icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سود جویی خودروسازان بم تمامی ندارد،افزایش 8 میلیونی جیلی GC6

سود جویی خودروسازان بم تمامی ندارد،افزایش 8 میلیونی جیلی GC6

گروه "خودروسازان بم" خبر از شرایط فروش نقدی جیلی GC6  اکسلنت از تاریخ 15 اردیبهشت ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه 98 داده است.اما نکته مهم افزایش قیمت قابل توجه این خودرو در مدت کوتاهی می باشد.

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- در ابلاغیه این شرکت قیمت جیلی GC6 بطور باور نکردنی به 145 میلیون تومان افزایش یافته است. ظاهرا در این روزها که بازار آشفته و پریشان است و همه انگشت های اتهام بسوی دلالان کوچه و خیابان نشانه رفته وبرخی نیز سایت های خرید و فروش خودرو را مقصر می دانند، این خودروسازان هستند که خود به نوعی دلال گونه عمل کرده و با افزایش قیمت در بازارو  بدون در نظر گرفتن قیمت واقعی تمام شده ،قیمت تولیدات خود را بطور روزانه افزایش می دهند.

گروه خودروسازان بم حدود دو هفته قبل قیمت این خودرو نه چندان مطرح چینی را بطور ناگهانی 13 میلیون تومان افزایش داد. حالا هم بعد از گذشته چند هفته و بدون اینکه قیمت ارز و حامل های انرژی و دیگر فاکتور های تولید افزایش یافته باشد ،فیمت جیلی GC6 اکسلنت را 7 میلیون دیگر افزایش داد تا همراه دلالان کوچه و خیابان باشد.

خودروسازان در شرایط فعلی باید با کاهش یا ثبات قیمت محصولات وخود ،کمک به کاهش قیمت ها در بازار نماید اما متاسفانه در نبود نهاد های نظارتی شاهد این بی اخلاقی در برخی تولید کنندگان داخلی هستیم که بدون توجه به حال و روز مردم در پی سود جویی و گرفتن ماهی از این آب گل آلود هستند.

شرایط فروش جیلی GC6 اردیبهشت 97

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

مشتری 1398/2/16
19:0:49

سلام دلال کوچه و بازار و نمایشگاه داران و سود حویان و بی انضاف هان و بی معرفت هات و هرجی میگند و همه اینها راددلیل گرانی نام میبرند فقط و فقط خودشان هستند و دولت نیز طرفداری و به انها یاری میرسونند .

آخرین مطالب