icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی آریزو 6 در ایران انجام شد

رونمایی آریزو 6 در ایران انجام شد

مدیران خودرو روز گذشته بصورت رسمی از سدان چری آریزو 6 برای بازار ایران رونمایی کرد.

پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- اواخر سال گذشته مدیران شرکت مدیران خودرو از عرضه دو محصول جدید در سال جدید خبر داده بودند.از همین رو از ابتدای سال زمزمه های حضور جدیدترین سدان کمپانی چینی چری به گوش می رسید تا نهایتا شرکت مادر در نمایشگاه خودروی پکن از آریزو 6 رونمایی کرد. پس از نسخه هایی از این خودرو به منظور تست های مختلف و همچنین اخذ مجوز های لازم وارد ایران گردید که تصاویر مختلفی از این خودرو در شهرهای مختلف منتشر گردید. البته در برخی از تصاویر این خودرو با پوشش استتار پوشیده شده بود.

آریزو 6 در ایران

در نهایت شب گذشته شرکت مدیران خودرو در قالب کلینیک خودرو از چری آریزو 6 بصورت رسمی رونمایی کرد. اما ظاهرا  مشکلات بوجود آمده برای بازار خودرو کشور،در خصوص زمان عرضه این خودرو ،باعث ایجاد شک و شبه ای برای مدیران خودرو شده است از همین رو رونمایی دیروز بیشتر به منزله آشنایی بیشتر با آریزو 6 انجام شده است.

آریزو 6

این سدان چینی که بر پایه پلت فرم آریزو 5 توسعه داده شده در بخش فنی از همان پیشرانه آریزو 5 توربو بهره خواهد برد. از همین رو نیروی محرکه این خودرو توسط پیشرانه 1.5 لیتری توربو با بیشنه قدرت 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 210 نیوتن تامین خواهد شد که به نظر می رسد برای این سدان بزرگتر کمی ناتوان خواهد بود.طبق اطلاعات ارائه شده شتاب صفر تا صد آریزو 6 برابر با 9.8 ثانیه می باشد.

آریزو 6

طراحی خودرو نیز بسیار قابل تامل است چرا که بر اساس زبان طراحی این روزهای چری شکل گرفته و از زیبا و جذابیت های لازم برخوردار است.کابین آریزو 6 هم با استفاده از المان های جذاب کاملا متمایز با دیگر محصولات چری شده و می تواند برای بازار ایران تازگی داشته باشد.

آریزو 6

در خصوص زمان عرضه و قیمت این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده است اما با توجه به خبر های موجود زمان عرضه آریزو 6 به اواخر سال جاری بازخواهد گشت. همچنین قیمت پیش بینی شده برای این خودرو و با قیمت ارز فعلی بالای 200 میلیون تومان برآورد می گردد.

بهتر است بخوانید:

چری آریزو 6-مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب