icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو برطرف شدن مشکل شماره گذاری خودروهای چانگان و ایدو

برطرف شدن مشکل شماره گذاری خودروهای چانگان و ایدو

این خبر توسط مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

سه شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: این خبر توسط مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

 

 

 

 

به گزارش" پردیس خودرو" آقای فروزان مهر ضمن اعلام این خبر افزود با توجه به برطرف شدن مشکل اسقاط خودروهای فرسوده که چندی بود برای تولید کنندگان و وارد کنندگام ایجاد مشکل کرده بود ،شماره گذاری این دو خودرو آغاز شد.

ایشان در ادامه صحبت های خود ادامه دادند که خودرو های ایدو  و چانگان از محصولات با کیفیت خودرو سازهای چینی می باشد که سایپا برنامه بلند مدت برای تولید این خودروها دارد .

وی گفت که خودروسازی چینی چانگان دارای شریک های تجاری معروف بین الملی از جمله فورد ،مزدا،سوزوکیو سیتروئن می باشد که علی رغم حضور خودروهای متنوع و بین الملی ، محصولات این شرکت در رده اول فروش در بازارچین را به خود اختصاص داده است.

قابل ذکر است که فروش خودروهای ایدو و چانگان در جریان بوده و متقاضیان می توانند با حضور در نمایندگی های مجاز اقدام به ثبت نام کنند.

 

خودروی چانگان

 

خودروی ایدو

 

جهت مطلع شدن از امکانات سایت وثبت آگهی بر روی کلمه خرید و فروش خودرو کلیک کنید.

برچسب ها:

ایدوچانگان
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

حسن بیگی 1394/6/3
13:35:15

خدا وکیلی دست از سر مردم ایران بردارید، خداوند از سر تقصیراتتون نگذره با این خودروهای آشغال و چینی که به خورد ملت نجیب ایران میدین، اقای مدیر عامل محترم ، شما بفرمایید که چرا شرکت مونتاژکار تحت نظرتون داره با وقاحت تمام، همین خودرو ایدو را که در چین با 11200 دلار ( یعنی حدود 36 میلیون تومان) فروش میره با قیمت 79 میلیون و 900 هزار تومان پیش فروش میکنه ؟!! والله روز قیامتی هم هست ...

nnnnm 1394/3/5
20:16:25

چوپان دروغگو بازم حرف زد

آخرین مطالب