icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی از تیوولی ،شاسی بلند جدید رامک خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد

رونمایی از تیوولی ،شاسی بلند جدید رامک خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد

قائم مقام بازاربابی و فروش شرکت رامک خودرو خبر از رونمایی از محصول جدید این شرکت با نام تیوولی در جریان نمایشگاه خودروی مشهد داد.

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:قائم مقام بازاربابی و فروش شرکت رامک خودرو خبر از رونمایی از محصول جدید این شرکت با نام  تیوولی در جریان نمایشگاه خودروی مشهد داد.

 

خودروی تیوولی

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" عقیل مصطفایی ضمن اعلام این خبر افزود:در روز افتتاحیه نمایشگاه خودروی مشهد محصول جدید این شرکت با نام "تیوولی"رونمایی خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه رامک خودرو در سالهای اخیر حضور در نمایشگاه های خودروی داخلی و بویژه در نمایشگاه مشهد پر اهمیت دانسته و به همین دلیل تلاش داشته همواره  به دنبال نمایش قدرتمندی از طراحی و غرفه سازی در کنار رونمایی از محصول جدید بوده است تصریح کرد: رامک خودرو در کنار معرفی خودرو " تیوولی" محصول دیگر این شرکت  یعنی خودرو " نیواکتیون اسپورت" را نیز که چند ماه قبل در محل نمایشگاه مرکزی این شرکت رونمایی و معرفی شد را به نمایش خواهد گذاشت.

خودروی تیوولی در سگمنت کراس اوور های جمع جور قرار دارد و محصول شرکت سانگ یانگ کره بوده و از طراحی قابل قبولی برخودار می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و ودیدن عکسهای بیشتر از این خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

خجسته 1394/9/13
20:6:36

دوستان مشکل ما خودروها نيستن مشکل ما نمايندگي هاهستند که وقتي ميخري پشيمان ميشيد ازنحوه انجام گارانتيها ودر باغ سبزي که نشان ادم ميدهند ودر مقابل کوچکترين کار در زمان گارانتي پول ميخواهند

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب