icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو با استیلا فضای کابین خودروی خود را لوکس کنید

با استیلا فضای کابین خودروی خود را لوکس کنید

در نمایشگاه بین الملی قطعات خودرو، شرکت های افتر مارکت زیادی حضور داشتند اما در این بین شرکتی حضور داشت که به عرضه محصولات خاصی اقدام می نمود که برای علاقمندان به تزیینات رنگی داخلی و خارجی خودرو بسیار جذاب خواهد بود.

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- برخی از مالکان جوان خودروهای تولید داخل ایران به منظور جذابیت بیشتر و ایجاد حس پریمیومی بودن از قطعات رنگی در داخل کابین خودرو استفاده می کنند اما در بیشتر موارد عمر قطعات مورد استفاده بسیار کوتاه بوده چرا که بعد از مدت کوتاهی این قطعات یا رنگ خود را از دست داده و یا بدلیل عدم استحکام با کوچکترین برخورد دچار رنگ پریدگی می شدند.همچنین این قطعات بدلیل اینکه توسط تولید کنندگان و فروشندگان متفرقه عرضه می گردند از گارانتی برخوردار نیستند.

اما حالا شرکتی با نام پایون فام آراد به تولید این قطعات رنگی با فناوری روز دنیا اقدام نموده تا خیال مشتریان خود را راحت نماید از همین رو خبرنگار پردیس خودرو مصاحبه اختصاصی را با آقای منصور میرزابابایی مدیر روابط عمومی و بازرگانی  این شرکت انجام داده است تا علاقمندان به خرید این محصولات اطلاعات کافی را بدست آورند.

پایون فوم آراد

آقای میرزابابای لطفا بفرمایید که هدف شما از تولید این قطعات چه بود؟

شرکت پایان فام آراد از حدود 3 سال پیش که تحقیقات خود بر روی بازار را آغاز نمود متوجه شد که خودروهای داخلی  کشور سال ها بدون هیچ تغییری در بخش تزیینانت داخلی در حال تولید بوده و همین امر موجب خستگی برخی مالکان گردیده است از همین رو تصمیم گرفته شده  حق انتخابی را برای مشتریان ایجاد نماییم تا بتوانند کابین خودرو را با توجه علایق خود شخص سازی نمایند.همچنین با توجه به افزایش قیمت خودرو ،بیشتر مالکان  قادر به تغییر خودروی خود با نمونه دیگری نیستند چرا که اختلاف قیمت ها بسیار سر سام آور شده است از همین رو مالکان خودرو برای تغییر در خودروی فعلی خود قادر خواهند بود با محصولات ما براحتی حس جدیدی از خودروی خود دریافت نمایند.چرا که تغییر المانی قطعات کابین باعث تلقین حس لوکس بودن خواهد شد.

پایون فوم آراد

قطعات مشابه با محصولات شما مدتهاست که در بازار حضور دارد اما دارای کیفیت لازم نیستند ،محصولات شما چه وجه تمایزی با دیگر قطعات موجود در بازار دارد؟

شرکت ما از 2 سال پیش فرایند پیش تولید خود را با هدف افزایش کیفیت قطعات آغاز نموده است.در طول این مدت تمرکز ما برروی تولید کارخانه ای این قطعات با فناوری های روز دنیا بوده تا عملا محصولی را تولید نماییم که هیچ رقیبی را در ایران پیش رو ندارد. چرا که با انجام تمامی این مراحل حالا فرایند تولید محصولات ما دارای تاییدیه شرکت های پژو و رنو فرانسه بوده و توانسته کلیه استاندارد های ایزو را دریافت نماید.قابل ذکر است فرایند تولید قطعات رنگین کابین خودرو از دو فرایند پیش و بعد از تولید برخوردار است که به شدت بر روی کیفیت و ماندگاری رنگ تاثیر گذار است بطوری که در  این فرایند ، قطعات در سه مرحله  و در درجه حرارات های مهندسی شده در کوره پخت رنگ می شوند. از همین رو قطعات تولید شرکت استیلا از نظر کیفیت بسیار فراتر از محصولاتی است که بصورت زیر پله و با ابتدایی ترین تجهیزات به تولید می رسند.همچنین مهندسان ما بطور مداوم در حال تحقیق توسعه بوده تا همچنان روند روبه رشد کیفیت محصولات ما حفظ گردد.

پایون فوم آراد

قطعات استیلا را از کجا می توان تهیه کرد؟

ما به منظور رفاه حال مشتریان فروش آنلاین را فراهم آورده ایم تا علاقمندان بتوانند با مراجعه وب سایت ما به آدرس https://stilatrim.com و طی یک فرایند ساده محصول مورد نظر خود که دارای رنگ بندی های متنوعی نیز می باشد انتخاب نمایند و قطعه مورد نظر خود را در جلوی درب منزل تحویل بگیرند. این فرایند برای تهرانی ها حدود 3 روز و برای شهرستانی های عزیز 5 روز طول خواهد کشید.قابل ذکر است بسته بندی محصولات ما بسیار خاص و مهندسی شده است که تا ضمن محافظت از قطعه در حین حمل نقل ،قابلیت تقلب و کپی کاری را از دیگر تولید کنندگان صلب نماید.

پایون فام آراد

مشتریان برای نصب این قطعات کجا باید مراجعه نمایند

شرکت پایون فوم آراد برای مشتریان تهرانی، افرادی را در نظر گرفته که می توانند به منزل و یا محل کار مشتریان مراجعه نمایند و در همان محل قطعه مورد نظر را نصب می کنند اما بطور کلی نصب این قطعات بسیار ساده است  و خریداران با مراجعه به مراکز معتبر فروش سیستم های صوتی و آپشن می توانند نسبت به نصب این قطعات با هزنیه اندکی اقدام نمایند.

آیا فروشندگان تزییات خودرو امکان همکاری با شما را خواهند داشت؟

فرایند اعطای نمایندگی دارای پیچدگی های خاص خود است اما اگر فروشندگان  و مغازه داران علاقمند به همکاری در فروش با ما هستند می توانند به وب سایت ما مراجعه نمایند و بصورت عمده اقدام به خرید نمایند که ضمن برخورداری از تخقیقات ویژه می توانند هزینه نصب را نیز جداگانه از مشتریان در خواست نمایند.

پایون فوم آراد

آیا محصولات شما دارای گارانتی هستند تا خیال مشتریان راحت باشد؟

بله کلیه محصولات ما دارای گارانتی یکساله هستند تا مشتریان اطمینان داشته باشند که قطعه خریداری شده دارای کیفیت لازمه خواهد بود. قابل ذکر است قطعات رنگی ما  کاملا در مقابل نور خورشید ،فشار آب کارواش ، دمای منفی و مثبت 70 درجه و خط و خش مقاوم هستند و مشتریان می تواند با خیال راحت از قطعات تولید این شرکت استفاده نمایند.

پایون فوم آراد

آیا غیر از قطعات کابین ،تزیینات بیرونی هم در بین محصولات شما وجود دارد؟

بله مجموعه ما قطعاتی نظیر قالپاق خودرو ،زه روی درب صندوق عقب و فلاپی آینه ها را نیز در پترنهای رنگی مختلف تولید می کنیم.

آیا محصولات شما قابلیت صادارت را نیز دارد؟

از آنجای که محصولات خودروسازان ایران در کشورهای همسایه عرضه می گردد ما نیز آماده صادارت محصولات خود هستیم .لذا  بسته بندی مستحکم و خاص ما به همین منظور آماده شده است و اگر بازرگانی قصد همکاری با ما را داشته باشد ما آمادگی های لازم را خواهیم داشت.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب