icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آیا قیمت بسترن B30 از سوی بهمن موتور کاهش یافته است؟

آیا قیمت بسترن B30 از سوی بهمن موتور کاهش یافته است؟

اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسد که ظاهرا تلاش معترضین به سیاست های قیمت گذاری بهمن نتیجه داده و سازمان حمایت از مصرف کنندگان قیمت جدید بسترن را با کاهش قابل توجهی اعلام نموده است.

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-معترضین به افزایش قیمت بسترن B30 و عدم تحویل هاوال H2 را باید بعنوان قدیمترین و البته پی گیر ترین معترضان خودرو دانست که حدود 3 ماه است با برگزاری مدام تجمعاتی صلح آمیز پیگیر حقوق از دست رفته خود هستند.اما متاسفانه در حالی که اکثر خودروسازان به دستورات نهاد های نظارتی عمل نموده و به طریقی توانسته اند به طریقی مشتریان خود را راضی نمایند ،بهمن موتور همچنان بر سیاست های غیر منطقی خود پافشاری می کند و از دلجویی و راضی کردن مشتریان خود سرباز میزند.

اما اخبار تایید نشده ای به گوش می رسد که ظاهر سازمان حمایت از مصرف کنندگان و همچنین وزارت صمت قیمت خودروی بسترن را برای خریداران با موعد تحویل ماه های گذشته را برابر با 86 میلیون تومان تعیین کرده که در این صورت شاهد اختلافی حدود30 میلیونی با قیمت فعلی بهمن موتور خواهیم بود. البته همانطور که اشاره شد این خبر هنوز از سوی هیچ نهاد و شرکتی تایید نشده است اما اگر این خبر هم صحت داشته باشد باید دید آیا اینبار گروه بهمن موتور به این تصمیم تمکین خواهد نمود یا خیر. چرا که پیش از این هم برخی از خودروسازان به دستورات سازمان ها و نهاد نظارتی توجهی نکرده بود اما در نهایت مجبور به انجام دستورات دولتی شده اند.

قابل ذکر است معترضین به گروه بهمن شامل دو گروه مجزا هستند که تجمعات خود را بصورت واحد برگزار می کنند. گروه اول کسانی هستند که به قیمت بالای بسترن B30 معترض هستند و عنوان می کنند در زمان پیش قروش می توانستند با اندکی بیشتر نسخه صفر کیلومتر این خودرو را از بازار تهیه نمایند اما حالا برای تحویل بسترن B30 از بهمن موتور مجبور هستند دو برابر مبلغ پیش پرداخت  را به حساب این شرکت واریز نمایند.نکته تامل بر انگیز این است گروه بهمن در اقدامی ناگهانی حواله محصولات پیش فروش شده را غیر قابل انتقال اعلام کرد تا بطریقی باعث شود  که کسانی که توان پرداخت مابقی وجه خودرو ندارند مجبور به فسخ قرار داد خود شوند.

گروه دوم نیز کسانی بودند که اقدام به پیش نویس شاسی بلند هاوال H2 کرده بودند اما امروز گروه بهمن به مشتریان خود گفته بدلیل عدم توانایی در تولید این محصول قادر به تحویل خودرو به مشتریان نیست و خریداران می توانند بجای آن بسترن B30 با قیمت مصوب را دریافت کنند.این در حالی است که مشتریان عنوان می کنند که اولا تعداد قابل توجهی هاوال در انبار های این شرکت وجود دارد و گره بهمن قصد تحویل را ندارد و یا اگر هم در واقع هاوالی برای تحویل نداشته باشد باید به جای این خودرو ،مزدا 3 را تحویل دهد.چرا که گروه بهمن به تازگی و در سکوت کامل مشغول فروش مزدا 3 در بازار است.

در نهایت امیدواریم که مسئولین شرکت گروه بهمن نیز بتوانند به طریقی بتوانند از مشتریان خود دلجویی نماید تا افرادی که مدتهاست برای احقاق حقوق خود سرگردان هستند بتوانند به خودرو ی موردعلاقه خود با قیمت های منطقی برسند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

حسن 1397/11/18
20:31:25

من خیلی پیگیری کردم کلی وقت گذاشتم واقعا هیچکی پاسخگو نیست مردم رو مظلوم گیر اوردن از اب گل الود ماهی می گیرن دوستان من وکیل گرفتن و تو دادگاه شکایت کردن من رفتم بهمن خودرو از خودشون به خودشون شکایت کردم

حسین 1397/11/18
16:58:26

سلام. گرونی و بی قانونی تو جامعه بی داد میکنه. ادم به کجا باید شکایت کنه تا حقش رو بدن

آخرین مطالب