icon-sign ورود / ثبت نام
sell
شرایط فروش نقد و اقساطی شرایط فروش نقدی و اقساطی - سایپا

شرایط فروش نقدی و اقساطی - سایپا

شرایط فروش فوری سایپا SAIPA،وب سایت فروش فوری سایپا ویژه دوشنبه 24 تیر سال 98 ،وب سایت فروش فوری سایپا،ثبت نام محصولات سایپا،شرایط فروش اقساطی وجدیدترین شرایط فروش سایپا را در وب سایت پردیس خودرو مطالعه نمایید.

شرایط فروش نقد و اقساطی  سایپا بدلیل گستردگی محصولات این شرکت حجم عمده ای از توجه ها را به سوی خود جلب می نماید.از همین رو با گردآوری شرایط فروش پراید ،شرایط فروش کوییک ،شرایط فروش تیبا،شرایط فروش ساینا،شرایط فروش چانگان ،شرایط سراتو ،آریو،وانت نیسان ،وانت پیکاپ ریچ و غیره در این صفحه  دسترسی کاربران را بصورت لحظه ای فراهم آورده است.

شرایط فروش فوری سایپا در 29 اردیبهشت 98 را ذیل این صفحه مشاهده نمایید.

شرایط فروش فوری سایپا در 11 خرداد 98 را ذیل این صفحه مشاهده نمایید.

شرایط فروش فوری سایپا،شرایط فروش فوری سایپا 98،وب سایت ثبت نام سایپا 98،خرید اینترنتی محصولات سایپا،شرایط پیش فروش سایپا،شرایط ،ثیت نام سایپا،وب سایت خرید محصولات سایپا،شرایط پیش فروش سایپا،شرایط فروش اقساطی سایپا،پیش فروش اقساطی سایپا،پیش فروش بلند مدت سایپا

شرایط فروش نقدی و اقساطی - سایپا

شرایط فروش نقدی و اقساطی - سایپا

نمایندگی های برگزیده شرایط فروش نقدی و اقساطی - سایپا (VIP)

  • 1401/11/2

    فروش فوری خودروهای کوییک اتومات و شاهین سایپا/بهمن 1401

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"-متقاضیان محترم از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۴ بهمن ماه درصورتی‌که مطابق فرایند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت‌نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذشده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت‌نام را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۳ ببهمن ماه، کلیه فرایندهای اعلام‌شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

    همچنین امکان پیش ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۴ بهمن به مدت ۳ روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم است و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌باشند.

     

    • هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو می‌تواند خریداری نماید.
    • حداقل سن متقاضیان ۱۸ سال تمام و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی می‌باشند.
    • امکان ثبت نام برای افراد دارای پلاک انتظامی فعال وجود ندارد.
    • متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت‌نام و صدور فاکتور نزد شرکت‌های ایران‌ خودرو و سایپا نداشته باشد.

    کوییک R اتوماتیک و شاهین G که در این طرح عرضه می‌شوند، با مدل ۱۴۰۲ تحویل خواهند شد. زمان تحویل خودروها نیز ۹۰ روز کاری خواهد بود.

    متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام پیش فروش خودروهای سایپا به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه نموده و همچنین نسبت به درج اطلاعات اولیه در وب‌سایت فروش این شرکت اقدام نمایند.

     

    شرایط فروش سایپا بهمن 1401

     

  • 1401/10/20

    طرح جدید پیش فروش 4 محصول سایپا/جدول

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"-متقاضيان شرکت در این طرح می توانند از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه با ورود به سايت فروش اینترنتی گروه خودروسازي سايپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. 

    در این طرح که با محدودیت های خرید 48 ماهه و داشتن گواهینامه برگزار می شود؛ خودروهای ساینا S، و 3 مدل کوییک با قیمت علی الحساب فروخته می شوند.

    شرایط فروش سایپا

  • 1401/10/4

    پیش فروش خودرو شاهین آغاز شد

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"-امروز سایپا طرح فروش فوری جدید خود برای خودروی شاهین را برگزار می‌کند.در این طرح خودروی شاهین در رنگ سفید و با مدت تحویل 90 روزه فروخته خواهد شد.

    متقاضیان از ساعت 11 صبح امروز شنبه می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا نسبت به پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت 3 روز اقدام کنند.

    شرایط فروش

  • 1401/9/11

    شرایط فروش کوییک R اعلام شد/آذر 1401

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"-در این طرح خودروهای کوییک R با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی با موعد تحویل حداکثر 90 روزه عرضه خواهد شد.

    امکان پیش ثبت نام طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت 7 روز فعال بوده و سایر طرح‌ها تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار خواهد بود.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بخشنامه مربوط، به وب‌سایت تجاری سایپا به آدرس www.saipacorp.com مراجعه نمایید.

     

    شرایط فروش کوییک

  • 1401/8/10

    شرایط فروش فوري و فوق‌العاده محصولات سايپا/آبان 1401

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"-متقاضيان محترم از ساعت 11روز چهارشنبه مورخ 1401/08/11مي‌توانند با ورود به سايت فروش گروه خودروسازي سايپا پس از ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور اخذ شده از سايت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام / پيش ثبت نام اقدام نمايند.

    لازم بذكر است امكان پيش ثبت نام در طرح‌هاي مربوط به قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت بمدت 7روز فعال بوده و در خصوص ثبت نام ساير روش‌هاي فروش تا زمان تكميل ظرفيت امكان ثبت نام وجود دارد.

     

    شرایط فروش سایپا آبان 1401

    شرايط عمومي بخشنامه فروش سایپا :

     

    -محدوديت كد ملي براي ثبت نام های سایپا اعمال خواهد شد (هر كد ملي صرفاً مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو از كليه روش‌هاي فروش و محصولات مي‌باشد ) .

    -حداقل سن متقاضيان خريد خودرو در طرح سایپا 18سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگي خودرو حداقل پايه سوم مي باشند.

    -امكان صلح (خريد انصرافي) و انتقال خودرو بصورت وكالتي وجود ندارد .

    -محدوديت ثبت نام و صدور فاكتور در فروش فوري و فوق العاده انواع خودرو كوييك 18ماه ميباشد و در خصوص خودروهاي سايپا 151و شاهين لحاظ نميگردد.

    -محدوديت عدم امكان ثبت نام طرح فروش سایپا براي متقاضي داراي پلاك فعال انتظامي در كليه روشهاي فروش حذف گرديده است .

    -شماره كارت, شماره حساب بانكي و شماره شبا كه در آينده وجوه خريد خودرو از آن به حساب شركت خودروساز واريز مي گردد الزاماً بايد متعلق به شخص متقاضي باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا،) تمام مسئوليت آن متوجه متقاضي ثبتنام‌كننده خواهد بود.

    -شماره تلفن همراه اعلام شده مي بايست متعلق به شخص متقاضي باشد.

    -كدپستي متقاضي ثبت نام كننده و كد نمايندگي انتخابي توسط مشتري مي‌بايست از يك استان باشند. بديهي است پس از انتخاب كد نمايندگي امكان تغيير نمايندگي تحويل گيرنده وجود نداشته و مسئوليت آن بر عهده گروه سايپا نمي‌باشد.

  • 1401/7/14

    طرح جدید فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا

    پایگاه خبری"پردیس خودرو-شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون فرآیند قرعه کشی به شرح جداول ذیل اعلام میگردد:

    طرح ذیل از تاریخ پنجشنبه مورخ 1401/07/14 ساعت 11 صبح فعال شد.

     

    شرایط فروش سایپا 1401

  • 1401/5/27

    آغاز فروش فوری پیکاپ جدید کارون زامیاد + جدول ویژه مرداد ماه 1401

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"-خودرو وانت کارون که به تازگی توسط شرکت زامیاد از زیر مجموعه های گروه خودروسازی سایپا به بازار کشور معرفی شده است. این پیکاپ محور جلو از یک موتور4 سیلندر 8 سوپاپه با حجم موتور2389 سی سی تنفس طبیعی توان تولید حداکثر قدرت 94 اسب بخار در 4500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور187 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه دارد، توان تولیدی از طریق یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به محور جلو منتقل می‌شود.

    ثبت نام پیکاپ کارون محصول زامیاد از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 1401/05/27 تا زمان تکمیل ظرفیت از طریق نمایندگی‌های فروش این شرکت انجام می‌شود.

    جدول فروش کارون

  • 1401/5/9

    شریط فروش دو مدل کوییک در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"-گروه خودروسازی سایپا، از فردا ‌فروش فوق العاده دو محصول کوییک با گیربکس معمولی و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل 90 روزه را آغاز می‌کند و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

    متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

     

    شرایط فروش

  • 1401/5/6

    پیش فروش خودرو کوییک R اتوماتیک آغاز شد

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"- گروه خودروسازی سایپا از صبح امروز پیش فروش خودرو کوییک R اتوماتیک را آغاز کرد.

    موعد تحویل این خودرو آبان ماه 1401 خواهد بود.

    مبلغ پیش پرداخت برای این خودرو 143.973.000 تومان می باشد که قیمت نهایی در زمان تحویل و تسویه حساب خودرو مشخص خواهد شد.

  • 1401/4/25

    جشنواره فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعید غدیر خم

    پایگاه خبری"پردیس خودرو"-متقاضیان محترم خریدمحصولات گروه خودروسازی سایپا می توانند از تاریخ مذکور به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس https://sale.iranecar.com مراجعه و نسبت به ثبت نام خودرو درخواستی اقدام کنند..

    بر اساس این گزارش ساعت شروع ثبت نام در روز شنبه در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

    لازم به ذکر است که این اقدام گروه سایپا در پی برنامه افزایش تولید و ایفای به موقع تعهدات برنامه‌ریزی شده است تا بتواند رضایت حداکثری مشتریان  محترم را کسب نماید.

خودروهای این شرکت