icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام ارزش گمرکی خودروهای چینی وارداتی

اعلام ارزش گمرکی خودروهای چینی وارداتی

گمرک ایران با صدور بخشنامه‌ای نحوه قیمت‌گذاری برخی خودروی چینی از جمله جیلی، ام‌جی و هوندا آکورد مونتاژ این کشور را با در نظر گرفتن قیمت بدون هزینه حمل و نقل، هزینه حمل با کشتی و ارزش نهایی تعیین کرد.

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: گمرک ایران با صدور بخشنامه‌ای نحوه قیمت‌گذاری برخی خودروی چینی از جمله جیلی، ام‌جی و هوندا آکورد مونتاژ این کشور را با در نظر گرفتن قیمت بدون هزینه حمل و نقل، هزینه حمل با کشتی و ارزش نهایی تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" گمرک ایران با صدور بخشنامه‌ای نحوه قیمت‌گذاری برخی خودروی چینی از جمله جیلی، ام‌جی و هوندا اکورد مونتاژ این کشور را با در نظر گرفتن قیمت بدون هزینه حمل و نقل، هزینه حمل با کشتی و ارزش نهایی تعیین کرد.

طبق بخشنامه اخیر گمرک، نحوه ارزش‌گذاری برخی خودروهای چینی وارداتی به ایران اعلام شد، این قیمت‌ها به صورت جداگانه در سه بخش قیمت خودرو بدون در نظر گرفتن هزینه حمل تا مرز، هزینه حمل و نقل با کشتی و هزینه نهایی حاصل از مجموع آن‌ها در نظر گرفته شده‌اند.

به این ترتیب ارزش نهایی خودروهای «ام جی» به ترتیب برای مدل MG6 saloon چهار در ۱۲۵۸۰ دلار، mg6 hatchback پنج در ۱۲۷۳۵ دلار، mg350 دنده اتومات ۹۵۸۰ دلار و mg3 دنده اتومات ۸۶۱۰ دلار است.

همچنین ارزش نهایی گمرکی خودروهای «جیلی» به ترتیب برای هریک از مدل‌های امگراند۷ ام‌تی، ۱۱۲۰۰ دلار، امگراند ۷ آروی ام‌تی، ۱۱۲۰۰ دلار، امگراند ۷ سی وی تی ۱۲۴۹۰ دلار، امگراند ۷ آروی سی‌وی‌تی، ۱۲۴۹۰ دلار و امگراند ایکس ۷، ۱۶۹۸۵ دلار است.

در جدول زیر نحوه قیمت‌گذاری این خودروها بعلاوه ارزش خودروهای هوندا اکورد ساخت چین در گمرک مشخص شده است، قیمت‌های این جدول به دلار امریکا است.

نام خودرو

مشخصات مدل

قیمت بدون هزینه حمل

هزینه حمل با کشتی

ارزش نهایی(شورای روابط خارجی بندر عباس)

ام‌جی

MG6 saloon 4door  

۱۲۰۸۰

۵۰۰

۱۲۵۸۰

ام‌جی

mg6 hatchback 5 door

۱۲۲۳۵

۵۰۰

۱۲۷۳۵

ام‌جی

mg350 1.5 L

۹۰۸۰

۵۰۰

۹۵۸۰

ام‌جی

mg3 1.5 L

۸۱۱۰

۵۰۰

۸۶۱۰

جیلی

Emgrand7 MT 1808cc

۱۰۳۵۰

۸۵۰

۱۱۲۰۰

جیلی

Emgrand7RV MT 1808cc

۱۰۳۵۰

۸۵۰

۱۱۲۰۰

جیلی

Emgrand7CVT 1792cc

۱۱۶۴۰

۸۵۰

۱۲۴۹۰

جیلی

Emgrand7RV CVT 1792cc

۱۱۶۴۰

۸۵۰

۱۲۴۹۰

جیلی

Emgrand X7 AT 2378cc

۱۵۹۹۵

۹۹۰

۱۶۹۸۵

سواری هوندا آکورد مونتاژ چین

LXA 2.4 L

۲۴۸۰۰

۶۲۵

۲۵۴۲۵

سواری هوندا آکورد مونتاژ چین

LXB 2.4 L

۲۷۰۷۵

۶۲۵

۲۷۷۰۰

سواری هوندا آکورد مونتاژ چین

EXA 2.4 L

۲۹۳۲۵

۶۲۵

۲۹۹۵۰

سواری هوندا آکورد مونتاژ چین

EXB 2.4 L

۳۰۸۲۵

۶۲۵

۳۱۴۵۰

ارزش نهایی گمرکی این خودروها بدون در نظر گرفتن دیگر هزینه‌هایی که هنگام فروش خودرو به مشتری نهایی اعمال می‌شود، مانند شماره‌گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، نوسازی خودروهای فرسوده و نوسازی ناوگان آمبولانس کشور و … محاسبه شده‌اند.

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

بهنام 1394/9/19
22:7:33

لطفا از خریداران خودرو های خارجی، علاوه بر مالیات بر ارزش افزوده و نو سازی ناوگان حمل و نقل و ... موارد زیر را نیز اضافه بفرمایید؛ نوسازی مدارس و مساجد، نوسازی راه آهن و فرودگاه ها، قحطی های احتمالی در کشورهای آفریقایی، هزینه جنگ سوریه ، هزینه جنگ روسیه با داعش, دیه مسلمانان کشته شده در جنگها در سراسر دنیا....

آخرین مطالب