icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بررسی ادعای ویدئو منتشر شده درباره بخاری خودرو ۲۰۶ و ۲۰۷

بررسی ادعای ویدئو منتشر شده درباره بخاری خودرو ۲۰۶ و ۲۰۷

 پایگاه اطلاع‌رسانی ایران خودرو در ارتباط با فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وجود نقص فنی در بخاری پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ که منجر به ترکیدگی لوله و سوختگی راننده سرنشین شده، در اطلاعیه ای اعلام کرد: از ابتدای تولید ۲۰۶ هیچ تغییری در ناحیه مربوط به لوله های بخاری و یا محافظ مجموعه بخاری و اتصالات انجام نشده و این خودرو مانند طرح پژویی و با پوشش محافظ در حال تولید است.

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-جنس لوله‌های اتصال آب به رادیاتور بخاری از مواد مقاوم مقابل حرارت بوده و امکان خرابی یا شکستگی بدون عوامل بیرونی وجود ندارد. ضمن اینکه پوشش حفاظتی از جنس فوم نیز در محل تعبیه شده که حتی در صورت خرابی اورینگ‌‌ها از پاشش آب جلو گیری می‌کند.

این اطلاعیه تصریح کرده فیلم منتشر شده از شبکه خراسان مرتبط با سه دستگاه خودروی است که مشتری محترم، ترکیدگی لوله بخاری را اعلام است. این در صورتی است که طبق نتایج استعلام به عمل آمده از کل شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو تا کنون هیچ موردی با این موضوع گزارش نشده است.

در این اطلاعیه تصریح شده،‌ خودروهای اعلامی در این فیلم مربوط به تولیدات سال‌های 85 ، 90 و 93 است و مشتری احتمالا خارج از شبکه، اقدام به تعمیرات احتمالی کرده است. بنابراین برای ریشه یابی ایراد و تاثیر عوامل ثانویه مانند تصادفات احتمالی یا دست‌کاری‌های غیر مجاز و خارج از نمایندگی لازم است، خودروها مورد بررسی قرار گیرند.
تاکید می‌شود براساس بررسی‌های به عمل آمده، این اتفاق به هیچ وجه به عنوان یک اشکال ساختاری و شایع در تولید این خودروها نیست و ایرادی در این زمینه به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو گزارش و یا مراجعه نشده است.

شایان ذکر است که برخلاف آنچه سازندگان این گزارش سعی در القای آن دارند، خودروهای مذکور به هیچ وجه چنین اشکال فنی‌ای را از منظر ساختاری ندارد و کنترل کیفیت این بخش از خودروها حاکی از سلامت و بدون اشکال بودن تولید محصولات در این بخش است و جای نگرانی ندارد.

مشتریان محترم درصورت مواجهه با مشکل ادعا شده می توانند به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو مراجعه کنند.

برچسب ها:

اطلاعیه
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

آرش 1398/10/26
17:53:11

دیروز مورخه ۹۸/۱۰/۲۵ غروب از رشت داشتم‌میرفتم تهران ۴کیلومتر بعد لوشان اتوبان داشتم رانندگی میکردم یهویی با صدای خیلی وحشتناک لوله و رادیاتور بخاری ماشینم ۲۰۶ ترکید از درد و سوزش وحشتناک بزور ماشین رو‌کنترل کردم که چپ نکنم تا نگه داشتم تماس گرفتم با امبولانس و‌حرثقیل که منتقلم کردن بیمارستان منجیل بعد هم بیمارستان سوانح سوختگی رشت. حالا هی مدیر عامل ایرانخودرو بگه شرکت بنز و بی ام و نمیتونن استاندارد های مارو پاس کنن. انشالله بلا سر خانواده ات بیاد دزد مردم رو نابود میکنین

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب