icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مزدا کراس اوور CX-3 رونمایی شد

مزدا کراس اوور CX-3 رونمایی شد

مزدا کراس اوور CX-3 جدیدش را دیروز در نمایشگاه L.A.Motor رونمایی کرد.

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ 1 comments

متن کامل خبر :

مزدا cx3

  • محصول کاملا جدید مزدا
  • رقیبی برای کواشکای نیسان
  • آغاز فروش در سال 2015

مزدا کراس اوور CX-3 جدیدش را دیروز در نمایشگاه L.A.Motor رونمایی کرد.رقیبی برای امثالش مانند کواشکای نیسان,آئودی Q3,پژو 3008 و اسکودا یتی,این اولین تلاش مزدا برای ساخت یک کراس اوور کوچک است. الهام گرفته شده از طراحی های بزرگتر CX-5 و تکنولوژی اسکای اکتیو مزدا برای کاهش مصرف بنزین و افزایش کارایی در سوزاندن سوخت.

با یک طراحی هوشمندانه, CX-3 یک ورژن کوچکتر از CX-5 میباشد,و چند طراحی آشنا را به نمایش میگذارد.لبه های تیز,چراغ های جلوی گوشه دار و پنجره های بزرگ همه صحیح و عالی هستند,همچنین چین های معمول انجام شده بر روی بدنه ی ماشین که اخیرا تبدیل به یک مشخصه ی مزدا در تم طراحی"کدو"شده است.همچنین یک پالت جدید با گزینه های انتخاب رنگ"متالیک براق"و چرخ های با آلیاژ جدید در هر گوشه نیز وجود دارند.

هیچ تصویری از داخل اتاقک CX-3 موجود نیست,اما کمپانی قول کیفیت بالا و راضی کننده ی آپشن ها را داده است.سیستم اطلاع رسانی ارتباطی MZD مزدا نیز در دسترس است که ارتباط بلوتوث و رادیوی اینترنتی را نیز به بسته اضافه میکند.تودوزی و تزئینات داخلی اتومبیل و ریزه کاری ها هنوز مشخصا اعلام نشده اند و تنها اطلاعاتی که مزدا میتواند به ما بدهد این است که این محصول سال آینده رونمایی خواهد شد.مزدا همچنین قول بسته ی کاملی از کیت های امنیتی فعال و غیر فعال را برای CX-3 داده است.

در زیر کاپوت,دو موتور بنزینی و یک موتور دیزلی موجود میباشند.موتورهای بنزینی هر دو 2 لیتری و دارای 4 واحد سیلندر هستند در حالی که موتور دیزلی 1.5 لیتری است.تا کنون هیچ اطلاعاتی از قدرت موتور,مصرف سوخت یا تولید CO2 در دسترس نیست,اما طبق گفته ی مزدا این محصول تاثیر گذار و فوق العاده است.

فروشCX-3 سال آینده در اروپا آغاز میشود,و ظاهرا قیمت ها قرار است از 15000و 17000یورو آغاز شوند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

وحید 1394/3/7
21:39:57

عالیه

آخرین مطالب