icon-sign ورود / ثبت نام
sell
شرایط فروش نقد و اقساطی شرایط فروش نقدی و اقساطی آرین موتور میتسوبیشی

شرایط فروش نقدی و اقساطی آرین موتور میتسوبیشی

شما در این صفحه می توانید از جدیدترین شرایط فروش میتسوبیشی،شرایط فروش آرین موتور،شرایط فروش اقساطی میتسوبیشی و آخرین شرایط فروش نقد و اقساطی میراژ ،شرایط فروش اوتلندر ،اکلیپس، شرایط فروش اقساطی لنسر و ASX آگاه شوید.میتسوبیشی با توجه به سابقه درخشان خود در ایران همیشه دارای طرفردارن خاص خود بود و شرایط فروش محصولات آرین موتور همیشه می تواند مهم باشد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی آرین موتور میتسوبیشی

شرایط فروش نقدی و اقساطی آرین موتور میتسوبیشی

آرین موتور را می توان یکی از شرکت های وارد کننده جوان ایران برشمرد که در سال 1389 در صدد احیا برند میتسوبیشی برآمد. این شرکت تحت هولدینگ آرین فعالیت می کند و با برگزاری شرایط فروش نقد و اقساطی انواع میتسوبیشی سعی در تسهیل در خرید محصولات میتسوبیشی توسط علاقمندان نموده است.شما در ذیل می توانید از جدیدترین شرایط فروش محصولات میتسوبیشی نظیر asx ،اوتلندر ،اکلیپس ،لنسر و میراژ مطلع شوید.

نمایندگی های برگزیده شرایط فروش نقدی و اقساطی آرین موتور میتسوبیشی (VIP)

  • 1401/7/17

    شرایط فروش جدید لاماری ایما بدون افزایش قیمت اعلام شد

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"-شرکت آرین پارس موتور ﻓﺮﻭﺵ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ را با ﻗﻴﻤﺖ ﻗﻄﻌﯽ و بدون تغییر قیمت و با قیمت مصوب پیشین معادل با ١٠٬٩٤٠٬٠٠٠٬٠٠٠ ریال ﻭ ﺑﺎ ﻣﻮﻋﺪ ﺗﺤﻮیل ٩٠ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻗﺮﻋﻪﻛﺸﯽ اعلام کرد. ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎﻥ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺍﺯﺳﺎﻋﺖ ١٠ ﺻﺒﺢ ﺭﻭﺯ ﺩﻭشنبه ﻣﻮﺭﺥ ١٤٠١/٠٧/١٨ ﻟﻐﺎﻳﺖ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﭘﻨﺞ شنبه ﻣﻮﺭﺥ ١٤٠١/٠٧/٢١ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﯽ نسبت ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﭘﻴﺶ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

    این شرایط فروش در قالب دو طرح اعلام شده است و مشتریان می توانند در طرح عادی و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نسبت به خرید لاماری ایما اقدام کنند. در طرح عادی ظرفیت مخصوص به قوانین حمایت از جوانی جمعیت و خانواده هم در نظر گرفته شده است. ایما در این طرح فروش با چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری و سبز عرضه می شود و قیمت قطعی یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان را دارد. موعد تحویل خودروهای این طرح فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده و سود تاخیر در تحویل ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام گردیده است. در حال حاضر شرکت آرین پارس موتور لاماری ایما را زودتر از موعد اعلام شده به مشتریان تحویل می دهد و احتمال آن زیاد است که این روند تحویل زودهنگام در ماه های آتی هم ادامه داشته باشد.

    شرایط فروش لاماری ایما

     

    شرایط فروش لاماری ایما

  • 1401/6/15

    شروع پیش فروش جدید لاماری از روز چهارشنبه

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"-پیرو آغاز مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه تحصیص خودرو از روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱، خودرو کراس‌اوور لاماری ایما محصول آرین پارس موتور به عنوان اولین خودرو در این سامانه عرضه می‌شود و متقاضیان می‌توانند جهت خرید و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

    براساس اطلاعات بدست آمده ظرفیت عرضه لاماری ایما در تیم دوره از طرح فروش یکپارچه خودرو با افزایش قابل توجهی همراه بوده است. 

    مهلت ثبت نام خرید لاماری ایما 

    مهلت ثبت نام اولیه برای خرید لاماری ایما، تا روز جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شده است. قرعه کشی این طرح فروش لاماری ایما نیز هفته آینده برگزار خواهد شد.

  • 1401/2/25

    جدول و نحوه فروش کراس اوور لاماری ایما اعلام شد

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"-ثبت نام کراس اوور لاماری ایما از ساعت 10 صبح سه شنبه 27 اردیبهشت ماه در سایت www.sale.iranecar.com آغاز خواهد شد و برندگان از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند. این نخستین شرایط فروش خودروهای سواری تولیدی آرین پارس موتور است که پیرو دستور وزارت صمت مبنی بر فروش در سایت یکپارچه تحت نظر و مدیریت سازمان حمایت و از طریق قرعه کشی به فروش می رسد.

    پیش بینی می شود این روش فروش علی رغم دستور رییس جمهور مبنی بر حذف قرعه کشی موجب افزایش قیمت لاماری در بازار شود و همچنین با این نوع فروش عملا تنها نماینده منتفع از فروش دولت خواهد بود و نمایندگان آرین پارس موتور امکان ایفای نقش در این فروش را نخواهند داشت.

     

    شرایط فروش لاماری ایما

    شرایط فروش لاماری ایما

  • 1399/3/31

    برای نخستین بار شرایط فروش ون جک سانری اعلام شد+جدول

    پردیس خودرو-این محصول جدید از برند خوشنام جک در بازار ایران با طول 6 متر و ارتفاع 2670 میلیمتر در زمره کاربردی ترین خودروهای کنونی بازار به حساب می آید که تقریبا بدون هیچ رقیبی، گزینه ای ایده آل برای استفاده در ناوگان مینی بوس و کاربری های ون است.

    طراحی ظاهری این ون جذاب، بنا بر اعلام JAC، توسط مرکز طراحی جک در تورین ایتالیا انجام شده و طراحی داخلی آن نیز در مرکز مهندسی جک در ژاپن صورت گرفته است و از نظر عملکرد و جزئیات طراحی شباهت های زیادی به ون مرسدس بنز اسپرینتر دارد.

    ون SUNRAY با پیشرانه چهار سیلندر دیزلی خطی با حجم 2746 سی سی از نوع Common Rail بهره می برد. حداکثر توان تولیدی SUNRAY با این پیشرانه 134 اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی آن که منجر به کشش قابل قبولی می شود، 350 نیوتون متر است که از دور موتور 1800 تا 2600 به صورت پیوسته به دست می آید. SUNRAY از گیربکس 6 سرعته بهره می برد و استاندراد آلایندگی آن یورو5 EEV اعلام شده است. این ون در بخش ایمنی به ترمز های دیسکی در جلو و عقب مجهز شده است و از تکنولوژی هایی نظیر ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD بهره می برد. جدیدترین محصول JAC برای بازار ایران در بخش امکانات رفاهی و تکنولوژی ها به امکاناتی نظیر شیشه های برقی، چراغ روشنایی در روز Day Light، دو کیسه هوا، سنسور عقب، نمایشگر LCD، تاخوگراف و پله سوار شدن جمع شونده مجهز شده است.

    ون جدید جک و مینی بوس 16 نفره SUNRAY در مجتمع صنعتی آرین پارس موتور از گروه آرین سرمایه به تولید می رسد و خدمات پس از فروش آن توسط شرکت آرین دیزل پایا که سابقه عرضه کامیونت JAC را دارد، ارائه خواهد شد.

    بر اساس اطلاعیه رسمی منتشر شده برای پیش فروش این خودرو، ون 14 نفره SUNRAY با قیمت 720 میلیون تومان و پیش پرداخت 432 میلیون تومان با سود مشارکت 18درصد و سود انصراف 15 درصدی عرضه می شود. مینی بوس 16 نفره نیز با قیمت 730 میلیون تومان، قابل عرضه با پیش پرداخت 438 میلیون تومان است. موعد تحویل هر دو مدل SUNRAY شهریور سال جاری اعلام شده است.

    برای آشنایی بیشتر با جک سانری بهتر است مقاله ذیل را مطالعه فرمایید.

    ون جک "سانری" با آرین دیزل به بازار ایران آمد



     

    شرایط فروش جک سانری

  • 1397/3/14

    شرایط فروش اقساطی محصولات میتسوبیشی /خرداد ماه 97

    به گزارش پایگاه خبری" پردیس خودرو" در این شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر مدل 2017 با قیمت 325 میلیون تومان و میتسوبیشی لنسر 210 میلیون تومان عرضه می گردد و دو محصول دیگر این خودروساز یعنی میراژو ASX با قیمت غیر قطعی بفروش می رسد.

    نرخ سود این تسهیلات برای اوتلندر و لنسر در بازپرداخت 6 ماهه صفر درصد و در بازپرداخت 24، 36 و 48 ماهه 21 درصد تعیین شده است.

    نرخ سود تسهیلات ASX  و میراژ نیز  در بازپرداخت 12 ماهه صفر درصد و در بازپرداخت 24 ماهه 16 درصد تعیین شده است.

     

    شرایط فروش میتسوبیشی

  • 1397/2/11

    فروش ویژه شعبانیه پرفروش ترین شاسی بلند PHEV

    به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"  این شاسی بلند پلاگین هیبرید با اقساط 12 ماهه بدون سود و تحویل فوری به علاقه مندان این برند اصیل و باکیفیت ژاپنی عرضه می شود. همچنین در شرایط فروش نقدی نیز، مشتریان از تخفیف ویژه خرید نقدی بهره مند می شوند.
    اوتلندر PHEV دارای امکانات ویژه ای از قبیل 7 کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز دستی برقی، کنترل پایداری فعال (ASC) و کنترل کشش (TCL)، سوپر کنترل تمامی چرخ‌ها(SAWC)، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب‌دار (HSA)، قابلیت شارژ باتری خودرو از طریق برق شهری (PLUG-IN) و .... می باشد.
    علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت این شرکت به آدرس www.arian-motor.com مراجعه نمایند.

  • 1397/2/2

    فروش ویژه شعبانیه پرفروش ترین شاسی بلند PHEV

    به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"شرکت آرین موتور نماینده رسمی Mitsubishi Motors ژاپن، شرایط فروش ویژه شعبانیه Outlander PHEV را در تعداد و مدت محدود اعلام کرد.
    این شاسی بلند پلاگین هایبرید با اقساط 12 ماهه بدون سود و تحویل فوری به علاقه مندان این برند اصیل و باکیفیت ژاپنی عرضه می شود. همچنین در شرایط فروش نقدی نیز، مشتریان از تخفیف ویژه خرید نقدی بهره مند می شوند.
    اوتلندر PHEV دارای امکانات ویژه ای از قبیل 7 کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز دستی برقی، کنترل پایداری فعال (ASC) و کنترل کشش (TCL)، سوپر کنترل تمامی چرخ‌ها(SAWC)، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب‌دار (HSA)، قابلیت شارژ باتری خودرو از طریق برق شهری (PLUG-IN) و .... می باشد.
    علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت این شرکت به آدرس www.arian-motor.com مراجعه نمایند.

  • 1397/1/27

    فروش بهاره ی محصولات 2018 میتسوبیشی

    به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو "طبق این شرایط، محصولات میتسوبیشی با تسهیلات تا سقف 120 میلیون تومان و بازپرداخت 12 ماهه بدون سود و 24 ماهه با سود 16 درصدی عرضه می شود. Outlander PHEV نیز كه به عنوان پر فروش ترين شاسي بلند پلاگين هيبريد جهان شناخته مي شود،با قیمت 317 ميليون تومان و اقساط تا ٢٤ ماه به فروش می رسد. همچنین مشتریان در صورت خرید نقدی از تخفیف ویژه ی 4 تا 8 میلیون تومانی بهره خواهند برد.
    دیگر محصولات 2017 این برند ژاپنی نیز به صورت تحویل فوری توسط این شرکت با قيمت قطعيعرضه می گردد.
    علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی اين شركت به آدرس www.arian-motor.com مراجعه نمایند.

  • 1396/12/14

    شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید در ایران اعلام شد

    به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو" طبق اعلام رسمی آرین موتور، میتسوبیشی اوتلندر PHEV برای بازار کشورمان 317 میلیون تومان تعیین شده است. این خودروی تازه وارد در شش رنگ متفاوت در ایران ارایه خواهد شد و دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر است که این گارانتی برای باتری برقی آن به 8 سال افزایش یافته است.

    شش حالت رانندگی به جز 3 حالت انتخابی خودرو، در دسترس راننده خواهد بود. حالت‌های انتخابی توسط راننده عبارتند از: اکو، صرفه جویی باتری و شارژ باتری. همچنین حالت‌های انتخابی توسط خودرو عبارتند از: «EV» که تمام الکتریکی است، «هیبرید موازی» که از پیشرانه بنزینی و تنها یک پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند و حالت آخر با عنوان «هیبرید سری» که پیشرانه بنزینی باتری‌ها را شارژ می‌کند.

    میتسوبیشی اوتلندر PHEV جدا از موتور 2 لیتری بنزینی دارای 2 موتور الکتریکی در قسمت جلو و عقب است که از فناوری بسیار جدیدی بهره برده و نسبت به محصولات هیبرید در جهان، تکنولوژی بروزتری دارد و میتوانید بدون نیاز به موتور بنزینی، تا 60 کیلومتر و با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت فقط با موتورهای برقی حرکت کنید.

    شرایط فروش:

    اشرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی

     

     

  • 1396/12/7

    فروش اقساطی 24 ماه با 1 درصد تخفیف محصولات میتسوبیشی

    به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، با سبدکامل محصولات خود در نمایشگاه بین المللی خودرو اهواز شرکت خواهد کرد.

    این شرکت به مناسبت اولین حضور خود در نمایشگاه خودرو اهواز، به خریداران محصولات میتسوبیشی در غرفه ی آرین موتور، علاوه بر شرایط فروش 24 ماهه بدون سود، تخفیف ویژه ی 1 درصدی در نظر گرفته است.

    عاملیت جاوید خودرو ماندگار، نمایندگی شرکت آرین موتور، میزبان علاقه مندان این خودرو اصیل ژاپنی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان از امروز، دوشنبه الی جمعه، به تاریخ 11/12/1396 خواهند بود.

    علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی آرین موتور به آدرس www.arian-motor.com مراجعه نمایند.

خودروهای این شرکت