icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو انتشار تصاویر میتسوبیشی پاجرو جدید 2016

انتشار تصاویر میتسوبیشی پاجرو جدید 2016

تصاویر بدون پوشش پاجروی جدید 2016 بدون پوشش استتار توسط عکاسان جاسوس در فضای مجازی منتشر شد.

پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:تصاویر بدون پوشش پاجروی جدید 2016 بدون پوشش استتار توسط عکاسان جاسوس در فضای مجازی منتشر شد.

 

انتشار تصاویر میتسوبیشی پاجرو جدید 2016

 

به  گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"این روز ها کمپانی های خودرو سازی  به هیچ وجه از دست عکاسان در امان نیستند و تصاویر خودروهای جدید خود چند روز و یا ماه مانده به رونمایی رسمی ،بصورت غیر رسمی منتشر می گردد.اینبار پاجرو که قرار است در یکم ماه اوت 2015 بصورت رسمی معرفی گردد،شکار عکاسان شد.

 

انتشار تصاویر میتسوبیشی پاجرو جدید 2016

 

عکسهای گرفته شده از این خودرو بدون پوشش و کاملا واضح بوده بطوریکه کلیه زوایای طراحی این خودرو به وضوح مشخص است.البته قبل از انتشار این تصاویر رندر ها و تصاویر سه بعدی پاجروی جدید منتشر شده بود و با انتشار این عکسها زنده مشخص شده که تولید نهایی با رندر ها و تصاویر سه بعدی کاملا مطابفت دارد.

انتشار تصاویر میتسوبیشی پاجرو جدید 2016

طراحی پاجرو 2015 بطور کامل از زبان طراحی جدید میتسوبیشی پیروی می کند.چراغهای باریک جلوی خودرو و خطوط منحنی که از کنار چراغهای جلو خودرو آغاز و بصورت قابی مجموعه سپر ،جلو پنجره و پرژکتور های جلو خودرو را در بر گرفته است ،از ویژگیهای این زبان طراحی می باشد.

در خصوص اطلاعات فنی این خودرو اخبار غیر رسمی منتشر شده که همگی بصورت حدس  گمان می باشد ،ولی بصورت رسمی هنوز اطلاعاتی درز نکرده است.

 

انتشار تصاویر میتسوبیشی پاجرو جدید 2016

انتشار تصاویر میتسوبیشی پاجرو جدید 2016

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

ابی 1394/4/26
11:30:34

با سلام .بنده از طرفداران پروپاقرص پاجرو هستم.چند سالی که پاجرو دارم از نسل دوم v6 3500مونتاژ ژاپن بسیار راضی ام از سواری نرمی وشتاب عالی در انرود وقابلیتهای بسیار بالا در افرود با موتور قدرت مند طراحی بسیار زیبا بهترین نسل پاجرو بوده هنوز هم طرفدار داره و داره تولید میشه با کارنامه درخشان قهرمان چندین ساله رالی داکار دراروپا! ولی نسلهای بعد ازآن یعنی سوم چهارم و پنجم که همه یه شکل بوده از طراحی بسیار ضعیف برخوردار بوده که طرفداراشو از دست داده نتونسته خوب فروش بره! ولی طراحی مدل 2016 برای پاجرو رو که دیدم بسیارخوشم اومد به نظرم بسیار زیبا بوده ولی باعث تاسف که این موتور بسیار ضعیف رو دارند براش در نظر میگیرند!موتوری که بتونه این هیکلشو حرکت بده ودر برابر حریفای قدرتمندی چون لندکروزر واف جی کروزروپرادو پاترول حرفی برای گفتن داشته باشه بایدv6 4000یا v8 4500 باشه!ای کاش میتشوبیشی به خودش بیا

آخرین مطالب