icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی غیر رسمی کارمانیا از برند جدیدش

رونمایی غیر رسمی کارمانیا از برند جدیدش

هفته گذشته شرکت کارمانیا از انتقال دفتر مرکزی و شوروم خود به مکان جدیدی خبر داد که در جهت گسترش فعالیت های فعلی و رونمایی از برند تجاریش جدیدش صورت گرفته است. اواخر هفته گذشته نیز این شرکت نصب تابلو بر سر درب این ساختمان را به پایان برد که مشاهده یک برند جدید در کنار برند بی وای دی بسیار جلب توجه می کند. در حقیقت این برند مربوط به شریک تجاری جدید کارمانیا می باشد که قرار است در روزهای آتی رونمایی شود.حال سئوال این برند جدید کارمانیا انتظارات مشتریان این شرکت را برآورده خواهد نمود؟

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-کارمانیا از جمله خودروسازان خصوصی کشور بر شمرده می شود که با آغاز تحریم خودورسازی ایران توسط آمریکا موقیعت همکاری آن با بی وای دی چین متزلزل گردید بطوریکه در طول مدت بسیار کوتاهی کلیه فعالیت تولیدی این شرکت متوقف شد.کارمانیا برای ادامه فعالیت های خود بدنبال راهکاری جدید بود که بهترین آن یافتن یک شریک تجاری جدید از کشور اژدهای زرد بود.

برند جدید کارمانیا

هم اکنون و پس از مدتها سکوت ظاهر  تلاش بی وقفه مسئولان این شرکت نتیجه داده و محصولات برند جدیدی قرار است در خطوط تولید کارمانیا به تولید برسد. لوگوی جدید نصب شده در کنار نشان بی وای دی بر سر درب ساحتمان جدید کارمانیا گواه این امر است که در هفته های آتی این شرکت نشان تجاری جدید خود را بصورت رسمی رونمایی کند.اما سئوال مهم این است که لوگو مربوطه مربوط به کدام خودروساز چینی است. با گشت و گذاری در فضای مجازی و منابع چینی هیچ نشانی از این برند نیست و عملا همچین لوگویی در هیچ یک از خودروسازان چینی و غیر چینی ثبت نشده است . از همین رو پیش بینی می گردد که کارمانیا برای فرار از تحریم یا یک نشان جدید چینی که به تازگی به جمع خودروسازان پیوسته را بعنوان همکار جدید خود برگزیده است یا اینکه شریک تجاری خارجی این شرکت برای دور مانده از گزند تحریم یک نشان تجاری را به ثبت رسانده که فقط مختص همکاری با کارمانیا است.البته برخی رسانه و همچنین کارشناسان در فضای مجازی نام هایی را عنوان می کند که ظاهرا تمامی آنها اشتباه بوده و نمی توان به آنها اتکا کرد.البته می توان حدس هایی در این خصوص زد که این برند مربوط به کدام خودروساز چینی است اما برای جلوگیری از هرگونه اشتباه شما همراهان پردیس خودرو از نام بردن آنها خوداری می نماییم.

برند جدید کارمانیا

از نکات مهم دیگر در نشان های نصب در سر درب کارمانیا عدم حضور نشان "پرستو آبی" کرمان موتور است. ظاهر امر اینچنین نشان می دهد که کارمانیا که پیش از این از زیر مجموعه های کرمان موتور محسوب می گردید حالا راه خود را از کرمان موتور جدا کرده و قرار است منبعد بعنوان یک برند و خودروساز کاملا مستقل عمل نماید تا بتواند در بازاریابی و فروش دستش باز باشد دقیقا به مانند همان راهی که مدیران خودرو برای پیشرفت بهتر انتخاب کرد.

در نهایت باید گفت که بسیاری از مشتریان شرکت کارمانیا در سالهای پیش اقدام به خرید محصولات بی وای دی و مشخصا شاسی بلند اس 7  نموده بودند که خودرویی قابل و بسیار مدرن بود. از همین رو مشخص شدن همکار جدید کارمانیا برای این دست از بسیار مشتریانی که هنور خودروی خود را تحویل نگرفته اند حائز اهمیت است چرا که مشتریان کارمانیا انتظار دارند پس از سالها انتظار صاحب خودرویی در شان و منزلتشان گردند و طلب محصولی در حد و اندازه بی وای دی را دارند. این مطلب را بسیاری از شما کاربران پردیس خودرو در تماس تلفنی با ما در میان گذاشته اید و امیدواریم که کارمانیا در انتخاب برند جدید این موارد را لحاظ کرده باشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

علی ازادی 1399/3/3
15:35:18

حتما بایه برند چینی درحد شرایط خودشون قرار داد امضا کردن کهدهیچ اثری از آثارش هیچ جا نیست بابا ما اس۷ نوشتیم

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب