسخه قدیمی را در ایران به تولید برساند.

مشخصات فنی رنو ساندروB90

 

مشخصات فنی رنو ساندروB90

 

 

 

user-img

نویسنده :

comments 193 1396/3/9
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

حسین 1399/12/22
8:5:52

با تشکر از پردیس خودرو و برخی از نظرات کاربران

هادی 1396/8/21
8:55:44

به نظر من ماشینهای هاش بک از صندوقدارش شیک تر و زیباتر است پژو 206 بی صندوق از مدل صنندوق دار sd خیلی قشنگتره پراید هاش بک هم از صندوق دارش زیباتره حالا ساندرو هم مدل هاش بک ال 90 است که به نظرم زیباتره اونایی هم که مسخره میکنند این ماشین رو هنر نکردن من ثبت نام کردم و برام بعد از 5 ماه تقریبا 42000000 میلیون در میاد و قبل از ثبت نام خیلی تحقیق کردم با این پول چه ماشینی از این بهتر هر چی باشه ار اشغالهای چینی بدون خدمات و فطعات بهتره حالا اون که اینخودرو سازها و دولت دارن جنایت میکنند و مردم رو سرکیسه میککند و کل خودروها رو با قیمت زیاد میدن دست مردم بحثش جداست ولی با شرایط موجود این خودرو عالی است

شهرام 1396/7/29
6:55:22

چطور می تونم این خودرو رو از کارخانه پارس خودرو تحویل بگیرم؟

محسن 1396/6/28
14:6:37

با سلام و احترام من حدود 15 ساله که سابقه کار دارم که از اون حدود 11 سالشو تو شرکتهای خودرو ساز در سمتهای مدیر واحدمهندسی،قالبسازی،طراحی و تولید بودم.منظور از خودرو ساز ،کارخانه های تامین کننده و قطعه ساز پراید،سمند،پژو206،405،سمند،l90 ,...میباشد . میخواستم یکم در مورد قطعه های خودروهای ایرانی براتون بگم که خودتون تصمیم بگیرید . من هیچ خودرو سازی رو در زمان کارم بجز رنو ندیدم که در محصولاتش حساس باشه .سمند و پراید و پژو که واقعا قطعاتشون بی کیفیته .یکی از کارخونه هایی که بودم داشبورد و صندلی ماشین تولید میکرد.به جرات میتونم بگم که فقط نمیتونستیم قطعات L90و B90 رو تولید کنیم .بهتره بگم که جراتشو نداشتیم.چون خود صاحب کارخونه میگفت هرکاری کردید ،کردید فقط صدای این رنویی ها رو در نیارید.علتش هم زیاد بود،1-رنو تنها شرکت خارجی هست که در ایران نماینده داره و تموم قطعه سازها باید آدیت کیفیت رنو رو پاس کنند2-رنو تنها کارخونه دست به نقده بین کارخونه های دیگه و معمولا به قطعه سازها هفتگی پول میده3-PPMشرکت رنو بین بقیه خودرو سازها از همه پایین تره و در صورت بی کیفیت بودن قطعه جریمه های سنگینی میکنند. یکی از دوستام که مسئول کیفیت مهرکام پارس(زیرمجموعه ایرانخودرو)بودش همیشه از کیفیت فریمهای فلزی داشبورد ما شکایت داشت و میگفت بعضی از قطعات جوش شده به شاسی داشبورد کمه!من هم همیشه میگفتم امکان نداره،یک بار به راننده حمل بارمون گفتم قطعاتی که از داشبورد جدا میشه رو بیاره که دیدم یک مشت قطعه آورد که تا رسیدن قطعه تا مهرکام پارس کف ماشینش ریخته بودش(باید بگم کارخونه ما حدود 130کیلومتر تا تهران فاصله داشت).ما در بعضی مواقع در صورت تمام کردن متریال مصرفی چیز دیگه ای رو جایگزین میکردیم.به طور مثال اگه ورق ضخامت 1.2میلیمتر نداشتیم ،ورق 1 میل استفاده میکردیم ویا حتی متریال ورقها رو در صورت امکان تغییر میدادیم(اگه برای ورق در ظاهر تفاوتی مشخص نمیشد) یه نمونه کوچیک دیگه بگم و بیشتر از این وقتتونو نگیرم !بر روی داشبورد پراید یک ورق به نام براکت ایربک بر روی شاسی فریم که یک لوله به قطر 35 میلیمتر از جنس ST37 هست که مونتاژ میشه(جوش CO2).بر روی این براکت 3 عدد پانچ لوبیایی هستش که این براکت رو به شاسی فریم جوش میدن.یه روز که صبح رفتم کارخونه دیدم که اپراتور پرسکار شیفت شب حدود 4700 قطعه براکت تولید کرده که 2 تا از سمبه های پانچ اون لوبیایی ها شکسته و هواسش نبوده و براکت فقط یک پانچ داره.من که اون شرکت مدیر واحد مهندسیش بودم تموم قطعه هارو ضایعات اعلام کردم ولی مدیر کارخونه قبول نکرد و دستور دادش براکتو از همون یکدونه پانچ که خورده بود به شاسی فریم جوش بدن و برای اینکه معلوم نشه بر روی جای دوتا پانچ دیگه رو جوش دادن و کناره های براکتم یه خال جوش زدن.یعنی اون پایه های ایربک(براکت) فقط از یک نقطه به شاسی فریم داشبورد (سمت شاگرد)جوش خورده بود و اگه خدانکرده هر کدوم از اون 4700 پراید تصادف شدید بکنند احتمالا ایربگ از جاش کنده شه و... بهتون قول میدم اگه هرکدوم از شما داخل یک کارخونه خودرو سازی برید باورتون نمیشه که با چه ماشینی تو جاده دارید 120تا میرید و بیشتر از 80 تا دیگه نمیرید . ببخشید زیاد نوشتم.حالا خودتون انتخاب کنید.هرچند منم خودم یه ماشین ایرانی بازم سوار میشم . خدا نگهدارتون باشه ..

محمد 1396/4/18
14:1:18

اکثر نظرها انتقادی بود و کاملا هم انتقادها وارده ولی باید خدمت دوستان بگم که از هر خودرو حداقل سه میلیون عدد باید تولید بشه تا برای کارخونه به صرفه باشه وقتی هم کشور ما همچین ظرفیتی بازاراش نداره باید صادر کنیم ولی متاسفانه به علت کیفیت پایین هیچ کشور دیگه ای حاضر به خرید خودروهای ایرانی نیستن همین باعث میشه مردم خودمون تو پاچشون بره و پول چندتا خودرو رو تو یکی بدن البته حقمونه وقتی با اون وام ها با اون بهره ها تحریم خرید خودرو میشکنه معلومه

حسین 1395/7/10
19:51:5

دارن بازار گرمی میکنن هیچکس سری قبلی را نخرید امدن۵ سانتیمتر به قد وطول اضافه کردن بعدمرحله اول ودوم راخودشون خریدن بعد علام کردن ثبت نام تمام شدمثل دلالنی که با هم میشونندیه جنس وبندازن به مردم بدبخت انهایی که نتوانستید ثبت نام بکنیدبازار گرمی است گول نخورید مرحله سوم درراه است نخرید هیچکس نمیخره این اشغال ۲۰۰۸ گول گول گول گول نخورید برید همون پژو رابخریدتا بفهمنند مردم خر نیستند

حسین 1395/7/8
20:31:34

همه شون یکی هستن هیچ فرقی نمی کنن بخرید بره بنز که نمی خواید بخرید!!!

رضا سرشاد 1395/6/28
16:16:21

من بدلیل کسالت پای چپ وعدم توانایی در تعویض دنده مجبور شدم پرایدی را که کفایت نیاز من را می کرد بفروشم از سر ناچاری باید با وام و قرض و قوله این ماشین رو بخرم سوالم از دوستان اینکه فرمان این ماشین چقدر سفته ایا از فرمان پراید هیدرولیک سفتره یانه .یکه مساله دیگه اگه نیازتون برای ماشین فقط مصرف سر کار تاخونه هست و مثل من مشکل خاصی ندارید پراید گزینه خوبی هست

امیر صادقی 1395/4/16
23:17:13

206 صندوقدار 16 سوپاپ مدل 90 وبه پایین تمیز سوار شو اونوقت تو ماشین های ایرونی می فهمی ماشین یعنی چی

داود خراسانی 1395/4/15
18:0:35

باسلام واحترام ازدارندگان خودرو B90 سوالی داشتم و اینکه آیا سرنشینان عقب هرکدام یک کمربند ایمنی شبیه هم دارند و یا نفر وسط باید از نوع سمند و پراید که صرفا قسمت پایین کمربند را دارد استفاده نمایند. باتشکر از راهنمایی شما

جواد 57 1395/3/8
16:26:31

سلام خدمت دوستان من خودم حدودا 4 سال ال90 مدل 86 داشتم و فروختم الان جک جی 5 اتومات دارم خواستم بدون تعصب نظرمو بگم محصولات رنو کلا از نظر فنی مخصوصا هندلینگ عالین عالی ولی در طراحی بدنه و اپشن و نمای داخل خیلی ساده هستن از مگان فلونس و... خودرو جک هم درسته چینیه ولی موتور و گیربکس تحت لیسانس میتسوبیشیه اتاق طراحی ایتالیا و لوازم برقی بوش المانه من الان حدوده دو ساله دارمش و از ال90 خیلی بیشتر ازش راضیم و در این مدت فقط روغن و بنزین و موتور فوق العاده قوی داره 142 اسب بخار به نظرم رنو ساندرو نسبت به قیمتش نمی ارزه موفق باشید

حمیدر ضا موغاری 1394/9/28
9:48:29

نمای داخلی خودرو خیلی ساده است مصرف خیلی بالاست و از کیفیت قطعات خبر نداریم شاید ساخت رومانی باشه .مونتاژ ایران سری قدیمیشه وبا این قیمت گمان نمیره قیمتش افزایش پیدا کنه به حر حال حرفی برای گفتن نداره با حدود 50میلیون گزینه های خیلی بهتری هست

بینا زاده 1394/9/27
21:52:36

من که پاترول 79 دارم چهار سیلندر و چها ردر خیلی هم خوبه و پای بندم به کمپینگ نخریدن خودرو صفر شرکتها

مراد بیک 1394/9/27
16:0:37

ای خاک تو سرمون که هر چی طرح ازرده خارجو میان دوباره میسازن ومام هجوم میاریم میخریم.یکیش خودمن ساندرو ثبت نام کردم خیلی هم خوشم اومده پیشنهاد میکنم شمام بخرید.قرصامم خوردم :)

ممد 1394/9/27
11:44:18

مردم ایران با یک وام خودرو گول خوردن پس هرچی بدن خورد مردم لیاقت مردمه که به خاطر یک وام خودرو همه چی شون رو فروختن من خودم می خواستم خودرو بگیرم ولی به خاطر اینکه مردم رو فکر نکنن خرن ننوشتم دیدم تو 6روز ظرفیت ثبت نام تمام شد واقعا متاسفام

امام ... مهدی 1394/9/26
22:9:47

حقیقت را بگم این همه پیام تموم شه. همونطور که بعضی هم در بالا گفتند تقصیر مردم ماست که الکی به هر ماشینی حتی چینی های تازه وارد 50 ملیون پول میدن. بله شرکتها از سادگی بعضیا سوء استفاده می کنند. الان هم نقشه شون اینه که این مدل طرح 2008 را به ساده ها 50 ملیون بفروشن بعد که فروش تموم یا کم شد، مدل با طرح بدنه 2013 را مونتاژ کنند و مثلا با افتخار 65 ملیون بفروشن. بله بعضی مردم ما ساد ه اند اما شرکتهای خودروساز که طرحهای از رده خارج را دوباره به جریان تولید می اندازند خائن به ملت اند ( مثل بسیاری از مسئولین که از سادگی مردم همه چی را به تاریخ برمی گردانند تا نان سادگی های ملت را بخورند و...) پراید و تیبا و پژو جی ال ایکس و سمند کلا باید از رده خارج شن. البته تولید وانت پیکان و نیسان زامیاد که از صد تا فحش به ملت بدتره. انتقام خدا نزدیکه.

amir 1394/9/25
21:35:23

فقط ال 90

امیر 1394/9/25
21:28:44

فقط ال 90 3ساله دارم پارس وسمند که یه گاری بیش نیست،تنها ماشینی ک دستم دوام آورد ال 90بود سواری وشتاب عالی داره.

حسین 1394/9/25
16:7:59

عاقا چی کار دارین ؟ ما ملت ایرانیم . از همه قشری ادم داریم تحصیل کرده ،بی سواد ، ... هر کی میخاد بخره بزارید بخره اینقدر نصصیحت و .... اینا نکنین من خودم تحویل 30 روزه نوشتم ماشین هم تو نمایندگی از نزدیک دیدم ب نظر خوب اومد به شما هم مربوط نیست ،

1202 1394/9/25
15:17:50

206 اتومات خیلی ازین سره ...ظاهر و باطن .جوابشو پس داده حداقل.\"\"\"اونایی هم که به خیالشون مث ال 90 که بعد از تولید سری اول قیمتش افزایش یافت این هم افرایش میابد خیال خااااام میکنند\"\"\".با این پوول یه ماشین دست دوم ژاپنی یا کره ای ارزش داره

رضا 1394/9/25
12:51:9

lال 90 حرف نداره من که راضی هستم.فکر کنم ماشین به این خوبی از دستشان در رفته که وارد ایران کردنند.مگر ماشین های چینی رو به مردم بدبخت ایران غالب می کنند.

سعید 1394/9/25
5:7:39

ای بابا انگار توی این مملکت نیستین ... روز یک شنبه 2000 تاش توی 90 دقیقه فروش رفت. منم می خواستم بنویسم فقط برای سرمایه گذاری چون تجربه ثابت کرده سری اول ماشینایی که وارد بازار ایران میشن سود خوبی به فروشنده میدن. تا اومدم بجنبیم پر شد ! دوشنبه هم سری دوم با تحویل اسفند باز شد که تا پولو آماده کردم اونم از سایت برداشته شد !! امروز سه شنبه باز دیدم توی سایت باز هستش چک کردم دیدم تحویلش شده فروردین سری سوم. پس دیگه مقرون به صرفه نیست !!! مردم ما فقط ادای ندارا رو دارن درمیارن و هرچیزی رو به هر قیمتی بهشون بفروشی بیشتر براش هجوم میبرن. خدا به خیر کنه ...

Av gh 1394/9/25
2:30:44

قیمتش که بیشتر 25ملیون نمی ارزه ولی وقتی میتونن پراید 7ملیونی رو30ملیون بفروشند این ماشین هم باید ی 50ملیونی قیمت بخوره البته یکم جوگیرمون کنن 80تومان هم بدن میخریم فقط لازمه تو تلوزیون تبلیغاتشو بیشتر کنند،به مردم هم جو بدن ای بیاین تموم شد.

امیر 1394/9/25
1:52:0

من میخواستم ال نود بخرم دیدم ال نود یه ذره گرونه تصمیم گرفتم ریو بخرم پولی که میخواستم بدم به این لگن سازا دادم ریو خیلی هم عالی حالا قست فروش دارم اکگه مشتریش هست فروشنده ام۰۹۱۹۹۲۰۲۴۹۲

محمد تقی توکلیان 1394/9/24
21:28:47

باسلام من یک ال نوددارم و تاالان یک اخم نگفته

محمد 1394/9/24
16:27:13

یعنی گند بزنن به سلیقه اون احمقی که با پول بیت المال رفته ماموریت خارج کشور واسه انتخاب یه ماشین کلی هم تی بهترین هتل واسش هزینه کردن اونوقت بیشعور چه قدر حق حساب بهش دادن که اینو انتخاب کرده.

ع 1394/9/24
15:31:2

ما یک هیوندای اوانته داریم تا همین الان که دیدم از سال 85 تاحالا 265543 کارکرده وتاحالا فقط یک بار به تعمیر گاه رفته ان هم بخاطره دیسک وصفحه ولی بدلیل کهنه شدن مامی خواهیم خودرو یمان را عوض کنیم ما تصمیم داریم یک ساندرو بخریم تو عکس این ماشین بد افتاده ولی در اصل ماشین بسیار خوبی است تازه بعضی ال90ها هندی میباشند والبته اگر ادمی بخواهد ساندرو بخردمی تواند ان رابسیار بدواند

ع 1394/9/24
15:30:51

ما یک هیوندای اوانته داریم تا همین الان که دیدم از سال 85 تاحالا 265543 کارکرده وتاحالا فقط یک بار به تعمیر گاه رفته ان هم بخاطره دیسک وصفحه ولی بدلیل کهنه شدن مامی خواهیم خودرو یمان را عوض کنیم ما تصمیم داریم یک ساندرو بخریم تو عکس این ماشین بد افتاده ولی در اصل ماشین بسیار خوبی است تازه بعضی ال90ها هندی میباشند والبته اگر ادمی بخواهد ساندرو بخردمی تواند ان رابسیار بدواند

مجید 1394/9/24
11:29:2

بدبختی ماایرانی هاهمینه دنبال روکم کنی وچشم هم چشمی دستی دستی خودمان رابه نابودی میکشم ازبس عقب افتاده وجهان سومی هستیم

daryush 1394/9/24
11:13:5

وقتی قیمت پراید بالای بیست و دو میلیون تومان باشه از این خودرو نیاید ایراد بگیرید. من 5ساله ال 90 دارم و ترجیح میدم نگهش دارم تا اینکه اینو بخرم جاش. چیز های سرتری نسبت به ال90 نداره که قیمتش بالاست.کلا ایران همه قیمت ها سه برابر واقعیت هستش.پس انتظار دیگه ای نباید داشته باشید. پراید 22 تومن بعد این باشه 15تومن؟30تومن؟ شما دیگه کی هستین

اسفراین 1394/9/23
23:49:10

حس وصفش رو ندارم اینقد که مضخرف و.... همون تیباست بدبختا.خاااااک بر سرمون

بهروزی 1394/9/23
23:44:54

من یک ال 90 مدل 87 دارم که 180 هزار کیلومتر مسافت در شهر و بیرون از شهر و در جاده خاکی با دست انداز و آسفالت مسافت پیموده اما تا کنون نه جلوبندی و نه موتور آن مشکل پیدا کرده ونه گیربکسش مشکلی دارد ونه به اصطلاح خسته شده . واقعا ماشین بسیار خوبی است.

مهردادمهرداد0098 1394/9/23
23:26:51

اقا من هیچی نمی گم ولی وجدانا شما که می خاین فقط سرهم کنین یه ماشین مثل ادم بیارین این منو یاده کاردستی داداشه 6 سالم میندازه نمیدونم اون هنرمنده یا اینا 6 سالا

فری 1394/9/23
22:1:1

من ال 90 دارم تصمیم داشتم ساندرو بخرم ولی دقت کردم دیدم نسبت به ماشین خودم چیزی سر تر نداره در نتیجه پشیمون شدم

محسن 1394/9/23
21:40:7

همین الان میتوان وام 60 میلیونی برای خرید مسکن بدن و باید 90 میلیون بابتش سود بدیم یعنی 150 میلیون کلا باید داد.خب این خودرو به قول خودشون که رنو در سال 2008 تولید میگردد رو با وام چند میشه به این مردم داد .فکر کنم حدود 100 میلیونی برامون حساب میشه .تشکر از مجرمان رنو ساندرو که باز تلاش میکنند یه شرکت ورشکسته رو نجات بدن

mandi 1394/9/23
20:29:56

واقعا جای تاسف داره که هر چی آشغال و طرح شکست خورده خودرو سازیهای دنیا رو خودروسازان بی لیاقت ما میخرن. ال90 به خودی خود یه گاری بی ریخته اینم مثل همونه به قول قدیمیا خر همون خره فقط پالونش عوض شده. حداقل طرح 2013 رو میاوردن.

قنبر 1394/9/23
19:50:59

این ماشین واقعا عالیه، ماشین جدیدیه و تمام قطعاتش از فرانسه میاد. بهترین ماشین میان قیمته

نادر 1394/9/23
19:42:46

توروخدا یه وام دیگه بدید از این بخریم.چقدربه روز،زیبا،ارزون.راستی اتوماتیکم هست.دیگه دارم از حال می رم.فقط50 میلیون .چیزی نیست که.با وام همه میخرن.فقط زود وام بدید.

I am iranian 1394/9/23
17:57:47

به احترام شعور بالای این دو هزار خریدار گرامی یک دقیقه سکوت

مهدی 1394/9/23
17:8:1

تو کشور های دیگه مردم با این پول بنز و تویوتا یوار میشن ما هم الاغ با پالان جدید|:

محسن 1394/9/23
15:39:29

با 50میلیون یک تویوتای 2007 بخریم شرف داره به هرچیزی که اینها مونتاژ کنند چون مطمئنا از کیفیتش میدزدند

یزدان 1394/9/23
15:26:30

ال90 شبیه کاردستی کلاس اولیاس...این شبیه کاردستی کلاس سومیهاس.فرقی نکردن.جنس مصالح داخلش افتضاحه.سیستم تهویه ش دستیه،طراحیش بروز نیست.بعد اون ترمزای کاسه ای عقبش حالگیریه کاش دیسک بود اقلا.

به یغمارفته 1394/9/23
12:3:18

باسلام آفرین به این خودروهای جدیدوآفرین به هماهنگی دولت ودوغول خودروسازی دقیقاپس ازقالب کردن خودروهای بادکرده ایران خودرووسایپاباوامهای خانه خراب کن حالاهرروزیکی رونمائی می شه این خطوط تولیدکه یک ماهه ایجادنشده بودچراقبلااطلاع رسانی نشد؟ماشالله به این هشتادمیلیونی که دراین مملکت درخدمت خودروسازان بی انصاف هستند

بهروز 1394/9/23
11:42:15

ما چقدر بدبختیم که هر ماشینی که مدل قدیمیش توی کشور دیگه از رده خارج میشه ما تازه با قیمت بالا تولید و فروششو شروع می کنیم.

محمد 1394/9/23
11:26:25

شما فقط پول يگيريد خدا داند چي تحويل مردوم ميشه شما ميدانيد با وجدان خودتان كه هر ماشين براي شما به چه مقدار استفاده دارد

مجيد 1394/9/23
11:0:35

آقا مهدي نظردهنده محترم اول: بدنه پرشیا و موتور ال 90 همون پژو پارس ال ايكس كه الان تو بازار هست داداش

مهدی 1394/9/23
9:35:8

از نظر پلات فرم و شکل ظاهری نسبت به ال90 بهتر شده اما متأسفانه از لحاظ داخل خودرو هیچ گونه تغییری انجام صورت نگرفته و این بزرگترین نقص در این خودرو می باشد. یک پیشنهاد هم برای خودرو سازان داخلی داشتم و اینکه با توجه به اینکه خودروهایی در سطح شهر وجود دارد که بدنه یک ماشین و موتور ماشین دیگر روی آن است لطفاً با هماهنگی شرکت ایران خودرو خودرویی را را روانه بازار کنید که بدنه پرشیا و موتور ال 90 باشد که لااقل یک زیبایی داشته باشد چون همانطور که اعلام کردید خودرو سانرو برای سال 2008 میلادی و فکر نمیکنم مشکل ساز شود با تشکر از شما

امیر 1394/9/23
8:42:52

نمیدونم چه مرگشونه این لگن سازا خب حداقل فیس لیفتشو میزدین رفتین دست گذاشتین رو طراحی سال 2008

علی رضایی 1394/9/23
8:38:19

من نمیدونم کی یه سری از مردم ما میخوان بفهمن،ماشینهای چینی عالین،نسبت به این خودروی مزخرف که با این موتور 115 قدرت و در صد سوختش 9هستش! الان لیفان داره ماشین میده بیرون با طراحی روز و شاسی bmw x1و موتور 1500 و 16سوپاپ،120 اسب قدرت و صدی6 بنزین و گیربکس cvt با قیمت 60 م ،به خدا ماشینهای چین به صد تا از این ماشینا میرزه،البته داخل ایران و متناسب به قیمت و امکاناتش ...

مسعود صالحان 1394/9/22
23:46:48

لااقل یه داشبورد قشنگتر طراحی میکردن یه سانروف براش میزاشتن عالی بود میارزید اینجوری 30 میلیون بیشتر نمیارزه

محمد 1394/9/22
23:35:44

بنظرمن. قیمتش.نصبت به پراید اشقالی.که 22ملیون.ملت بهش پول ميدن بدنیس تنها. مذیتش اینکه. موتور. گیربکس خوبی داره هرچي باشه مال فرانسه هستش. درضمن پارس خودرو هرچي آورده مردم. پسندیده نمونش. دوو. پاترول آل 90وچنتا ماشین خوب ديگه. مثل. پبکاپ

مهدی منوچهری 1394/9/22
23:33:21

چی باید به کسی گفت که این ماشینو با 206 قیاس میکنه ، ال90 هم با 206 قابل قیاس نیست ، یه در این ماشین به 206 و 207 اتوماتی که مدل 1390 ش 40 میلیون معامله میشه میارزه . کاری به قیمت گذاری های بالای شرکت های ایرانی ندارم اما این ماشین به نسبت خودروهای چینی تو رنج خودش یه سروگردن بالاتره ، بهتون قول میدم روزی میرسه 55 تا 60 میلیون باید بابتش پول بدین .

جواد 1394/9/22
21:55:45

الحق والانصاف خیلی گرونه مفت ارزش نداره! در حد سی تومان شاید باشه>

فرهاد 1394/9/22
21:32:36

این ماشین اصلابش نمیخوره این قیمت باشه نهایت 30تومن خوبه

مصطفی 1394/9/22
20:50:19

در عرض 1:30ساعت 2000دستگاه فروخته شد،وطنم پاره تنم،این مردم کی آدم میشن خدا داند

ایرانی 1394/9/22
20:20:58

داشبوردش خیلی زشته ..مصرفشم زیاده .... ضمنا 25میلیون ارزششه .والسلام

حسن 1394/9/22
20:18:14

سلام ببخشید بی ادبی نشه خر همون خره پالانش عوض شده

علیرضا 1394/9/22
20:2:31

من 3 سال ال 90 دارم تا حالا فقط بنزین و روغن خرجش کردم بهترین ماشینه همه جوره قبولش دارم پژو پارس و 206 و 405 داشتم ال 90 از همشون سرتره و ماشین بدون خرجیه فقط بنزین و روغن به موقع عوض کنید طبق دستور شرکت خرابی نداره فروش بالای این خودرو نشان از رضایت مشتریان داره

فرید 1394/9/22
19:58:28

1600 سی سی با قدرت 112 اسب بخارو مصرف 9در صد تکنولوژی 15 سال قبله.ماشین بروز با چنین حجم موتور 150 اسب بخار با مصرف 6درصد داره مردم ایران لیاقت استفاده از ماشینهای باستانی رو دارند

نواب موسوی 1394/9/22
19:57:42

با سلام خدمت دوستان واقعا هر کی خرید ایرانی نیست من خوزستانی هستم و اینجا منطقه ازاد شده کلا جمع کنین کار و زندگی رو بیارین اینجا ماشین مدل بالا ارزون قیمت سوار سین حالشو ببرین والا بخدا

مارتیا 1394/9/22
19:12:36

همون 206 تیپ 5 خیلی از این بهتره پول اضاف دارید دور نریزین .

امیر بابایی 1394/9/22
17:32:18

بچه های بیاین یه کمپین راه بیاندازیم که تا وقتی خودرو ی تولید شده خودروی روز نیاشه خرید بی خرید ، چقدر بی غیرتن واقعا اینا فرانسه اونطوری پشت ملتو خالی کردو اونجوری بر علیه ایران اقدام ها کرد باز اینا رفتن سراغشون ،چقدر بی هویت و خیانت کرن اینا اخه

هموطن 1394/9/22
17:15:59

سلام : والاغیرتا\" 49 میلیون (اتومات) نمی ارزه تا 40 تا عالیه اگه به فکر جیب مردم باشند مطمئن باشند فروشی میکنه تاریخی

ا 1394/9/22
16:33:36

طراحی داخلش عین اسباب بازیه آخه چه فکری میکنند این ماشینا رو میفروشن

خراسان رضوی 1394/9/22
15:52:27

ماشین بد ی نیست پراید 30میلون فروش رفت اینم تا 40 تا 50 میفروشین

خراسان رضوی 1394/9/22
15:52:20

ماشین بد ی نیست پراید 30میلون فروش رفت اینم تا 40 تا 50 میفروشین

آرش 1394/9/22
13:17:55

بنظر من تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز شدن به کروزر و لیمیتر صندلی برقی داشبورد با طراحی مناسب و ارگونومی بالا اتولایت و .. آپشن هایی هستند که حتما باید در هر ماشینی وجود داشته باشد. و دیگه آپشن نیستند الزام هستند. مثل ترمز abs و ایربگ و کمربند پیش کشنده که یک زمانی آپشن حساب می شدند ولی الان نزد عموم مردم جزو الزامات محسوب میشوند.

کامیار 1394/9/22
13:15:49

فقط 30 دقیقه ثبت نام باز بود و ظرفیت تکمیل شد تا کسی ال90 سوار نشده باشه نمیتونه این ماشین هارو درک کنه منم اولش ال90 را خیلی مسخره میکردم وقتی خریدم تازه فهمیدم چه گوهری هست این ماشین هم اگر مثل ال 90 باشه کاملا ارزندست پس بریم جک بخریم یا ام وی ام

علی 1394/9/22
13:15:23

برف پاک کن عقب داره میدونین یعنی چی؟ آپشن از این بهتر؟ وقتی ملت برای ال 90 که قرار بود با 6.5 میلیون جای پیکان بیاد 40 میلیون حاضرن پول بدن اینم داداش ال 90 دیگه

شهرام 1394/9/22
12:38:47

اگراینهم گیزبکسش مثل ال نود دارای نگرانی نشت روغن از گردگیر پولوس و از بین رفتن گیربکس باشه مفت نمی ارزه

دی دی 1394/9/22
11:5:35

خودروسازهای ایرانی دارن پول حروم تو سفره زن و بچه شون میبرن دزدی در کیفیت قطعات بی کفایتی مسولین عدم رقابت در خودرو سازی قیمت های نجومی کیفیت آشغال و... خودرو سازی متشکریم

پژمان 1394/9/22
10:48:31

مصرف بنزینش که خیییییلی بالاست. اونهم با وضعیت آلودگی هوای فعلی. چرا سمت خودروهای برقی، خورشیدی یا هیبریدی نمیرن وقتی انقدر آفتاب داریم توی کشور

قاسم 1394/9/22
10:14:10

سلام دوستان ظاهرش خوبه ولی مصرفش بالاست 9لیتر خیلیه

علی 1394/9/22
9:40:29

بنظر من مدل دستی این خودرو بیشتر از 30 میلیون نمی ارزه، بهتر بود مسئولین پارس خودرو برای رقابت با خودروهای چینی این ماشین رو ارزونتر عرضه میکردن.

امير 1394/9/22
8:39:21

من 206 تيپ 5 دارم با موتور 1600 و قدرت موتور110 اسب با قيمت بازار تقريبا 36 ميليون كه از نظرظاهر هم من نسبت به ال 90خيلي بيشتر مي پسندم حالا شما بگو چرا بايد 14 ميليون بيشتر بدم يك ماشين با همان مشخصات فني بخرم كه تازه ظاهر زيبا تري هم نداره ؟

حسین 1394/9/21
23:48:0

باتیبا هاچ بک هیچ فرقی نداره .

msa 1394/9/20
23:52:47

من ال90 داشتم فروختم دنا خريدم . . . . . مثل چييييييي پشيمونم ! 2 تومن زير قيمت دادم رفت ، برم بي90 بگيرم مطمئنم عاليه مخصوصاً كه ckd مياد . تونمايندگي بهشتي ديدم صندوق خوبي هم داشت ، از نظر ابعاد مثل ال90 فقط طولش 25 سانت كمتره ، كيفيت قطعات داخلي بهتر از ال90 بنظر ميومد ،‌ دوستاني كه قصد خريد دارن شك نداشته باشن . به نظرهاي غير كارشناسي بعضي ها هم اصلاً توجه نكنيد اينجا ايران است

داود 1394/9/20
2:42:56

همه دوست دارن از بهترین خودروها استفاده کنن .ولی باید به جیبمون نگاه کنیم.همه شعار میدن نخریم آخه چطوری وقتی مجبوریم یه پراید آشغال با وام بخریم تو آژانس یا سرویس مدارس کار کنیم تا قسط بدیم این شده وضع زندگی اکثر مردم..... وگرنه کی که دوست نداشته باشه ماکسیما مگان......سواربشه....؟؟؟؟؟

فرناز 1394/9/20
2:31:9

سلام.دوستانی که از طراحی داشبورد ایراد میگیرن توضیح بدید ملاک معیار داشبورد خوب چیه....ظاهرخودرو به نظر قابل قبوله ..فنی وموتورشم خوبه ...تا ببینیم سواریش چطوره ..دوستان سخت نگیرید مبارکه .راننده خوب رانندگی درست میتونه 80%مشکلات برطرف کنه.....با این مبلغ نمیشه توقع یه خودرو در حد پورشه داشته باشیم..منطقی فکر کنیم.

ف محمدی 1394/9/20
2:18:20

کاش محدودیت رنگ نداشت رفتم ثبت نام کنم باخبر شدم سفید ونقره ای داره رنگ بژ رنگ آبی داشت خیلی بهتر بود هیچ آپشنی نداره حداقل تو رنگ سلیقه به خرج میدادن...

ف محمدی 1394/9/19
22:39:7

سلام دوستان تو مملکت ما چی حساب داره چی به قیمت واقعی به دست مصرف کننده میرسه .حالا چه برسه به خودر...از لبنیات نون گرفته.......تا لوازم خانگی آشغال/هیچی هیچی قیمت واقعی نداره....مردم گرفتارن نمیدونن چیکار کنن.

مهدی 1394/9/19
20:37:30

به نظر من نباید هیچکس هیچ خودروی رانخره تا قیمت الکی که بالا رفته تا قیمت ها پایین بیاد

عقل وصلح 1394/9/19
11:2:24

نخرییییییییییییییییییییییییید ال 90 اتومات دومیلیو ششصد هزار تومان اومد پایین

رضا سالاری 1394/9/19
9:47:13

نمی دونم چرا مسیولین ما اینقدر علاقه به ماشینهای مصرف بالا دارن هاچ بک با مصرف سوخت 9!

samiya 1394/9/19
8:58:39

سلام دوستان همه کسانی که اطلاعات مختصری درموردخودرو داشته باشند میدونند که واقعااین خودروبااین امکانات اصلابه این قیمتانمی ارزه ولی ایا کسانی که این ماشینو میخرند همونای هستند که ازخودرواطلاعات دارند بعضیها نگاه به شکل ظاهرش میکنند بعضیها هم براساس گفته های دیگرون عمل میکنند ولی باعرض پوزش ازهمه 0ایرانیها درحرف منتقدهستند درعمل حمایت کننده جریان وام خودرو یادتون نره

مهدي 1394/9/19
0:45:33

فقط كسي كه ال90 داشته ميدونه اين ماشين چيه ! يك كلام خوووووبه

بهرام 1394/9/18
23:51:39

اکرنخرن پس چه کارکنن ؟؟؟

سعید 1394/9/18
21:10:28

بنظر من این ماشین 35ملیون بیشتر نمیارزه البته {اتوماتش}

آرمان 1394/9/18
11:14:47

این خودرو با توجه به مدل 2008 و تولید شده کشورهای رومانی و آمریکای جنوبی در گذشته،وتولید در ایران وباقطعات بیکیفیت حدود پانزده میلیون میشود،حال یک سوال مابقی این مبلغ که حدودسی میلیون میباشد،کجا میرود تو جیب چه کسانی؟خب جالبه خیلی واضح وعلنی دزدی میکنند بطور قانونی،هیچ کس بابت دزدی اینهارو مجازات نمیکنه!!!!

احسان 1394/9/18
10:45:6

42 میلیوووووووووووووووووووووووووووووووون من آپشنی ندیدم که 420000000 ریال پول بدم چی داره آخه عین ماشین پت پوستچیه خدایا فلاکت تا کی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!والا ما ایرانیا هم بنده اتیم

جعفر 1394/9/18
10:11:4

سگش صد شرف داره به ماشینای چشم بادومی مضخرف.. حداقل رنو فرانسوی سواری..

محمد 1394/9/17
23:20:56

تا این مدیران و مسئولین بیسواذ و بی لیاقت باشن... که هستند.. همین آشه و همین کاسه. برای گرفتن کمیسیون هر غلطی و جنایتی میکنن... همه هم میدونن.

آرمان 1394/9/17
21:6:45

1دلیل اگه باشه که این ماشین از لیفان ایکس 50 / سابرینا /جک اس 5/ یا برلیانس سر تره باید اینو خرید. اما میشه 10 تا دلیل آورد که همشون بالاتر از این ماشین با این قیمت هستن. در نسخه اتومات 8.5 لیتر مصرف داره. آپشن هم که نداره. ظاهر هم که نداره. پس 50 تومن دقیقآ پول چی باید داد؟؟؟ البته اتوماتش 40 تومن خوبه. حالا مردم میخرن و وقتی توی بازار رقابتی فروش نداشت میفهمن جریان چیه.

جلیل 1394/9/17
19:22:30

واقعا گرونه خرید این ماشین با حقوق کارمندی اشتباه محض است به نظرم ماشینای کره اءی بسیار چشم نوازترند

هموطن 1394/9/17
14:20:31

اخه وقتی ازچیزی خبرندارید،انقدرپیامهای بی معنی نزارید،مگه همه چیزمون به روزه،خودتون تو شغلهاتون چقدر خوب عمل می کنید؟فقط شعار میدید.یک کم فکر کنید.فقط حرف الکی میزنید.

امیر 1394/9/17
13:36:39

واقعا خلایق هر چه لایق

امیر 1394/9/17
12:37:21

صدهزار نفر دیگه هم پست بذارن که گرونه که اشغاله ..... بازم خودشون میرن خرسد میکنن... این ویژگی ایرانیای حرف مفت زنه... معذرت میخام

امیر . اس 1394/9/17
10:59:33

باور کنید همین خودرو با قطعات درجه 2 و درجه 3 جمع می شود و تحویل مردم میشه مردم هم که از روی ناجاری باید یکی از این خودروها را خریداری کنند

حسام 1394/9/17
10:42:56

خدااااوکیلی وجدااانا\"\"\" بالله ولله این خودرو 42 میلیون می ارزه.آخه داری از 42 میلیون پول حرف میزنین.یادمه 20میلیون میدادی زانتیا سوار میشدی با اون همه کیفیتی که داشت سرعت و قدرت و کولرو موتورش با اون امکاناتی که داشت.حالااااا خداااایی وجدانتون رو قاضی کنین مگه این مردم درآمدشون چیه که باید پول زحمتکشی خودشون رو بدن به این ماشین . بقول نماینده مجلس آقای قاضی پور که میگفت بالله این پراید کیلویی چنده آخه؟؟؟؟؟؟؟؟ الااانم نقل این ساندرو هست. خواهشا\"\" پولتون رو دور نریزید. آآآخههههههههه 42میلیووووووووووووووووووووووووووون بابت چچی چچچچی میخواید بدید... ای بابا...اینا هم ملت رو .... تصور میکنن. واای وااای.متاسفم واسه خودم که ایرانیم.

،،kazin 1394/9/17
1:12:4

اینهمه تحلیل..مردم ما خودمشکلی دارن پراید قاتل جونو باز میخرن اونم با وام اونم با قیمته هنگفتش ؟؟؟؟ شما با وجود این ادمها مطمعن باشید شرایتمون بهتر از این نمیشه که ... خدایااااا ااا منو بکش :)

ترابیان 09194862822 1394/9/16
20:3:0

امید وارم این پروژه هم مثل مگان به بهانه تحریم کنسل نشه ما که هنوز مگان ثبت نامی خودرو نتونستیم بگیریم مگان 57 میلیمن شد 76 میلیون بعد یه مشت ماشین اشغال چینی معرفی شد این هم ساندرو که 000000

رامین 1394/9/16
20:2:3

چرا ماشین های به روز را تولید نمکنید . به قول خودتان این خودرو مدل 2008 است حالا پس از 7 سال میخواهید به عنوان خودرو روز تولید و دست مردم بدهید / قطعاتی از ال90 هم که در ایران تولید میشد و میشود و همچنین قطعات بی کیفیت کشورهای دیگر ، کیفیت ماشین را پایین آورده مانند داشبورد ، دیسک و صفحه و..... ./ حالا این خودرو چه مخواهد بشود الله اعلم

m 1394/9/16
17:17:35

چرا بایداینخودروهای ازرده خارج شدهراازاین یهودی صفتها بخریدکه این قدرملت ایران و تو تحریمها عزیت کردند...

ک.ج.م 1394/9/16
16:13:39

سلام امیدوارم کسانی که پیام میزارن آقا نخرید ، ما لیاقتمون بیشتر از اینهاست و این خودرو یا اون خودرو به درد نمیخوره و یا اونایی که پیام میدن که چرا با وام ماشین بیکفیت بخریم و..... زمانی که اعلام کردن پیش فروش شروع شده نرن اول صف وایستن از وقتی قرار شد ماشین نخریم همه نباید ماشین بخرن تا این خود رو نساز ها آدم بشن

سید محمودروحانی 1394/9/16
15:22:59

برید تو سایت www.dacia.uk مشاهده کنید در انگلستان داره با قیمت 5990 پوند به فروش میره تازه مدل جدید 2015 نه این مدل که مال 8 سال پیشه میخان به ما بندازن . تازه 5990 پوند به پول ما میشه 29 میلیون تومان در صورتیکه به پول خودشون خیلی کمتر میوفته چون حداقل دریافتی ماهانه هر کارگر انگلیسی حداقل 2000 پونده یه مهندس حداقل 5000 پوند میگیره دیگه خودتون حساب کنید یعنی قیمت این خودرو معادل دوماه حقوق یه کارگر و یک حقوق مهندس و دکتره

اللهم عجل لولیک الفرج 1394/9/16
14:0:59

ببخشید اینطور میگم ولی خودرو سازای ما به مرگ می گن که به تب راضی بشیم! آخه این خودرو با این آپشن 49 میلیون می ارزه؟؟ چرا اگه با پراید 20 میلیونی که قیمت اصلیش زیر 10 میلیونه مقایسه کنی می ارزه واقعا!! اینقدر خودروی بی کیفیت سوار شدیم که با دیدن ساندرو با این قیمت آب از دهنمون راه می افته من دیگه حرفی ندارم. به نظر من حق ما سوار شدن ماشین با کیفیت و با قیمت مناسب نیست حق ما همون پراید طراحی دهه 70 شمسیه ... آقایون خانوما بخرید. مبارکتون باشه

محمد 1394/9/16
13:50:34

من همه نظرات رو خوندم همه مخالف این وضع هستند از طرفی هم من نمی دونم پس این صف طولانی ثبت نام وام 25 میلیونی از کجا اومده بودن شاید هم دست امریکا یا اسرائیل و یا انگلیس تو کاره ما خبر نداریم . بقول استاد تو سریال آقا و خانم سنگی \" بابا جمش کن این بساطو \"

ناشناس 1394/9/16
13:0:31

نو را بخدا به فکر مردم باشید

هومن 1394/9/16
12:21:43

سلام خداوكيلي گيج شديم بخريم ، نخريم يكي مثل آدم بگه چه ماشيني بدرد ايران ميخوره ، اون هم از همه نظر با خيال راحت بخريم دچار دردسر نشيم ، لطفا بهم نپرين.

علی 1394/9/16
12:10:48

دوستان قیمت واقعی این خودرو در کشور امارات در میاد 37 میلیون تومان (هزینه و مالیات در رفته) چرا تو ایران با اینکه مونتاژ داخل شده میدن 43 میلیون؟ مرگ بر آمریکا و الله و اکبر فراموش نشود.

علی 1394/9/16
11:26:30

عزیز من همه ی این حرفا که شما میگید درسته ولی واقعا مسئولین اینها رو نمی دونن متاسفانه با اطلاع کامل این اتفاقات برای کشور می افته وامیدی به اصلاح نیست تنها کاری که میشه کرد تحریم خرید است نه اینکه بخریم وبعد هی بگیم بدرد نمی خوره . دیگه بجایی رسیدیم که داریم حسرت کشوری مثل عراق را می کشیم که در حال جنگ وفلاکت چه خودروهایی وبا چه قیمتی رو سوار میشن

علی 1394/9/16
11:17:33

از مدیران و مهندسان و متخصصان ایران خودرو و سایپا می خوایم اگه واقعا دلشون برای مردم ایران میسوزه نه جیب خودشون و سربلندی ایران رو میخوان بیان مردونه تولید پراید و پژو و سمند و ... از رده خارج رو متوقف کنن خودروهای خوب مثل تویوتا و .... با کیفیت و کمیت مناسب و در شان ملیت شریف ایران تولید و به بازار عرضه کنند ما انتظار تولید خودروی صد در صد ایرانی با کیفیت جهانی و کمیت خوب و مناسب درآمد مردم را از مهندسین ایرانی داریم پس چرا همت نمی کنید والا تولید پراید و وانت پیکان و نیسان و ... جز شرمساری و خجالت برای مدیران و مهندسان و کارکنان این دو خودر ساز ایرانی چیز دیگه ای نداره یه کم به ملت و ممکلت و خودتون احترام قایل بشید موفق باشید

ghogholi 1394/9/16
0:53:47

همه ما مدرسه رفتیم و درس حساب و ریاژی بلتیم. قژیه فیثاغورث رو که یادتونه. همش سئوال میدادن اشباتش کنیم. الان هم که بهترین ماشینای دنیا تولید میشه خودرو شاژای ما میخوان مثل اونا تولید کنن. ما که فیثاغورث نشدیم شاید آقایون خودرو سازی یاد گرفتن الله اعلم. ولی کشاورزی راحت تر نیشت؟ فکر کن با یه ماشین بنژ آخرین مدل برن سر زمین کشاورژی از مهندس خودرو ساژ گرفته تا کارگر خط تولید. چه عیبی داره تولید محصول بدرد بخور و درآمد زا، آلودگی محیط ژیشت نداریم فقط باید یه فکری به حال دسته بیل بکنیم و خودمون تولید کنیم.

سهیل 1394/9/15
23:2:4

انگار رنو 5 قدیم را از دوطرف کشیدن !!! ملت نخوان تولید داخل بخرن کیو باید ببینن ....قیمت واقعی این خودرو 29 میلیونه حالا ببین چند میخرن ملت !!!

یک تولید کننده زجر کشیده 1394/9/15
22:42:55

در سال 56 دایی بنده در ایرانخودرو کار میکرد میگفت مستخدمی داشتم خونه منو تمیز میکرد اهل کره جنوبی بود همیشه میگفت فلانی یعنی میشه ما یک روز کارخانه خودرو سازی مثل ایران خودرو که اون زمان ایران ناسیونال بود داشته باشیم الان نه تنها خودردو سازی هیوندا و کیا و سانیانگ و... رو دارن بلکه به ایران صادر میکنند فرانسویها آشغالای 2008 خودشون رو با این طراحی مزخرف به قیمت 49 میلیون با آشغال خرای وطن فروشی از ایران به ما جا میکنن نه دیزاینه 2013 شونو بعد از رفع تحریم کفتارهای کثیف هر کدوم برای گرفتن سهمشون به ایران میان تا تکه ای از گوشت این وطن رو بدرن ما مردم هم با دادن بهره 16 +9 درصد زیر شعله رو زیاد میکنیم باشد که سر دلشون گیر نکنه پخته بخورند تف به صورت همه خودرو سازها

رضا 1394/9/15
21:42:18

مردم منظورم همهمون را میگم زندگی چشم روی هم چشمی باعث شده که خودمونو با داشتن هزار مشکل بلا فاصله بعد از اعلام وام با سود 50 درصد ایران خودرو به هر دری زده تا یکی از این ابر طیارهها را زیر پامون بندازیم و در بین همدیگر این چیزها را به رخ همدیگه بکشیم خیلی از ما ها شاید به نان شب هم محتاج باشیم به خاطر این که این فرهنگ سازی در این مملکت نشده که می توانند به طرق مختلف سر مردم را کلاه گشاه بندازند

ایرانی 1394/9/15
21:18:1

خلایق هر چه لایق

مهمان 1394/9/15
21:14:36

خدا هیچکس محتاج ما نکنه آمین

علیرضا 1394/9/15
19:5:34

سلام، من 5 سال ال90 دارم اولی دنده دستی بودکه 3 سال داشتم دومی هم دنده اتوماته 2ساله دارم خیلی راضی هستم فقط پول بنزین وتعویض روغن دادم هیچ خرجی رودستم نذاشته اگه قیافش روبتونید تحمل کنید عالیه . این ماشین جدیدهم چون ازهمون خانوادست ماشین خوبی بایدباشه مخصوصا اتوماتش . شکل وشمایلش هم که بدنیست. فقط خداکنه قیمتش مناسب باشه. ولی یک لاستیکش می ارزه به کل ماشینای چینی.

داک 1394/9/15
17:21:57

یک آشغال دیگه...

حسام 1394/9/15
15:10:47

ما تجربه ی خرید از این دوستان خودرو ساز رو داریم .... کاملا هم پشیمونم ... من حاضرم با همین مبلغ جک جی 5 بگیرم ....کاملا هم نسبت ب قیمتش ب این ماشین اعتقاد دارم ... هرچی باشه از ایرانیا خیلی بهتره ..نمیگم هم ماشینه لی عیبیه ولی نظره افرادی هم دارن نسبت بهش خیلی بهتر از ایرانیاس.دیگه خسته شدم از آشغالای تولید داخل ... این ملت فقط فکره اینن یه آهن پاره ای زیره پاشون باشه ..روزمرگی شون بگذره ..الانم فقط پول دستشون نیس ک بازار رکوده ..وگرنه همچین میخرن سایپا مجبور میشه 3 تا خط تولید اضافه کنه

Navid 1394/9/13
20:22:17

دوستانی که از وام خودرو استقبال کردین ماشین جدید واستون تولید کردن هلووووو مصرف سوختش از ماکسیما کمتره! قدرتشم از پراید بیشتره! قیمتش اول به نظر بالا میاد ولی شما حساب کن پرایدو با وام فروختن 40 میلیون تازه هنوز تحویل ندادن اینکه برند فرانسویه پس خیلی باید گرونتر باشه!!! طراحی مال سال 2008 هست ولی جای نگرانی نیست چون هنوز خز نشده...! بخر لذتشو ببر...

سلیم 1394/9/12
8:42:55

وارداد خودرو آزاد شود خودرو سازان شاید از خواب خرگوشی بیدار شوند و خودروی خوب و رقابتی تولید کنند

امید 1394/9/10
21:43:49

سلام به همه هموطنان خصوصا آقا رضا بشارت که مخاطب این نظرمه در شرایطی که این خودرو سازان تحمیلی به مردم هر خودرویی که میارن بیش از دوبرابر روی قیمتش میکشن تا نهایت بهره رو ببرن اگه مدل های 2012 به بالا بیارن با این فرمول حساب کتابشون قیمت سر به فلک میکشه دیگه کسی توان خرید نداره حقیقتش این دوستان گرگ صفت خودرو ساز داخلی دندونای ملت رو شمردن

صبا 1394/9/8
12:9:44

یکی نیست به اینا بگه اگه شما میخواستید خودرو ساز بشید توی این سی و اندی سال میشدید...فقیر ترین کشورها هم از این ماشینا سوار نمیشن...بعد میگن ایرانی شایسته بهترینهاست...البته اینا مردمو خوب میشناسن خوب میدونن چی رو به کی قالب کنن.کسی هم واسه نظرات من و شما تره هم خرد نمیکنه.ما ده سال دیگه هم اگه زنده باشیم همین حرفارو یه جای دیگه تکرار میکنیم..من مرده شما زنده

حمید 1394/9/8
9:50:38

سلام دوستان باید خودمونو درست کنیم اگه کسی نخره اینها هم آشغال نمیارن. متاسفم که هم صدا نیستیم. دیدید چطور پرایدها رو 45 میلیون تومن انداختن به مردم. ما مقصریم ما..

حمید 1394/9/8
9:50:33

سلام دوستان باید خودمونو درست کنیم اگه کسی نخره اینها هم آشغال نمیارن. متاسفم که هم صدا نیستیم. دیدید چطور پرایدها رو 45 میلیون تومن انداختن به مردم. ما مقصریم ما..

حمید 1394/9/7
14:42:56

این ماشین قرار بود سه سال پیش وارد بازار بشه گذاشتن از رده خارج بشه بعد بیارنش به مردم بدبخت بچپوننش

حسین 1394/9/6
19:10:22

در زمانی که سوخت 2.5 لیتری در نمونه های جدید داریم سوخت 9.5 در صد بسیار بالاست ؟؟؟؟؟؟

رحمان رمضانی 1394/9/6
16:1:18

دوستان خودروسازان ایرانی روی مافیای ایتالیا را سفید کردن بدبخت الکلپون

پویا 1394/9/6
12:51:28

واقعا تاسف اوره خجالتم خوب چیزیه بازم یه لگن وارد کردین اون لگنای چینی کم هستن لگن فرانسوی وارد میکنین اونم از رده خارج شدشو؟ گوش ملت درازه؟ کتما هست که شماها خجالت نمیکشین

1394/9/6
8:31:17

همه ازقیمت وشکل اون ماشین ناراضی ان ولی تااسم وام میادصف میکشن براخریدن همین مدل قدیمی!بگین پول ندارین تورم و رکوده خجالت داره؟مردم همه طرفه ضعیف شدن.

رضا 1394/9/5
0:17:7

حداقل مدل 2012 رو می آوردین که به روزتر باشه ملت یکم دلشون خوش بشه ، تا کی عقب ماندگی ؟ خجالت نمی کشید مدل 2008 رو میندازید به مردم ؟ یکم هم دلتون بحال ملت بسوزه .

سامان 1394/9/3
13:56:24

یه فرغون جدید امده تو بازار بدو بدو حراجش کردن

ایمان خوش 1394/9/2
20:44:31

ماشین خوبیه.ما داریم.نیم شاسی محسوب میشه.ظاهرشم خوبه.قیمتش 43میلیونه.ولی آپشن معمولی داره.

کی هان 1394/9/2
20:4:53

2008 .....؟؟؟؟صد رحمت به پیکان ...خجالت نکشید همون پیکان رو تولید کنید

حمید 1394/9/2
18:58:35

چرا باید ما همیشه مدل حداقل 10 سال قبل رو با این قیمتها بخریم

علی 1394/8/25
12:54:51

یه زمانی خیابونهای شهرها پر بود از پیکان و وانت و انگشت شمار ماشین های خارجی بعد یکدفعه با آمدن پراید و پژو به بازار خودروی ایران توقف تولید پیکان اعلام هر چند که هنوزم وانت پیکان تولید میشه خیابونا پر شد از پراید و پژو و خودروهای بی کیفیت دیگه کاش مهندسای دلسوز طراح صنعتی و مکانیک و الکترونیک و صنایع این ممکلت به تلاش جهادی بکنند و وضعیت خودروسازی ایران رو تحول بدن دولت هم حمایتشون بکنه و این چهره زشت شهرهامون که مملو از اتومیبیلهای زشت و بد ترکیبه تغییر اساسی بکنه و ما و بچه هامون هم از هوای سالم استفاده و از مناظر زیبای خیابونها لذت ببریم انشاالله

سارا 1394/8/16
22:44:23

خودروهاى از رده خارج رو تازه توى ايران توليد ميكنند اونم با ٤ برابر قيمت

علی 1394/8/10
0:22:35

چهره قدیمیش اصلا خوب نیست اما فیس لیفتش خوبه

قيف 1394/8/9
15:29:49

با سلام، ماشين قشنگيه ولي بيشتر از 25 ميليون نبايد بدن...ولي هيچ ماشيني به قيمتي كه ايران ميفروشه نمي ارزه

مبین 1394/8/9
11:49:10

اخه تا کی تا کی تاکی خودرو بی کیفیت بازار دونیا رو وارد بازار ایران می کنند و توقع دارن مردم عزیزمان بخرن اینو کجا پیدا کردین به قران ما ایمنی کیفیت در خودرو می خوایم خودرو به روز می خوایم اینا چیه به خدا اگر مردم ایران حمت کنن نخرند یه روز این مسئولین متوجه خواسته مردم عزیزمان میشوند آرزوی بهترینها رو برا مردم کشورم دارم .

حسن 1394/8/5
14:13:6

اصلأ نخرید دیوونگیه خریدش

سلام 1394/8/3
11:5:53

من نمی دانم این مردم چه گناهی کردن که دولت های منتخبشان بی استثنا بعد از انتخاب! اصلا توجهی به نظرات مردم نمی کنن. آخه چرا تو دنیا فقط مردم ما باید از همه چیز محروم باشند. چرا بعد از رفع تحریم هم صحبت از رقابت خودروهای جدید با ماشین های بنجل در پیت با امکانات و طراحی عهد دقیانوس می کنند. تا کی قراره آشغالایی مانند پراید و تیبا و پژوهای عهدبوقی تولید بشن. چرا نمیخوان اینارو کنار بذارن؟ چرااااااا؟؟؟

هادی 1394/8/2
8:39:28

فکر کنم ملت دیگه بیدار شده اند و گول مدیران نالایق خودروسازی رو نمی خورند تا رویکرد خودروسازی بصورت کامل تغییر نکنه حتماً خودروسازها ورشکست خواهند شد اینها باید یاد بگیرند که در خدمت مشتری باشند

داود 1394/7/26
22:43:59

واقعا زشته، دقیقا همون رنو 5 رو یکم تغییرش دادن... زیر 50 میلیون؟!!! اینو 20 بدن من نمیخرم!!!! سایپا واقعا با تولید خودروهای چینی خیانت در امانت کرد حالا خیر سرش میخواد با این لگن جبران کنه؟!!!!

مانا احدی 1394/7/23
16:52:55

از حدود سال 1368 خودرو کالایی بوده که دولت از آن برای کنترل تورم استفاده میکرده و پول های بی پشتوانه راکه به اقتصاد تزریق میکرده با فروش خودرو با قیمت های بسیار بالا از سطح جامعه جمع آوری میکرده حالا که مردم متوجه شده اند و خودرو را به این قیمتها نمی خرند دست به هر کاری میزنند که وضعیت به منوال سابق برگردد ولی تنها راه رونق در این بخش واقعی شدن قیمتها ست و درک این مطلب که خودرو وسیله مصرفی مردم است نه وسیله سو استفاده دولت از نیاز مردم به خودرو در جهت کنترل تورم

كامران 1394/7/22
13:29:16

كاش حد اقل يه قيافه اي داشت. آخه اين چيه!!!! چي فكر ميكنن اينا!!! ديدن رخ ماشين اصلا حس خوبي به آدم نميده. اونم با اين مصرف سوخت. سزاي آشغال فروش نخريدن است.

محسن 1394/7/21
21:6:40

خودرو سازهای ایران و مسئولین وزارت صنعت بیشترین ظلم و در حق مردم دارن .خدا به دادشون برسه .اخه تا کی عقب مونده باشیم

محمد 1394/7/21
15:3:38

سلام . توصیه ی بیشتر هموطنان رو رعایت کنید وسعی کنید به ایران کمی تعصب نشان داده و برای جان و مال هموطنان که در وطن دوستی و دفاع از این آب و خاک حتی جوانان خودشون رو هدیه کردند ارزشی بیشتر از اینا قایل باشیم .آرزومند تندرستی همه ی عاشقان ایرانیم پاینده باد ایران

میرحسینی 1394/7/19
8:43:12

تازمانیکه بخش خصوصی بطور فعال وواقعی بدون پارتی بازی درکشومان درصحنه نباشد همین بلایی که سرمشتریان میاد(ازجانب نفوذیها ودولتیها ) همچنان وضعیت ادامه خواهد داشت وقتی جناب وزیر ازقیمت خودروهای بی کیفیت طرفداری میکنه خودروسازان ایرانی هرکاری دلشون میخواد انجام میدن

سعید 1394/7/17
7:45:58

این چه ال نودی که مصرف شهریش 9 لیتر به بالا تره اخه. تازه نوشته که \"از نظر ایمنی این خودرو دارای سیستم های ABS ، EBD و EBA می باشد و همچنین EURO-NCAP ( سازمان و استاندارد ایمنی اروپا ) به این خودرو 4 ستاره داده است که آنرا در رده محصولات دارای ایمنی مناسب ارزیابی داشته است .\" به نظرم داره یکم بالاتر از حد ایرانی ها خودرو وارد می کنه همون بوق رو ماشین باشه یک آپشن فوق العاده س.

توحید 1394/7/12
13:29:16

این ساندرو ماله 2006 هس طراحی 10 سال پیشه نخرین مدل 2013 باز بهتره که این خائن ها برا سود بیشتر این مدل عقب مونده رو مونتاژ میکنن برین سایت dacia.ro قیمت مدل 2015 28 م تومنه

حمید 1394/7/11
16:38:23

چرا محصول از رده خارج شده را به قیمت نجومی باید بخریم سایت رنو هندوستان مدل بسیار شکیل و جدیدی از همین خودرو رو بنام Renault KWID با قیمت حدود 5000 دلار در معرض فروش گذاشته با این همه ادعا ما از هندیام کمتریم ؟؟؟؟؟

محسن 1394/7/11
15:46:20

قیمت زیر 30 تومن شاید ولی ارزش نداره

رضا 1394/7/9
15:52:10

درست با تئجه به جهت کمترین هزینه واسه سایپا این انتخاب صورت گرفته دلی سوال اینجاست آیا انتخاب بهتری نبود و آیا وقتش نرسیده که ملت ما خودرو بهتر و ب روز سوار بشیم حداقل تکنولوژی 3 سال پیش نه 8 سال پیش تفکر مدیران انتضابی هیچوقت بهتر از این نخواهد شد

نارن 1394/7/8
15:35:48

شماها لیاقتتون پیکان وپراید که بکنند تو پاچتون هیچیم نگید براتون متاسفم

آشنا 1394/7/7
23:15:23

خیییییییییلی بی ریخته،

بهرام 1394/7/7
23:3:36

این بساط کلاهبرداریتونو تمام کنید.تا کی باید آشغال سال 2008 اروپا رو بخریم اونم بدون ابتدایی ترین آپشن ها.حالمون از این مدیران بی لیاقت صنعت خودرو داره بهم میخوره

طراحی صنعتی 1394/7/7
22:56:18

رنو جزو ضعیفترین و اشغال ساز ترین خودرو سازهای اروپا هست . جالب انکه ماشینهایی که رنو برای هند یا کشورهای ضعیف افریقایی طراحی کرده میارن میندازن به ایرانی ها ... هنوز جان ایرانی جماعت یک چیز زیادی برای خودرو سازهای اروپایی هست که میان داخل ایران تولید می کنن .

متین 1394/7/7
22:52:50

اینا بازم یه نقشه ای تو اون کله پوکشونه !!! این ماشین 47 تومن ارزش نداره باید بره زیر 30 تومن ..... والا اگه ارزش خرید داشته باشه

مجتبی شمس 1394/7/5
13:59:35

صدرحمت به 206

سیروس 1394/7/5
10:8:26

نمای بیرونش از ال 90 زیباتره .ماشین باکلاسیه.فقط قیمتش گیرونه

علی 1394/7/4
16:23:20

واقعاً‌ خجالت آوره. اول اون تولیدات قبلیتون که باد کرده به مردم قالب کنید، بعد دنبال محصولات به اصطلاح جدید باشید.

جواد 1394/7/4
11:47:23

آقا ماكه چيني خريديم راضيم حالا هركس هر چي دلش مي خواهد بگويد

بهروز 1394/7/4
1:54:34

واقعا شما چه فکری میکنید با افتخار میگید این خودرو سال 2008 تو چند کشور درحال توسعه جواب داده حداقل فقط یکم فکر کنید بعد نظرتون رو بدید ما با این میدیران خودرو ساز باید هم جزع کشور های جهان سوم باشیم خودتو چی دارید واسه رو نمای چرا با مال مردم پز میدید خجالت بکشید مهندسین AR.AN.DI

حسین ابوالحسنی 1394/7/3
18:40:17

چرا خودروسازها ایرانی خودروهای از رده خارجو در ایران تولید میکنن .آنهم بمدت طولانی.۴۰۵ خودرو 1981 فرانسه ۲۶ سالشه .فکرنکنم تاسال ۱۴۰۰ هم تولید بشه.و و و ....

شایان فر 1394/7/3
12:30:9

خودرویی که رومانی و آمریکای جنوبی سال 2008تولید میکردن رو ماباید تو سال2015تولید کنیم؟

فرشاد 1394/7/3
10:39:36

مصرف نه و سه برای این بدترکیب واقعا خجالت داره خوشبختانه دیگه نمیشه به این سادگیها مردمو گول زد جمع کنید این بساط کلاهبرداریو

امیرپورعشق 1394/7/2
21:15:52

به نظربنده قیمت آن خیلی بالاست چون ازنظر قیافه وشکل ظاهری تعقییراتی دارداشته ولی ازنظر فنی نه تنها. هیچ تعقیراتی نداشته بلکه اکثرآقطعات آن چینی میباش واقعآاین قیمت نمی ارزد فقط اسمش ازال نود به سادرو تعقیرکرده

معلم عبودیت 1394/7/2
0:21:10

برید دنبال تیله بازی نه تولید خودرو.

محمد 1394/7/1
12:23:15

این ماشین به نسبت بقیه خیلی ارزونه.تو ایران که میاد گرون میشه.با اون مشخصاتی که دوستان میگن حد اقل60 -70باید باشه.که میشه پژو 301

مصطفی 1394/7/1
10:18:22

سلام. این همه خودرو مدرن به روز. دیگه سنسور عقب. دوربین عقب و کروز کنترل. همه ماشین های دنیا دارن. موتور 1600 دیگه به درد ما نمی خوره. بعد میایید به چند برابر قیمت به این مردم ساده می فروشید

دیدار 1394/7/1
8:38:24

من با \"ق \" 100% موافقم. بازم یه ماشین از رده خارج شده یه کشور رو میارن ایران چند 10 سال هم تولید میکنن با قیمت چند برابر کشورای دیگه. تا کی باید مجبور باشیم این ماشین های قدیمی رو سوار بشیم؟ چرا ماشین با تکنولوژی بالا رو تولین نمیکنید؟ حتی سراتو کره هم مدل قدیمیش توی ایران داره مونتاژ میشه. توقع دارید مردم هم این محصولات رو بخرن؟

ali 1394/7/1
7:34:41

مصرف سوخش بالاست به اندازه پژو است بهترین ماشین در ایران در این رنج قیمت همان ال 90 است .

شیدا 1394/7/1
3:0:17

اقا صد رحمت به خودرو دنا ایران خودرو. لااقل با همین قیمت همه ی آپشن های روز رو داره.

ق 1394/6/31
23:56:25

من نمی فهمم الان که دارن میارن چرا قدیمی رو می آرن، واقعا اگر بهمون نمی دهند بهتر هست همون ال لگن را سوار شیم، تا کی توهین به مردم ایران! ورژن آخر خودرو آمده و ما می رویم تکنولوژی 7 سال پیش رو الان وارد می کنیم و تازه می خواهیم 7 سال هم تولیدش کنیم، جمع کنید این بساط رو تو رو خدا!!!!!!!!!

محمد 1394/6/31
23:19:51

فیس لیفتش هم چند وقت دیگه با قیمت بالا تر ارزه میکنن تا ملت ایران رو به گمان خودشون گول بزنن بگن ما داریم کار میکنیم اما مردم دیگه گول نمیخورن

مانی 1394/6/31
22:9:50

هر خودروی تو اروپا فروش نداشته باشه سریع میارن ایران.اخه این قیافه زشت آل 90 و اینم ساندرا از او ن بدتر

رضا بشارت 1394/6/31
21:36:3

سلام همونطور که می دونید خودرو سازهای داخلی برای سود بیشتر محصولی که از عمر مفید آن در بازار می گذرد را به بازار میارن اگر محصول 2012 را بیارن سود زیادی نمی توانند داشته باشند محصول روز را هم که خارجی ها به ایران برای مونتاژ نمیدن لااقل 2012 را بیارن نه 2008 را بقوله یکی از دوستات شبیه پژو 205 مدل 1990 می مونه.

حسن 1394/6/31
19:15:3

چرا باید توی ایران هرچیزی رو آورد چرا خودشون تولید نمی کنند؟ اگر تولید کردن بلد نیستند حداقل خوب مونتاژ کنند از اینها با این نقص مدیریتیشون خوب مونتاژ کردن رو هم بلد نیستند تولید کردن رو به این ها چطوری باید یاد داد اصلا اینها می فهمند تولید کردن بعنی چی؟ اینها حتی نمی تونند حداقل انتظارات مردم رو جواب بدن.

حسين 1394/6/31
18:57:55

خوب ال ٩٠ رو ظاهرشو عوض كردن و باز دوباره يك نوع كلاه برداري قيمتي ديگر در خودرو سازي در ايران تبريك

داود 1394/6/31
18:39:28

مدل قدیمیش خیلی بد قیافست

داود 1394/6/31
18:38:26

چون می بینند کسی محصولات ایرانی را نمی خره.میخان تنوع در بازار ایجاد کنند.

وحید 1394/6/31
18:21:57

نمیدونم تا کی باید این ماشینای زشت رو سوار بشیم

ایرانی 1394/6/31
18:2:47

باز به این مردم ساده ظلم میکنید!!! بیایید مردم باز ما نخریم، نخریم تا خودروهای خوب تولید کنند... نخریم نخرید و نخرید.

javad 1394/6/31
14:59:49

سایز تایرهاش کوچیکه و بنظرم انچنان ماشبن تاپی نباشه ، حالاباید دید کیفیت فنی و ... چطوره و با چه قیمتی میاد و چطور تبلیغ میشه

حامد 1394/6/31
14:54:54

چرا خودروسازهای ایرانی بجای اینکه به فکر تولید بهتر و رضایت مشتریهاشون باشن دنبال کلاهبرداری و کلک زدن هستن. این ممکنه در کوتاه مدت براشون سود آوری داشته باشه ولی بعدا میخوان چیکار کنن؟

محسن 1394/6/31
13:46:22

زیاد خوشکل نیست شکله پژو 205 میمونه اگه راست میگن مدل جدیدشو بزنن

bahram 1394/6/31
13:9:36

شرکتهای خودرو سازی داخلی عادتشونه همیشه میرن خودروهای زشت و منسوخ شدرو میارن ما که تا بحال ندیدیم یه خودرو قشنگ و زیبا بیارن

حسین 1394/6/31
13:0:24

اگه جدیده بیاد تو بازار میشه روش حساب کرد البته اگه قیمتشم مناسب باشه .. که بعیده از ایرانی ها

محمد 1394/6/26
8:18:29

مدل قدیمی قیافه نداره

doctor 1394/6/2
11:26:27

فیس لیفت شدش خیلی بهتره

مطالب مرتبط