icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بهمن موتور در سکوت معنا دار فروش اقساطی مزدا 3 نیو را آغاز کرد

بهمن موتور در سکوت معنا دار فروش اقساطی مزدا 3 نیو را آغاز کرد

شرکت بهمن موتور در سکوت خبری فروش اقساطی مزدا 3 نیو را آغاز کرد.

چهارشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- مشتریان هاوال H2 بهمن موتور مدتهاست در انتظار تحویل خودروهای خریداری شده هستند اما این خودروساز در پیشنهادی عجیب بسترن B30 را بعنوان جایگزین این خودرو به مشتریان خود پیشنهاد داده است.این در حالی است که بهمن موتور به تازگی شرایط فروش اقساطی مزدا 3 را در سکوت خبری آغاز کرده است و همین امر موجب نارضایتی برخی از خریداران هاوال شده است.چرا که این اشخصا منعقد هستند که بهمن موتور باید مزدا 3 را بعنوان خودروی جایگزین پیشنهاد می کرده که منطقی به نظر می رسد.

شرایط فروش مزدا 3 نیو

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

ابراهیم ولدی 1398/6/7
19:27:33

پیشنهد جایگزینی با B30 برای سال 97 بود در حال حاضر هیچ طرح جایگزینی ندارند. درسال 97 بسترن جایگزین را 106 میلیون محاسبه می کردند. برای خودور بسترن در زمان ثبت نام هاوال 35 پیش پرداخت می گرفتند و خودرو را 2 ماهه با قیمت 69 تحویل می داند. در حالی که برای هاوال 52/3 میلیون تحویل گرفتند یعنی معادل کل هزینه تولید بسترن در آن زمان ( به غیر از مالیات ارزش افروده، بیمه، شماره گذاری و سود شرکت) پس اگر می خواهند بسترن به جای هاوال بدهند نباید هیچ هزینه اضافه بر 69میلیون محاسبه کنند.

رحمن کشاورز 1398/6/7
5:43:17

پس این دستگاه های نظارتی مثل وزارت سمت، سازمان حمایت، سازمان بازرسی، قوه قضائیه و... کجا هستند؟ چرا با توجه به عدم انجام تعهدات قبلی اجازه پیش‌فروش صادر شده؟!!!!!! لطفا پیگیری کنید

آخرین مطالب