icon-sign ورود / ثبت نام
sell
شرایط فروش نقد و اقساطی نگین خودرو، شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو

نگین خودرو، شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو

نگین خودرو بعنوان نماینده رسمی محصولات رنو در ایران در طول سال شرایط فروش نقد و اقساطی متعددی را برای تسهیل در خرید محصولات رنو فراهم آورده است. در وب سایت پردیس خودرو می توانید به شرایط فروش اقساطی رنو تلیسمان ،شرایط فروش رنو کولیوس،شرایط فروش داستر بصورت لحظه ای دسترسی داشته باشید.

نگین خودرو، شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو

نگین خودرو، شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو

نگین خودرو فعالیت خودرو را از سال 1386 در حوزه فروش و خدمات پس از فروش محصولات رنو آغاز کرد. این شرکت خصوص با اخذ نمایندگی رسمی محصولات رنو توانست پای جدیدترین محصولات این شرکت نظیر تلیسمان ،کولیوس و داستر را به بازار ایران باز نماید تا مشتریان ایرانی هم بتوانند به محصولات مدرن و بروز این شرکت فرانسوی دسترسی داشته باشند.

ما در این صفحه تلاش کرده ایم که شرایط فروش نگین خودرو بصورت لحظه در اختیار کاربران قرار دهیم.

 

نمایندگی های برگزیده نگین خودرو، شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو (VIP)

  • 1397/3/23

    شرایط فروش مشارکتی رنو تلیسمان ،کولئوس و داستر اعلام شد/خرداد 97

    به گزارش پایگاه خبری" پردیس خودرو" تمامی مدل های خودروهای عرضه شده در این فروش مشارکتی 2018 بود و موعد تحویل محصولات 120 الی 180 روز کاری در نظر گرفته شده است. همچنین در ابلاغیه این شرکت خودروهای پر طرفداری نظیر کولئوس ،تلیسمان و داستر قابل خریداری می باشد.

     

    شرایط فروش مشارکتی محصولات رنو

    • کلیه قیمت ها به تومان است .
    • در ﺧﺮﯾﺪ ﻫﺎى اﻗﺴﺎﻃﻰ ﺳﻨﺪ ﺧﻮدرو ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎن ﭘﺮداﺧﺖ اﻗﺴﺎط ﺑﺎ وﮐﺎﻟﺘﻨﺎﻣﻪ ﻧﺰد ﺷﺮﮐﺖ ﻧﮕﯿﻦ ﺧﻮدرو است.
    • در ﺗﻤﺎﻣﻰ ﻗﺮارداد ﻫﺎ ﺳﻮد ﻣﺸﺎرﮐﺖ 19 % و ﺳﻮد اﻧﺼﺮاف17  %  ﺑﻮده و ﺑﻪ ﺻﻮرت روز ﺷﻤﺎر ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ و ﭘﺮداﺧﺖ ﻣﻰ‌ﮔﺮدد.
    •  ﻗﯿﻤﺖ ﺧﻮدرو ﺷﺎﻣﻞ ﻫﺰﯾﻨﻪ‌ﻫﺎى ﺷﻤﺎره‌ﮔﺬارى (اداره داراﯾﻰ + ﻓﯿﺶ 10% + ﻣﺎﻟﯿﺎت ﺑﺮ ارزش اﻓﺰوده) و ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺨﺺ ﺛﺎﻟﺚ ﺳﺎل اول ﺑﺮاى ﮐﻠﯿﻪ ﺧﻮدرو‌ﻫﺎ است ﮐﻪ در ﻗﯿﻤﺖ ﻧﻬﺎﯾﻰ ﻟﺤﺎظ ﺷﺪه اﺳﺖ.
    •  در ﮐﻠﯿﻪ ﺷﺮاﯾﻂ ﻓﺮوش، در ﺻﻮرت ﺗﺎﺧﯿﺮ ﺷﺮﮐﺖ در ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺧﻮدرو در زﻣﺎن ﻣﻘﺮر، ﺳﻮد ﺗﺎﺧﯿﺮ ﺑﺎ ﻧﺮخ  22% ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ و ﭘﺲ از ﭘﻼك ﺧﻮدرو ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪار ﭘﺮداﺧﺖ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
    • در ﻓﺮوش‌ﻫﺎى اﻗﺴﺎﻃﻰ ﺳﻮد ﻣﺸﺎرﮐﺖ در زﻣﺎن ﺻﺪور دﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ و ﭘﺮداﺧﺖ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
    •  در ﻓﺮوش‌ﻫﺎى اﻗﺴﺎﻃﻰ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺮﻫﯿﻦ، ﺑﯿﻤﻪ اﻋﺘﺒﺎرى و ﺑﯿﻤﻪ ﺑﺪﻧﻪ در زﻣﺎن ﺗﮑﻤﯿﻞ وﺟﻪ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ و از ﻣﺸﺘﺮى اﺧﺬ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
    • ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺑﯿﻤﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﺧﻮدرو ﺑﺎ ﭘﻮﺷﺶ ﮐﺎﻣﻞ (ﺷﺎﻣﻞ ﺷﮑﺴﺖ ﺷﯿﺸﻪ، ﺳﯿﻞ و زﻟﺰﻟﻪ و ﺑﻼﯾﺎى ﻃﺒﯿﻌﻰ،ﭘﺎﺷﯿﺪﮔﻰ رﻧﮓ و اﺳﯿﺪ و ﻣﻮاد ﺷﯿﻤﯿﺎﯾﻰ، ﺳﺮﻗﺖ ﻟﻮازم و ﻗﻄﻌﺎت، ﻫﺰﯾﻨﻪ اﯾﺎب و ذﻫﺎب در ﻣﺪت ﺗﻌﻤﯿﺮ اﺗﻮﻣﺒﯿﻞ) است.
    • مدارک مورد نیاز: اصل کارت ملی و شناسنامه، پرینت از دسته چک فاقد برگشتی با مهر، چک‌های پرداخت، گواهی ضامن و مدارک شغلی، وکالت فک پلاک.

    جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

     

  • 1397/2/3

    شرایط فروش نقد و اقساطی رنو تلیمسان و کولیوس با قیمت قطعی/اردیبهشت 97

    به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"    نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در جدیدترین بخشنامه فروش خود، محصولات رنو را با قیمت قطعی، تخفیف برای فروش نقدی و شرایط متنوع فروش اقساطی عرضه کرده است.
    درحالی‌که به دلیل نوسانات ارزی برخی از شرکت‌های واردکننده خودرو از ارائه قیمت‌های قطعی محصولاتشان خودداری می‌کنند، نگین خودرو در بخشنامه جدید خود که تا پایان اردیبهشت‌ماه معتبر است، خودروهای تلیسمان، کولئوس و داستر را با قیمت قطعی عرضه کرده است. بر اساس بخشنامه فروش نگین خودرو، این خودروها علاوه بر قیمت قطعی بسته به مدل از تخفیف 4 یا 5 میلیون تومانی نیز برخوردار هستند ضمن آنکه تمامی خودروها با شرایط فروش اقساطی نیز عرضه می‌شوند.
    بر اساس اعلام نگین خودرو قیمت قطعی خرید نقدی رنو کولئوس مدل 2018 معادل 329 میلیون تومان که خریداران نقدی از تخفیف 4 میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند. از سوی دیگر رنو تلیسمان، پرفروش‌ترین خودرو بازار کشور نیز با قیمت قطعی 275 میلیون تومان و تخفیف 4 میلیون تومانی عرضه شده است. تحویل هر دو خودرو 30 روزه است و هر دو خودرو را می‌توان با اقساط 6 و 12 ماهه خریداری کرد.
    از سوی دیگر در بخشنامه جدید نگین خودرو رنو داستر نیز عرضه شده است. قیمت قطعی خرید نقدی مدل‌های تک دیفرانسیل این خودرو در تیپ SE معادل 149.5 میلیون تومان است که خریداران نقدی از تخفیف 5 میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند ضمن آنکه امکان خرید اعتباری این خودرو در اقساط 12، 24 و 36 ماهه نیز وجود دارد. تحویل این خودرو 15 روزه خواهد بود.
    برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرس neginkhodro.com مراجعه نمایید.

     

    شرایط فروش رنو تلیسمان و رنو کولیوس

  • 1397/1/18

    نگین خودرو شرایط فروش رنو کپچر 2018 را اعلام کرد

    به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو” طبق سیاست های جدید کاری گروه رنو در ایران، از این پس از عرضه رنو کپچر نیز بر عهده نگین خودرو خواهد بود.حال شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، برای اولین بار شرایط پیش فروش کپچر ۲۰۱۸ را به صورت مشارکتی اعلام کرده است. کپچر ۲۰۱۸ که در نسخه فاز۲ و فیس لیفت به بازار ایران می آید، در صورتی استفاده از طرح فروش مشارکتی و نقدی، سه میلیون تومان تخفیف برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین از ابتدای عرضه این کراس اوور کوچک شرایط فروش اقساطی نیز فراهم است.
    با توجه به این اطلاعیه فروش پیش بینی می شود که ورود کپچر جدید به بازار ایران از جانب نگین خودرو در تابستان سال جاری اتفاق می افتد. با توجه به کلاس بندی این خودرو و همچنین رقبای فنی و قیمتی، پیش بینی می شود که رنو کپچر ۲۰۱۸ با قیمتی در محدوده نیسان جوک اسکای پک و سانگ یانگ تیوولی عرضه شود.
    رنو کپچر ۲۰۱۸ از نظر ظاهری نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده و همچنان پیشرانه ۱٫۲ لیتری توربو ۱۲۰ اسب بخار با گشتاور ۱۹۵ نیوتون متر بر روی آن نصب است. گیربکس کپچر دو کلاچه شش سرعته است و در به روز رسانی نرم افزاری پیشرانه این خودرو، شتاب آن تا حدی بهتر شده است. از نظر امکانات رفاهی نسخه فاز ۲ (قابل عرضه از جانب نگین خودرو) فولتر از گذشته شده و همچنان ۵ ستاره ایمنی Euro Ncap را دارد.

     

    شرابط فروش رنو کپچر نگین خودرو

  • 1397/1/16

    شرایط فروش اقساطی رنو تلیسمان و کولیوس/فروردین 97

    به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در ابلاغیه این شرکت مبلغ پیش پرداخت برای کولیوس 100 میلیون و برای تلیسمان 80 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. قابل ذکر است موعد تحویل خودرو ها 60 و 90 روز کاری اعلام شده است

     

    شرایط فروش رنو تلیسمان و کولیوس فروردین 97

  • 1396/12/7

    شرایط فروش تلیسمان و کلئوس اعلام شد/ اسفند 96

    به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" بر اساس اعلام نگین خودرو، در بخشنامه فروش مشارکتی این شرکت تلیسمان و کولئوس که با مدل ۲۰۱۸ و به صورت فول آپشن عرضه می‌شود.
    تخفیف نقدی و پیش پرداخت دو مرحله ای در خرید نقدی در نظر گرفته شده است. برای خرید اقساطی نیز تا ۱۲۰ میلیون وام ۱۲ ماهه بدون بهره و همچنین پیش پرداخت دو مرحله ای وجود دارد.

    بهتر است ببینید:

    قسمت پنجم مستند یک و دو- ویدئوی تست و بررسی رنو تلیسمان

     

    شرایط فروش رنو تلسمان و کلئوس اسفند 96

    شرایط فروش رنو تلسمان و کلئوس اسفند 96

  • 1396/11/13

    رنو تلیسمان باز هم گران شد+شرایط فروش

    به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"طبق بخشنامه جدید شرکت نگین خودرو، بهای رسمی تلیسمان ۲۰۱۷ به ۲۴۴ میلیون تومان رسیده و این در حالی است که ماه گذشته این خودرو قیمت ۲۳۹ میلیون تومان را در شرکت داشته است. نگین خودرو برنامه دارد تا خودروهای ثبت نامی جدید از سری تلیسمان ۲۰۱۷ را به صورت ۲۰ روزه به دست مشتریان برساند. لازم به ذکر است که امکان خرید این خودرو به صورت اقساطی نیز وجود دارد.
    در ادامه این شرایط فروش، رنو داستر ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در نسخه مختلف برای فروش گذاشته شده اند که تحویلیشان به صورت نقدی و اقساطی برای ۳۰ روز آینده اعلام می شود.

     

    شرایط فروش رنو تلیسمان بهمن 96

  • 1396/11/9

    شرایط فروش نقد و اقساطی رنو داستر2018 اعلام شد

    به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"در این شرایط فروش رنو داستر در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل در مدلهای 2017 و 2018 عرضه شده است.

     

    شرایط فروش داستر

  • 1396/9/1

    شرایط فروش رنو کولئوس و تلیسمان مدل 2018 اعلام شد

    به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" بر اساس این اعلام نگین خودرو قیمت محصولات مدل 2018 بصورت قطعی نمی باشد و مبلغ دریافتی بعنوان علی الحساب تلقی می گردد.همچنین موعد تحویل خودروهای مذکور 60 روز کاری اعلام شده است.

    شرایط فروش رنو تلیسمان و کولئوس 2018

     

     

  • 1396/7/3

    فروش نقد و اقساط رنو کلئوس و تالیسمان آغاز شد/مهرماه 94

    به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" مدتی پیش نگین خودرو فروش چندین محصول جدید خود را متوقف کرده بود. اما خبر خوب برای طرفدران این برند ،فروش مجدد تلسیمن و کلئوس می باشد.

    در حالی قیمت کلئوس در بازار آزاد بدلیل عدم عرضه حسابی بالاکشیده بود نگین خودرو با عرضه 15 روزه این خودرو و قیمت 222 میلیون تومان باعث تنظیم بازار نموده است.

    اما نگین خودرو برای طرفداران سدان خوش ظاهر تلیسمن هم شرایط اقساطی با بازپرداخت 6 ماهه بدون بهره و 12 ماه با بهره سود 15 درصد در نظر گرفته است.

     

    شرایط فروش رنو تلسیمن و کلئوس

     

  • 1396/5/12

    فروش نقد و اقساطی سیمل و رنو داستر از سوی نگین خودرو

    به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" بر اساس بخشنامه فروش نگین خودرو، رنو داستر هم‌اکنون در دو مدل 2WD و 4WD و در دو تیپ SE و PE و با مدل 2017 با شرایط متنوع نقدی و اعتباری و پرداخت چندمرحله‌ای به فروش می‌رسد.
    بر این اساس، قیمت رنو داستر 2WD در تیپ SE معادل 114 میلیون تومان است و خریداران در شرایط خرید نقدی از تخفیف 3 میلیون تومانی نیز بهره‌مند خواهند شد ضمن آنکه در این طرح، امکان پرداخت دومرحله‌ای قیمت خودرو نیز وجود دارد. برای این خودرو شرایط فروش اعتباری نیز در نظر گرفته‌ شده است که بر این اساس خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت 57.1 میلیون تومان، از وام 60 میلیون تومانی نگین خودرو بهره‌مند شوند که بازپرداخت آن 12 ماهه (بدون کارمزد) و 24 ماهه خواهد بود.
    نگین خودرو همچنین مدل‌های دو دیفرانسیل این خودرو را نیز در دو تیپ SE و PE عرضه می‌کند که در تیپ PE، کروز کنترل و ESP نیز بر روی خودروها نصب شده است.
    بر اساس اعلام این شرکت، قیمت تیپ PE معادل 114 میلیون تومان و قیمت تیپ SE معادل 124 میلیون تومان است که در صورت خرید نقدی، خریداران از تخفیف 3 میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد ضمن آنکه امکان پرداخت دومرحله‌ای مبلغ خرید نقدی نیز برای خریداران فراهم شده است.
    در شرایط فروش اعتباری این دو خودرو، خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت 57.1 میلیون تومانی (برای مدل‌های PE) و پیش‌پرداخت 72 میلیون تومانی (برای مدل‌های SE) اقدام به خرید این خودرو کنند و باقی مبلغ خودرو را طی 12 یا 24 ماه بپردازند.
    بر اساس اعلام نگین خودرو، داستر در تیپ‌های مختلف و برحسب شرایط فروش، در فاصله 15 تا 30 روز به خریداران تحویل خواهد شد.

    شرایط فروش رنو سیمبل و داستر مرداد ماه 96

    برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش رنو داستر می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه نمایید.

خودروهای این شرکت