icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو عرضه جک s5 اتوماتیک در آینده نزدیک

عرضه جک s5 اتوماتیک در آینده نزدیک

در حاشیه نمایشگاه خودروی تبریز معاون فروش و بازاریابی کرمان خودرو از عرضه جک s5 اتوماتیک در چند ماه آینده خبر داد.

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در حاشیه نمایشگاه خودروی تبریز معاون فروش و بازاریابی کرمان خودرو از عرضه جک s5 اتوماتیک در چند ماه آینده خبر داد.

 

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" کرمان موتور همچون همیشه حضور گسترده‌ای در نمایشگاه خودرو تبریز داشته و محصولات متنوع خود را با شرایط فروش مناسب عرضه کرده است. در زمینه برنامه‌های این شرکت گفتگویی با امیرحسین یزدانی، معاون فروش و بازاریابی داشتیم که نشان از برنامه‌های گسترده این مجموعه به‌ویژه در بخش خدمات پس از فروش دارد.

یزدانی ابتدا در زمینه عرضه لیفان ۸۲۰ گفت:”عرضه هر خودرو به بازار نیازمند فراهم شدن شرایطی است که خودرو یکی از آن‌ها است. در حال حاضر شرایط برای عرضه این خودرو در بازار مناسب نیست اما بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم احتمال در دو ماه آینده از این خودرو رونمایی می‌کنیم.”

یزدانی در زمینه عرضه دیگر محصولات کرمان موتور تا پیش از پایان سال گفت:”عرضه خودروی S5 با گیربکس اتوماتیک یکی دیگر از برنامه‌های ما است. S5 تاکنون توانسته در بازار فروش موفق باشد و با عرضه مدل اتوماتیک این خودرو قطعا طیف خریداران بیشتری به سمت این خودرو خواهند آمد.”

وی با اشاره به اهمیت بالای خدمات پس از فروش و کیفیت در بازار خودرو در آینده گفت:”برای لیفان ۸۲۰ و S5 اتوماتیک و حتی X50 افزایش گارانتی را داریم. علاوه بر این در لیفان ۸۲۰  در حال برنامه‌ریزی برای یک پکیج ویژه برای خدمات پس از فروش هستیم. این طرح هنوز نهایی نشده است اما درنهایت گارانتی خودرو به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و خدمات ویژه‌ای در دوران گارانتی به مشتریان ارائه خواهد شد.”

وی افزود:”در یک سال اخیر کارهای زیادی در زمینه خدمات پس از فروش در گروه کرمان انجام شده است. به‌عنوان نمونه در زمینه تامین قطعات با شرکایمان تعامل گسترده‌ای داریم یا در زمینه آموزش نمایندگی‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. البته درمجموع باید کاری کنیم با بهبود کار در تولید به‌طورکلی مراجعه به خدمات پس از فروش کاهش پیدا کند. به‌عنوان نمونه در یک ماه اخیر سفرهای زیادی از سوی مدیران لیفان به ایران انجام شده است تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر رضایت مشتریان را جلب کنیم. تا پایان امسال خبرها و پکیج‌های خوبی برای محصولات کرمان موتور عرضه خواهیم کرد.”

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

 

کانال تلگرام

برچسب ها:

جک S5اتوماتیک
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

حسین رنجبری 1394/9/19
12:37:41

سلام من منتظرهستم تاجک اتوماتیک به بازاربیادوبخرم

پیام 1394/7/25
21:25:17

سلام..من جک اس فاوی میخام تو آبانماه تحویل بگیرم..اما سوالم اینجاست میتونم..پول بیشتری بدم و تحویلمو یک جوری هماهنگ کنم که جک اتوماتیک تحویلبگیرم...چون اگر واقعا شرکت کرمان خودرو برنامه ای برای تعویض یا جابجایی محصولاتش نزاره ..مشتری شک میکنه که چه فرقی میکنه میخاد تازه پول بیشتری بگیره..اتوماتیک تحویل بده..میشه جوابمو بدین...در ضمن آپشن ها را کاش قیمت میدادین

آخرین مطالب