icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین مقایسه بیسو T3 با هاوال H2

مقایسه بیسو T3 با هاوال H2

comments 0 1397/10/1

مقایسه بیسو T3 و هاوال H2 را باید رقابتی بین شناخته ترین برند چینی یعنی هاوال و ناشناخته ترین برند این کشور یعنی بیسو محسوب کرد.اما باید توجه داشت در دنیای امروزه بسیاری از شرکت های نوپا و استارت آپی هستند که به سادگی و برنامه ریزی دقیق شرکت های ریشه دارد را پشت سر می گذارند.

بهمن موتور در نمایشگاه خودروی تهران از محصولات هاوال برای بازار ایران رونمایی کرد و در ابتدای سال جاری H2کوچکترین عضو این خانواده را به بازار ایران عرضه نمود اما حضور این خودرو در بازار ایران خیلی دوام نداشت و ظاهرا هاوال قرار نیست همکاری خود را بدلیل تحریم ها با بهمن موتور ادامه دهد .

در مقابل شرکت سیف خودرو که سابقه همکاری با  سوبارو را در کارنامه خود دارد به تازگی تولید یک کراس اوور چدید با نام بیسو T3 را آغاز نموده و قرار است بزودی در خیابان های شاهد این خودرو باشیم. از همین رو قصد داریم مقایسه ای ما بین این دو خودرو داشته باشیم تا در یابیم که آیا بیسو T3 تازه کار می تواند جای خالی هاوال H2 را پر کند یا خیر؟

مقایسه ابعاد هاوال H2 و بیسو T3

همانطور که بارها در مقالات مقایسه خودرو عنوان کرده ایم مقایسه دو کراس اوور در بخش ابعاد بسیار حائز اهمیت است چرا که کراس اوور ها بدلیل ایجاد فضای زیاد کابین و صندوق بار در کنار سواری لذت بخش یک سدان به محبوبیت رسیده اند از این حیث هر کراس اووری که بتواند میزان فضای داخلی بیشتری را در اختیار سرنشنیان قرار دارد قطعا می تواند از محبوبیت بیشتری سود ببرد.

جدول ذیل گویا این مسئله است که بیسو T3 بدلیل فاصله دو محوری به مراتب بیشتر، فضای کابین بزرگتری را مهیا نموده است. همچنین بیسو T3  کمی هم عریض تر از رقیب خود است که نشستن 3 بزرگسال در ردیف دوم را تضمین می کند.قابل توجه است هاوال H2 علی رغم برخورداری از ابعادی گوچکتر یا حداقل نزدیک به بیسو T3 دارای وزن بیشتری می باشد که یک نکته منفی محسوب می گردد.

لذا در پایان این بخش باید گفت که بیسو T3 کاملا بهتر از رقیب شناخته شده عمل نموده است.

 

خودروطول میلیمترعرض میلیمترارتفاع میلمترفاصله دو محور میلیمتروزن
هاوال H2 4355 1814 1695 2560 1495
بیسو T3 4350 1825 1685 2665 1460

مقایسه طراحی ظاهری

مقایسه طراحی ظاهری
مقایسه طراحی ظاهری

بیسو T3 در نام محصولی جدید بر شمرده می شود اما این خودرو در واقع ثمره یکی از بزرگترین و با سابقه ترین خودروسازان چینی با نام بایک محسوب می گردد . از این رو طراحان این خودرو کاملا با اصول طراحی مدرن و جوان پسند بودن آشنایی کامل داشته اند. این را می تواند از در چهره جسور و تهاجمی بیسو T3 دریافت. جایی که چراغهای جلوی خودرو با زاویه شکست خود و گرافیک داخلی دایره شکل به مانند محصولات بی ام و واقعا جذاب و منحصر بفرد در حد و اندازه یک محصول چینی شده است. جلو پنجره تعبیه شده ما بین این دو چراغ به رنگ مشکی براق طراحی شده است  که در انتهای تمامی نوارها  با متریال کرمی تزیین شده است.از دیگر جذابیت های بصری نمای جلو خودرو باید به سپر حجیم شده و چراغ های چند ضلعی که با نوار مشکی رنگ احاطه شده است ،اشاره کرد.

در نمای سه چهارم خودرو ،خطوط روی کاپوت که به منظور حجم دادن مورد استفاده قرار گرفته است بیش از هر چیز جلب توجه می کند.اما نکته جالب در این نمای پلاستیک سیاه رنگ موجود در لبه پایینی سرتاسر خودرو خواهد بود چرا که برخلاف بسیاری از محصولات رایج در بازار بصورت ساده و خسته کننده طراحی نشده است اگر دقت نمایید پلاستیک های   درو حلقه گلگیرها  دارای  شکست هایی است که این خودرو را کاملا از نمونه های مشابه متمایز می کند.البته های  ستون A و C خودرو نیز به رنگ مشکی طراحی شده تا ضمن هارمونی با دیگر نقاط مشکی رنگ بدنه خودرو ،بتواند حسی مانند کراس اوور های روز دنیا که از رنگ سقف و بدنه متفاوت بهره می برند را تداعی کند.

نمای عقب را باید نقطه عطف بیسو T3 محسوب کرد چرا که سعی شده در عین سادگی از جذابیت خاص خود برخوردار گردد.چراغهای عقب دقیقا مانند چراغهای جلو داری یک شکست می باشد که نمایی جذاب را ایجاد نموده است.استفاده از نوار های نقره ای رنگ درون گرفیک چراغهای عقب نیز نمای زیبایی را آفریده است. همچنین انتقال قاب پلاک از روی درب عقب به روی سپر باعث گردید درب صندوق یک تکه و جذاب به نظر برسد. البته حضور چراغ های مه شکن و شب رنگ دایره ای شکل و همچنین سر اگزوز های فیک از ایرادات این بخش محسوب میگردد.

در ابتدای این نوشتار باید گفت که هاوال H2 برای اولین بار در سال 2014 بصورت رسمی رونمایی شد و نباید این خودرو را یک محصول بروز دانست . بسیاری متعقد هستند که هاوال H2 با الگو برداری از محصولات آن زمان آئودی کپی برداری کرده است اما به واقع باید گفت که نشانه ای از آئودی در چراغها و جلو پنجره این خودرو دیده می شود اما نمی توان انگ کپی کاری محض را به این خودرو زد. در نمای جلو خودرو چراغهای ساده با LED های روزتابی دیده می شود که در مابین آن های جلوپنجره ای با نوارهای متعدد افقی دیده می شود .این ترکیب در کنار سپر حجیم شده نمایی ساده در عین حال مناسب یک کراس اور چینی را فراهم آورده است. اما وقتی به نمای عقب خودرو می رسیم چراغهای نسبتا بزرگ و نامتناسب با دیگر قطعات بدنه کمی آزار دهنده به نظر می رسد .

در نهایت باید هاوال H2 محصول سالهای گذشته این برند نامی چین است و متقابلا از طراحی قدیمی برخوردار است از این رو بطور قطع می توان گفت که نمی توان از لحاظ مدرن بودن به پای بیسو T3  بروز برسد که طراحی ظاهریش بر اساس اصول این روزهای خودروسازان جهان صورت گرفته است.

مقایسه طراحی داخلی

مقایسه طراحی داخلی
مقایسه طراحی داخلی

با ورود به کابین بیسو T3 ارزان قیمت با نمایی مواجه می شویم که تا حدودی یادآور محصولات لاکچری این روزهای جهان است. استفاده از صفحه نمایش لمس فلت ،دو رنگ کردن داشبورد ،استفاده از قطعات نقره ای رنگ و غربیلک فرمان با کلید های متعدد تمامی تلاش های طراحان بیسو T3 برای جذب جوانان می باشد که تا حدودی هم موثر واقع شده است.همچنین پنل پشت فرمان این خودرو از سه دایره مجزا تشکیل شده که درون آخرین دایره یک صفحه نمایش TFT بکار گرفته شده تا اطلاعات مهم خودرو نظیر هشدار حرکت بین خطوط ،فشار باد خودرو و موارد دیگر را به راننده منتقل نماید. همچنین نور پردازی پنل پشت فرمان کاملا قابلیت شخص سازی را خواهد داشت تا مالک بتواند از بین چندین رنگ موجود ،رنگ مورد علاقه خود را بکار ببرد. همچین در صورت تنظیم رنگ بر روی حالت اتوماتیک زمانی که سرعت خودرو به بالای 120 کیلومتر برسد جهت هشدا رنگ پنل پشت فرمان به رنگ قرمز در آید. این آپشن بیسو T3  می تونند برای جوانانون و خانواده جوان بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد.

البته به سادگی از سقف پانامرا بیسوT3 نباید به سادگی گذشت چرا که سرنشنیان می توانند بدون ورود سرما و یا گرما از نگاه کردن به آسمان لذت ببرند.هر چند کیفیت متریال داخلی بیسو T3 بهتر از دیگر چینی ها است اما همچنان استفاده از پلاستیک خشک کمی باعث  آزردگی خاطر خواهد شد.

 هاوال H2 همانند نمای ظاهری خود سبکی آرام و بدور از شلوغ کاری را برای کابین خود برگزیده است بطوریکه کابین این خودرو کاملا مینمالیستی و ساده طراحی شود که این هم تا حدی قدیمی و خسته کننده شده است بطور کلی باید گفت که ترکیب ساده و استفاده از خطوط مستقیم و جعبه گونه قسمتهای مختلف نظیر ورودی های هوا چندان جذابیتی ندارد. به واقع با نشستن درون این خودرو هیچ حسی از جذابیت و یا لوکس بودن را نخواهید یافت و برای یک کراس اوور بالای 200 میلیون اصلا راضی کننده نیست.

در نتیجه باید گفت هاوال H2 همانند ظاهرش ،درون کابین ضعیف عمل کرده است وهیچ نشانی از زبان طراحی روز دنیا ندارد. اما بیسو سعی کرده است با استفاده از المان های جذاب نظیر صفحه نمایش لمسی ایستاده و غیره خود را به محصولات معتبر ژاپنی و کره ای نزدیک کند که تا حدودی نیز موفق شده است.

مقایسه مشخصات فنی هاوال H2 و بیسو T3

مقایسه مشخصات فنی هاوال H2 و بیسو T3
مقایسه مشخصات فنی هاوال H2 و بیسو T3

بیسو T3 با یک موتور 1.3 لیتری مجهز به سیستم پرخوران یا همان توربو شارژر با بیشنه قدرت 132 اسب بخار و حداکثر گشتاور 185 نیوتن متر در دسترس خواهد بود.. وظیفه انتقال قدرت به چرخهای جلو بر عهده جعبه دنده CVT پیشرفته سپرده شده است.به هر حال میزان توان خروجی این پیشرانه برای بیسو  T3 کاملا مناسب خواهد بود بطوریکه پس از وارد شدن توربو به مدار خودرو از شتاب بسیار خوبی سود می برد.میزان صفر تا 100 بیسو T3 بصورت رسمی اعلام نشده است اما در تست های عملی ما با این خودرو عددی حدود 12 ثانیه بدست آمده است. موتور کم حجم اما قدرتمند این خودرو دارای مصرف سوختی برابر با 7.4 لیتر اعلام شده که عدد فوق العاده محسوب می گردد.

گریت وال برای قلب تپنده هاوال H2 ،موتور 1.5 لیتری مجهز به سیستم توربو شارژر را مهیا نموده که این خودرو به کمک قدرت 140 اسب بخاری و گشتاور 202 نیوتن متری  این موتور می تواند سرعت خودرو را در حالت تک دیفراینسل  طی  12.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برساند. همچنین وظیفه انتقال قدرت در هاوال H2بر عهده جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک نهاده شده است.

مقایسه فنی بیسو T3 و هاوال H2 باید از چندین جهت مورد بررسی قرار داد.در ابتدا به اعداد عملکرد فنی خواهیم پرداخت جایی که هاوال H2 بدلیل برخورداری از حجم بیشتر از قدرت بیشتری نیز بهره می برد اما این تفاوت آنقدر ها در عمل به کمک این کراس اوور در مقابل حریف خود نخواهد آمد چرا که هاوال H2 دارای وزن بیشتری است و باید این میزان اسب بخار بیشتر را صرف وزن بیشتر بدنه کند.از این رو شاهد هستیم که شتاب صفر تا 100 این خودرو تقریبا در یک سطح است.

اما یک اختلاف اساسی مابین بیسو T3 و هاوال H2وجود دارد و آنهم سیستم انتقال قدرت است. خودروهای روز دنیا از تویوتا گرفته تا همین بیسو T3 به جعبه دنده CVT مجهز شده اند چرا که مزایایی بیشماری دارد اما هر چقدر هم این مزایا زیاد باشد باز هم از نظر بسیاری کسل کننده هستند. اما هاوال H2همچنان از جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک  بهره برده است. همین نکته باعث شده که کمی صدای زوزه جعبه دنده CVT به داخل کابین بیسو T3 نفوذ کند اما هاوال H2علاوه بر تعویض دندهای اسپرت و جذاب از کابین آرامتری بهره می برد.البته باید توجه داشت که جعبه دنده های CVT  بدلیل ضریب دنده های بی نهایت ،مصرف سوخت کمتر را به ارمغان خواهد آورد که در روزهایی که خبر گران شدن بنزین به گوش می رسد می تواند برگ برنده بیسو T3 باشد.اما هاوال H2 بدلیل بهره بردن از جعبه دنده های سنتی اتوماتیک دارای مصرف بیشتری است.

در بخش هندلینگ و فرمان پذیری باید گفت هر دو خودرو به سیستم های کنترل پایداری EPS مجهز هستند . از این رو عملکرد خودرو در سر پیچ ها کاملا مناسب و حد یکدیگر هستند.

برای نتیجه گیری این بخش مهم باید گفت که هاوال علی رغم برخورداری از حجم بالاتر عملا مزیتی نسبت به بیسو ندارد. اما شاید گشتاور بیشتر هاوال H2 کمی در جاده های ناهموار کمک دست راننده باشد.

خودروحجم موتور سی سینوع موتورقدرت خروجی اسب بخارگشتاور نیوتن مترشتاب 0 تا 100 ثانیهمصرف سوخت لتیرنوع جعبه دنده
هاوال H2 1497 توربوشارژر 174 265 10 7.8 6سرعته دو کلاچه
بیسو T3 1300 توربوشارژر 140 202 12.9 8.3 CVT

ایمنی

ایمنی
ایمنی

بیسوT3 علی رغم تازه وارد بودنش سریعا جهت تست های ایمنی به موسسه تست تصادف C-NCAP ارسال شده و توانست بواسطه تجهیزات ایمنی فراوان خود 5 ستاره ایمنی را دریافت کند . این خودرو به برای این منظور به امکاناتی از قبیل سیستم ترمزABS ،سیستم الکترونیکی ترمز EBD ،سیستم ضد لغزش خودرو ASR ،سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA،هر چهار چرخ ترمز دیسکی ،6 کسیه هوا و غیره مجهز شده است.

هاوال H2 به کمک تجهیزاتی از قبیل 6 عدد کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای)،سیستم کمکی ترمز (BA)،سیستم توزیع الکتریکی نیروی ترمز (EBD)،سیستم کنترل پایداری (ESP)،سامانه ضربه‌گیر کناری (SIPS): این سامانه که عمدتاً در خودروهای ساخت کمپانی ولوو به کار می‌رود، ساختارهای کناری درب خودرو را دربر می‌گیرد و ترکیبی از فولاد بسیار سخت و فولاد با کشش زیاد می‌باشد. این ترکیب باعث می‌شود که در اثر ضربات وارده هنگام تصادفات، تغییر شکل این بخش از خودرو به نحو کنترل‌شده‌ای صورت پذیرد،پشت‌سری فعال (ACTIVE HEADREST)،سیستم ISOFIX برای صندلی کودک،سامانه قطع سوخت در زمان تصادف،کمربند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع و سیستم پیش کشنده،باز شدن درب‌ها به‌صورت اتوماتیک در مواقع ضروری و باک بنزین تقویت شده توانسته از موسسه تست تصادف چینی C-NCAP 5 ستاره ایمنی را دریافت کند.

امکانات رفاهی

امکانات رفاهی

بیسو T3 به امکاناتی از قبیل ۴ شیشه برقی، آینه های برقی، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، سیستم رهیاب ماهواره ای، تودوزی چرم، فرمان چرمی، تریم داخلی دو رنگ، تهویه اتوماتیک، خروجی برق ۱۲ ولت، خروجی سیستم تهویه برای سرنشینان عقب، ۶ عدد کیسه هوا، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب و جلو، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، بلوتوث، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی راننده برقی، سیستم کنترل فشار باد تایر و چراغ های روشنایی در روزمجهز شده است.اما مهمترین و بارزترین امکانات رفاهی این خودرو که در هیچ هم رده این خودرو در ایران نمی توان یافت ،سیستم ثبت وقایع توسط دوربین جلو ،سیستم حفظ خودرو بین خطوط و رادار نقطه کور است . این آپشن ها را فقط در خودروهای بالای 300 میلیون تومان می توان در خدمت داشت . از این رو بیسو T3 عملا از نظر اپشن کراس اووری بدون رقیب است.

هاوال H2 مانند دیگر محصولات چینی خودروی با امکانات و آپشن های فراوان شامل چند حالته،سیستم هوشمند ورود بدون کلید + دکمه استارت،سیستم تثبیت‌کننده سرعت (کروز کنترل)،سیستم تهویه مطبوع تمام اتوماتیک و دو ناحیه‌ای با فیلتر تصفیه هوا،فرمان الکتریکی حساس به سرعت، جاذب ضربه و چندکاره،پوشش چرمی صندلی‌ها و فرمان،صفحه نمایشگر لمسی به سایز 7 اینچ،ترمزدستی الکترونیکی (AUTO HOLD)،سامانه رادار جانبی،سامانه نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)،کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + MP3 و پورت USB،AUX و IPOD و اتصالات بلوتوث،سیستم صوتی دالبی با 6 بلندگو،کارکیت موبایل،سنسور باران + برف‌پاک‌کن عقب،دوربین دینامیکی عقب،آینه‌های جانبی برقی و تاشو به همراه چراغ راهنما+ گرم‌کن ضد بخار + چراغ پیشواز راننده،چراغ‌های جلو مجهز به سیستم همراهی راننده در مکان‌های تاریک،سنسور پارک عقب،چراغ‌های جلو مجهز به سنسور نور محیط + DAY LIGHT با تنظیم ارتفاع،آینه وسط از جنس الکتروکرومیک،آنتن کوسه‌ای،جای عینک و چراغ مطالعه عرضه خواهد شد.

هر دو گزینه مورد نظر ما از آپشن های رفاهی قابل توجهی بهره می برند اما بیسو T3 دارای امکاناتی است که حضورش در کراس اووری با این رنج قیمت کاملا جذاب  و رقابتی است.

مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش

هاوال H2 با 5 سال گارانتی و یا 150 هزار کیلومتر عرضه شده اند . بهمن موتور در حل حاضر بدلیل قدمت خود از شبکه خدمات پس از فروش گسترده ای برخوردار است.اما نمایندگی های که قادر به ارائه خدمات به هاوال باشند بسیار محدود است.

در مقابل بیسو T3 با سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش از سوی سیف خودرو عرضه خواهد شد. البته سیف خودرو هنوز در ابتدای راه خود است و تعداد نمایندگی آن به سطح کافی نرسیده است. البته باید گفت که این شرکت میزان زیادی از سهام مرتب خودرو را در اختیار گرفته و خدمات پس از فروش مرتب خودرو در تمامی شهر ها وظیفه خدمات رسانی به محصولات بیسو را بر عهده خواهند داشت.

کلام پایانی

کلام پایانی

هاوال H2 قطعا یکی از کراس اوور های محبوب بازار است که بیشتر این محبوبیت را مدیون شهرت برندش است. اما باید گفت که شهرت برند هاوال در خصوص محصولات دیگر و بروز این خودرو ساز نظیر هاوال H9 یا هاوال F2 است.اما گزینه موجود در بازار ایران گزینه های نه چندان جدیدی است که ظاهرش چنگی بدل نمی زند. همچنین عدم عرضه این خودرو افزایش روز افزون قیمت آن توسط بهمن موتور باعث گردیده است که عملا خرید این خودرو با قیمت معقول امکان پذیر نباشد.البته از حق نباید گذشت که میزان دوام و استهلاک پایین محصولات هاوال کاملا ثابت شده است اما بیسو T3 محصولی تازه کار است که باید این موضع را در آینده به اثبات برساند.

در مقابل بیسو T3  که هم در طراحی و هم در بخش فنی کاملا با تکنولوژی روز دنیا مطابقت دارد می تواند جانشین شایسته و به حق هاوال در بازار ایران باشد . چرا که  با توجه به مقایسه فوق به این نتیجه خواهیم رسید که  در بیشتر بخش ها قابلیت این خودرو فراتر از رقیب به نام خود است . بیسو T3 در بخش هایی نظیر مقایسه فنی شیاد برتری نداشته باشد اما چیزی هم کم ندارد.همچنین قطعا بیسو T3 با قیمت کمتری از هاوال عرضه خواهد شد که باز هم ثابت می نماید که این خودرو ارزش خرید بیشتری را نسبت به هاوال H2 خواهد داشت.

user-img

نویسنده :

سالار

comments 0 1397/10/1
گريت وال

گريت وال

خودرو هاوال H2

  • طراحی و زیبایی4
  • مصرف سوخت6
  • راحتی سرنشین4
  • امکانات و قابلیت ها6
  • ارزش خرید6

امتیاز کل

5

گريت وال

بیسو

خودرو بیسو T3

  • طراحی و زیبایی7
  • مصرف سوخت7
  • راحتی سرنشین6
  • امکانات و قابلیت ها7
  • ارزش خرید7

امتیاز کل

6

تجربیات کاربران
arrow-jou تجربیات کاربران در خصوص خودروی گريت وال , هاوال H2 , مدل 1397 و بیسو , بیسو T3 , مدل 1398

امتیاز کاربران به :خودرو گريت وال , هاوال H2 , مدل 1397

  • طراحی و زیبایی
    7
  • مصرف سوخت
    7
  • راحتی سرنشین
    7
  • امکانات و قابلیت ها
    7
  • ارزش خرید نسبت به قیمت
    7

شما هم می توانید تجربه خود را ثبت کنید

تجربه خود را اضافه کنید

امتیاز کاربران به :خودرو و بیسو , بیسو T3 , مدل 1398

  • طراحی و زیبایی
    8
  • مصرف سوخت
    8
  • راحتی سرنشین
    7
  • امکانات و قابلیت ها
    8
  • ارزش خرید نسبت به قیمت
    6

شما هم می توانید تجربه خود را ثبت کنید

تجربه خود را اضافه کنید
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مشخصات فنی
مشخصات فنی خودروی گريت وال , هاوال H2 , مدل 1397 و بیسو , بیسو T3 , مدل 1398

مشخصات کارخانه تولید کننده :

کارخانه سازنده گریت وال بیسو
کشور تولید کننده چین چین
نام و مدل خودرو هاوال H2 بیسو T3
نمایندگی فروش در ایران گروه بهمن سیف خودرو

وزن و مشخصات بدنه :

کلاس بدنه شاسی بلند
کلاس اتومبیل کراس اور
ابعاد(طول*عرض*ارتفاع)میلیمتر 4350*1825*1685
فاصله دو محور 2565
وزن 1460
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 205/65 R16 رادیال
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 205/65 R16 رادیال

مشخصات فنی موتور :

حجم موتور 1300 توربو
نوع موتور توربو
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
آرایش قرار گیری سیلندرها خطی
محل قرار گیری موتور جلو
سیستم سوخت رسانی
ظرفیت باک 50
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 133
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 185

مشخصات جعبه دنده ( Transmission ) :

نوع جعبه دنده CVT
تعداد دنده (جلو) CVT
محور محرک جلو

مشخصات فنی سیستم تعلیق و فرمان :

نوع سیستم تعلیق
تعلیق جلو
تعلیق عقب
کمک فنرهای جلو
کمک فنرهای عقب
نوع سیستم فرمان

مشخصات فنی سیستم ترمز ها :

نوع سیستم ترمز ABD چهار کاناله
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو چهار چرخ دیسک
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب

عملکرد فنی خودرو :

حداکثر سرعت
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه)
مصرف سوخت شهری
مصرف سوخت جاده ایی
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 7.4
استاندارد آلایندگی یورو 5
استاندارد ایمنی 5 ستاره ایمنی از CNCAP
ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP

امکانات ایمنی،رفاهی و آپشن ها :

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 6 عدد
سیستم های پایداری و کمک راننده سیستم پایداری الکترونیکی خودرو EBD
سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی با ریموت کنترل
سیستم فرمان و هدایت پذیری فرمان برقی تلسکوپی
نوع غربیلک کنترل های سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستمهای تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستم صوتی و تصویری
سیستمهای مولتی مدیا نماسشگر 9 اینچی
سیستم صندلیهای جلو 6 جهت برقی
سیستم صندلیهای عقب دستی
سیستم آیینه ها تاشونده برقی
سیستم شیشه ها برقی
سیستم های سقف سانروف
سیستم روشنایی جلو چراغ هایهالوژنی ب همراه LED روز تاب
سیستم روشنایی عقب
سنسورهای پیش فعال دوربین و سنسور عقب ،سنسور پارک جلو
سیستم های کمک رانندگی سیستم کمکی حرکت در سربالایی
سایر تجهیزات دیگر امکانات شامل :سیستم کنترل باد تایر(TPMS)،سیستم اکترونیکی تقسیم نیروی ترمز EBD ،ترمز پارک برقی ،کرو کنترل

محدوده گارانتی :

محدوده گارانتی 3 سال سال یا 100 هزار کیلومتر
قیمت روز

گريت وال , هاوال H2

آخرین بروز رسانی: 1399/12/30

قیمت نمایندگی

0 تومان

آخرین بروز رسانی: 1399/12/30

قیمت قیمت بازار

785,000,000 تومان

مطالب مرتبط