icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آپکو،محلی امن برای آپشنال کردن محصولات ایران خودرو

آپکو،محلی امن برای آپشنال کردن محصولات ایران خودرو

آپکو از شرکت های زیر مجموعه ایران خودرو محسوب می گردد و وظیفه آپشنال کردن محصولات ایران خودرو را بر عهده دارد.

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ 14 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:یکی از علاقمندی های مالکان خودرو ،افزودن آپشن مختلف ایمنی و رفاهی بر روی محصولات تولید داخل است .اما این امر خالی از مشکل نبوده است. چرا که بیشترین خدمات ارائه شده توسط فروشگاه متفرقه که بعضا از داشتن تخصص لازم نیز برخوردار نیستند ،منجر به آسیب های جدی به خودرو می گردد.  از همین رو در نمایشگاه بین الملی قطعات خودروی تهران فرصتی دست داد تا مصاحبه ای کامل با مدیر روابط عمومی آپکو جناب آقای خسمه داشته باشیم .

جناب خسمه چرا میزان اطلاع رسانی شرکت آپکو به منظور معرفی خدمات کمتر شده است؟

در گذشته تصمیم مدیریت  شرکت بنا بر محدود کردن تبلیغات و معرفی شرکت بوده است اما در طول یکسال اخیر و تغییر مدیریت ما با تمام توان در حالی معرفی شرکت و خدمات ارائه شده به مشتریان ایران خودرو هستم تا هر چه بهتر بتوانیم به مالکان خودرو این امکان را بدهیم تا در محیطی امن و کارشناسی اقدام به آپشنال کردن محصولات خود اقدام نمایند.

آپکو

آیا امروز از معرفی شرکت آپکو به عنوان یک برند مستقل جهت آپشن کردن محصولات ایران خودرو راضی هستید؟

خیر ،اما تمامی تلاش ما در آپکو در حال انجام است تا بتوانیم به نقطه آرمانی خود که همان شناخت کافی مشتریان ایران خودرو است برسیم. امروز برند ایساکو در زمینه قطعات یدکی محصولات ایران خودرو بعنوان یک نام شناخته شده و قابل اطمینان است و هدف ما نیز همین است که آپکو را ماننده ایساکو بعنوان یک برند مطرح و قابل اطمینان معرفی نماییم.

خدمات ارائه شده توسط آپکو شامل چه مواردی می باشد؟

آپکو بعنوان یکی از زیر مجموعه های ایران خودرو فعالیت خود را در زمینه افزودن امکاناتی که در فاز تولید بر روی خودرو عرضه نگردیده اما از نیاز های آتی مالکان خودرو است ،آغاز کرده است .امروز گسترده محصولات و خدمات ما بسیار فراتر رفته است و تقریبا در تمامی بخش های خودرو ،خدمات و محصولات آپشنال را ارائه می دهیم

وجه تمایز خدمات و محصولات آپکو با خدمات متفرقه حاضر در بازار چیست؟

کلیه محصولات عرضه شده توسط آپکو کاملا کارشناسی و طراحی شده است تا هیچ صدمه ای به خودرو وارد نکند اما ارائه دهنده اینگونه محصولات در بازار کمتر اطلاعی از این موضوع دارند و بعضا شاهد بوده ایم که با نصب قطعات غیر معتبر و کارشناسی نشده باعث آسیب رساندن به بخش های برقی و مکانیکی خودرو شده اند. اما مالکان محصولات ایران خودرو می توانند این اطمینان را داشته باشند که محصولات آپکو کاملا با خودرویشان هماهنگ بوده و باعث ابطال گارانتی خودرو نمی گردد.

با توجه به صحبت شما محصولات آپکو دارای گارانتی هستند

بله،یکی دیگر از تفاوت محصولات ما با نمونه های مشابه در بازار ،ارائه گارانتی توسط شرکت آپکو می باشد تا مالکان خودرو با فراق بال نسبت به استفاده از آپشن های اضافه شده اقدام نمایند.

آیا قیمت محصولات و خدمات شما از نمونه های موجود در بازار بیشتر است؟

همانطور که اشاره کردم محصولات آپکو همگی دارای کیفیت بالا هستند و از بهترین های موجود انتخاب شده اند در نتیجه شاید در برخی موارد قیمت محصولات و خدمات کمی بیشتر از بازار باشد چرا که محصولات موجود در بازار از کیفیتی به مراتب پایین تر بخوردار هستند و نیز دارای گارانتی نمی باشند.

در حال حاضر به کدام یک از محصولات ایران خدمات ارائه می دهید؟

آپکو هم اکنون تمامی محصولات ایران خودرو را آپشنال می نماید از این رو هر مصحول ایران خودرو که در بازار حضور دارد می تواند با مراجعه به نمایندگی ها نسبت به به افزودن امکانات مورد نظر اقدام نمایند. البته در این بین استثناهایی هم نظیر هایما اس 5 توربو وجود دارد چرا که این خودرو از جدیدترین محصولات ایران خودرو بود و هم اکنون فاز تحقیقات و توسعه اپشن این خودرو در جریان است.

محصولات آپکو شامل چه آپشن های می باشد

امروز آپکو در تمامی بخش های خودرو ورود کرده و ما لیست کاملی از آپشن ها نظیر کروز کنترل ،مولتی مدیا ،سنسور و دوربین دنده عقب ،رینگ و غیره را به مالکان محصولات ایران خودرو ارائه می دهیم . همچین در برهه ای از زمان در بخش مکانیکال خودرو نظیر و تیونینگ کردن موتور و تعویض جعبه دنده دستی با اتوماتیک ورود کرده بودیم که امروز به دلیل مشکلات بین الملی این خدمات متوقف شده است اما تلاش می کنیم که در آینده دوباره بتوانیم این بخش را فعال کنیم.همچنین کارها مقدمات به منظور ورود به بخش کیت های بدنه انجام شده اما بدلایل ظرافت های موجود این بخش دقیقا زیر نظر بخش فنی و مهندسی ایران خودرو در پیگیری بود و انشاالله در آینده این خدمات ها ارائه خواهد شد.

اگر صحبت پایانی دارید بفرمایید

تاکید ما این است که مالکان خودرو برای افزودن آپشن های مورد نظر حتما به نمایندگی ها آپکو مراجعه نمایند چرا که تاکنون بسیاری از موارد گزارش شده است که خودروی آپشنال شده در فروشگاه های متفرقه منجربه آسیب سیستم های مختلف شده است. این امر بخصوص در نصب قطعات الکترونیکی بیشتر قابل تاکید است که در نهایت منجر به ابطال گارانتی خودرو می گردد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

موسوی 1401/7/14
16:11:38

سلام راهنمایی میخواستم برای نصب سانروف برای سورن پلاس ؟؟

فرید 1401/6/2
1:3:56

برای ال نود و فولکس گل میخوام سانروف بزارم امکانش هست؟ راهنمایی بفرمایید کجا باس برم؟

حسنوند 1400/6/1
9:10:57

درخواست نصب سانروف برای پژو پارس سال دارم لطفا راهنمایی کنید مبلغ و نحوه نصب

شمالیان 1399/5/26
11:42:25

می خواستم بپرسم من دنا پلاس ثبت نام کردم هنوز تحویل نگرفتم می خواهم سانروف بگذارم لطفا راهنمایی کنید.

فرنود 1399/3/8
11:49:22

درخواست نصب سانروف روی دنا پلاس دارم. لطفا راهنمایی فرمائید.

وحیدشایان مهر 1399/5/9
12:22:50

باسلام برج ده دناپلاس روتحویل میگیرم میخاستم بدونم چه چوری میشه آپشن سانروف رواضافه کنم لطفاراهنمایی کنیدممنون

iraj hajianpour 1398/12/20
8:9:2

سانروف برای ساندرو استپ وی

امیررضا 1398/11/7
21:6:53

سلام بنده 206 sd دارم میخوام سقفشو سانروف بزارم هزینشو لطف میکنید بگید چقد میشه؟

عبدالوحید 1398/9/29
17:21:1

میخام دنا تیپ دو گاز سوز کنم راهنمایی لطفا سانروف و دوربین عقب هم میخام

مهدی 1398/9/9
7:9:50

سلام میخوام سانروف بزارم روی دنا پلاس.اپکو جواب گو نیست

علیرضا بهاگیر 1398/5/6
18:24:57

سلام من یه دزدگیر از بیرون تهیه کردم می تونم توو آپ کو نصبش کنم!!!

علی 1398/1/25
7:21:38

این شرکت این خودرو این همه از خدماتش دم میزنه.هنوز نتونسته ی سایت خدماتشو اپ دیت کنه.نه شماره ای درست و حسابی داره و نه کسی پاسخگو هست

صادق 1401/4/15
10:15:23

دقیفا همینطوره نه ادرس درست حسابی داره نه کارشون مشخصه.نه قیمت دارن نه مشخصات کالا دارن.یعنی واقعا متاسفم برا خودشونو کارهاشون.

محمد 1397/9/17
9:48:31

سلام من نمیخوام اسم جایی رو خراب کنم. ولی من یه دنا از نمایندگی مرکزی ایران خودرو هریدم و در مرکز تحویل ایران خودرو جاده مخصوص که آپکو هم اونجا هست تحویل گرفتم. روکش، دورفرمونی و دوربین دنده عقب رو اونجا نصب کردم. بعدا فهمیدم نه تنها قطهاتش خیلی گرون تر از جاهای دیگه بوده(نمیدونم شاید با توجه به قیمت دلار زودتر از جاهای دیگه قیمت رو آپدیت کردن) بلکه اجرت و 9 درصد مالیات برارزش افزوده(غیر قانونی و من درآوردی شاید) داشت. در آخر هم کارگرهاش انعام میخواستن و به میگفتند اجرتش به ما نمیرسه(رییسشونم هم میگفت اجرت برای شرکته!!!!!!!!!!!!!!!!) من حلالشون کردم ولی آگاهی بخشی به دیگران وظیفه خودم دونستم;))))

آخرین مطالب