icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت جدید هایما S7 توربو اعلام شد

قیمت جدید هایما S7 توربو اعلام شد

ایران خودرو در پی افزایش قیمت محصولات خود امروز قیمت هایما S7 توربو را  را نیز اعلام کرد.

جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-ایران خودرو در هفته های اخیرافزایش قیمت محصولات خود را آغاز نموده و بصورت قطره چکانی نسبت به انتشار آنها اقدام می نماید. این شرکت در روزهای گذشته بهای رسمی کراس اوور هایما S5 را اعلام نموده بود و حالا در اقدامی دیگر و برای اتمام قیمت گذاری جدید خانواده هایما ،بهای رسمی هایما S7 توربو  را برابر با 156 میلیون  تومان اعلام نمود. این خودرو پیش از این با قیمت 104 میلیون تومان توسط ایران خودرو بفروش می رسید .

قیمت جدید هایما S7

قابل ذکر است ایران حدود یک ماه پیش در اقدامی قابل توجه فروش قطعی این خودرو را با قیمت 196 میلیون تومان و بصورت تحویل فوری با قیمت عجیب و غریب 196 میلیون تومان را اجرایی کرد. اما دیروز مشخص شد که بهای رسمی این خودرو حدود 40 میلیون تومان پایین تر از قیمت فروش قطعی شده عرضه خواهد شد. حال این سئوال مطرح است که این 40 میلیون تومان هزینه اضافی که از مشتریان فروش قطعی گرفته شده و بسیار بالاتر از قیمت تمام شده این خودرو برای ایران خودرو در حساب چه کسانی خواهد رفت. مدیر عامل ایران خودرو در آن برنامه مشهور بخش خبری صدا و سیما عنوان کرد که مبلغ اضافی از فروش به قیمت 5 درصد زیر حاشیه بازار را ما نمی خواهیم و حاضریم به منظور کاهش دلال بازی این مبلغ اضافه به حساب های دولتی واریز شود. اما حالا که فروش با 5 درصد زیر قیمت بازار آغاز شده و مشتریان از همه جا بی خبر با 40 میلیون بیشتر این خودرو خریداری نموده اند ،ایران خودرو صحبتی از استرداد این مبالغ به حساب های دولتی نمی کند.

برچسب ها:

افزایش قیمت
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

ارمین 1397/10/14
11:37:22

۱۵۶ تحویل یک ماهه? یا ۴ ماهه?? البته ۴ ماه هم باشه می ارزه تا بخوایم بریم از دلال بخریم ۱۹۵ تومن. این دلالا خودشون ۱۱۰ زیادش خریدن میخوان بکنن تو پاچه ملت حداقل ۱۹۰.

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب