icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رنو ساندرو رونمایی و قیمت آن اعلام شد.

رنو ساندرو رونمایی و قیمت آن اعلام شد.

مطابق وعده داده شده شرکت پارس خودرو از محصول جدید خود با نام رنو ساندور یا همان B90 رونمایی کرد.

یکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:مطابق وعده داده شده شرکت پارس خودرو از محصول جدید خود با نام رنو ساندور یا همان B90 رونمایی کرد.

 

 

 

 

قیمت رنو ساندرو

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" امروز طی مراسمی خط تولید انبوه رنو ساندرو آغاز بکار کرد.شرکت پارس خودرو به همراه این مراسم از این محصول رونمایی کرد و قیمت رنو ساندرو را اعلام کرد.

 

رنو ساندرو در دو مدل جعبه دنده دستی و اتوماتیک تولید می گردد. قیمت رنو ساندرو دستی برابر با 43میلیون و 700 هزار تومان و قیمت رنو ساندور اتوماتیک برابر 47 میلیون و 700 هزار تومان می باشد.

 

ساندرو با طول ۴۰۲۰ میلیمتر و فاصله محوری ۲۵۸۸ میلیمتر بطور کامل از پلت فرم ال ۹۰ بهره می برد و در حقیقت می توان آن را ال ۹۰ هاچ بک نامید. این خودرو با موتور  ۱۵۹۸ سی سی  توان تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت را دارد و حداکثر گشتاور آن ۱۴۰ نیوتن متر است . حجم صندوق ساندرو در حالت عادی ۳۲۰ لیتر است که با خواباندن صندلی به ۱۲۰۰ لیتر می رسد.

مدیر برنامه ریزی استراتژیک گروه خودروسازی سایپا گفت : محصول جدید تندر ۹۰ با نام تندر هاچ بک یا همان ساندرو را با قیمت های بسیار نزدیک به قیمت های جهانی رونمایی کردیم که میانگین قیمت این خودرو در مدل دنده ای و اتوماتیک حدود ۴۵ میلیون تومان است .

 

قیمت رنو ساندرو

محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت در پاسخ به پرسش خبرنگار ما بر اینکه براساس مصوبه وزارت صنعت قرار شده در گام نخست هر همکاری شرکت خودروساز با طرف خارجی ۴۰ درصد تولید داخل مبنای فعالیت قرار گیرد اما چرا با توجه به صحبت‌های امروز مدیرعامل پارس‌خودرو، خودروی جدید رنو ساندرو با ظرفیت ۳۴ درصد تولید داخل تولید می‌شود، گفت: به بنده گفته‌اند ساخت داخل این خودرو ۳۵ درصد است اما پارس‌خودرو قول داده است ظرف ۲ ماه آینده داخلی‌سازی این محصول را حداقل به ۴۱ درصد برساند و طی یک سال آینده داخلی‌سازی رنو ساندرو به ۶۵ درصد و در نهایت به ۸۰ درصد برسد.

برای اطلاع از مشخصات فنی و بررسی رنو ساندرو اینجا کلیک کنید.

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

مم 1394/9/16
10:6:8

ایکس 50 کلی آپشن داره و ظاهرش هم از این بهتره قیمتش هم همین حدوده خدایش ملت رو سرویس کردید کامل با این ماشین هاتون نمایند رنو تو عکس رونمای هیچ حسی نداره اما ایرانی ها چنان دست میزنن انگار اونها ساختنش این محصول 2007 هست تازه با ظاهری بهتر نه این شکل و شمایل حاضر

lpln 1394/7/6
10:13:44

پارس خودرو سابقه درخشانی در کریه المنظر کردن اتوموبیلها دارد.... تغییر رنو5 به پی کی با گلگیرهای بد شکلش .........تغییر چراغهای عقب تندر ۹۰ و نچسب بودن چراغها به بدنه در تندر پارس و محاسبه 2 میلیون دست خوش برای بدقیافه کردن تندر........... و اکنون رسیدیم به ساندرو ...... ۴۴ میلیون برای این خودرو خیلی زیاده برای داشتن توجیه اقتصادی مثل همیشه طراح های بین المللیتان دست بکار شوند ... این یکی رو ببینیم چکار میکنید با این طرحهای گاراژیتان.

آخرین مطالب