icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو محصول جدید جیلی با نام امگرند GC 9 در راه است.

محصول جدید جیلی با نام امگرند GC 9 در راه است.

شرکت جیلیران قصد دارد تا خودوری جدید و لوکس جیلی با نام GC9 را بزودی در بازار ایران عرضه کند.

پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت جیلیران قصد دارد تا خودوری جدید و لوکس  جیلی با نام GC9 را بزودی در بازار ایران عرضه کند.

 

جیلی امگرند GC9

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" طبق اخبار منتشر شده غیر رسمی امور مربوط به اخذ مجوز واردات امگرند  GC9  تا حدود زیادی انجام شده است و ظاهرا شرکت جیلیران قصد دارد این خودرو را برای  رقابت به بازار سدان های لوکس روانه بازار ایران کند.

جیلی امگرند GC9 بتازگی توسط شرکت جیلی در چین  رونمایی شده است  .این خودرو محصول اولین همکاری مشترک جیلی و ولوو می باشد از همین رو بسیاری از المان های موجود در طراحی این خودرو از مدلهای ولوو به عاریت گرفته شده است.

 

جیلی امگرند GC9

جیلی امگرند GC9 از نطر امکانات رفاهی در حد بسیار بالایی قرار دارد بطوریکه بسیاری از آپشن های به کار رفته در جیلی امگرند GC9 در خودروهای گرانقیمت اروپایی و اسایی موجود می باشد.از جمله امکانات آن می توان به سیستم پارک اتوماتیک، پدال های تعویض دنده در پشت فرمان ، سیستم حافظه صندلی-فرمان -آینه ها، سقف شیشه ای (پانورامیک)، رادار، سنسورهای پارک همه جانبه، ترمز دستی برقی و  ... اشاره کرد.

این در حالی است که سال گذشته جیلیران مجوز های ورود جیلی امگرند 8 را به ثبت رسانده و حتی نمونه اولیه این خودروهم وارد کشور کرده بود و انتظار می رفت که بزودی شاهد این خودرو باشیم ،اما این اتفاق نیافتاد و ظاهرا مدیران این شرکت تصمیم گرفته اند که با جیلی امگرند GC 9 واردا بازار رقابتی ایران شوند.

این خودرو در صورت ورود رقیب سرسختی برای هیوندای سوناتا و کیا اپتیما می گردد.

جیلی امگرند GC9

 

جیلی امگرند GC9

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

پژمان 1394/5/18
0:59:55

خیلی خوشگله ! تو ماشین های چینی جیلیو بخاطر امنیت بالاش قبول دارم ! این ماشین هم که فکر نکنم زیر 90 تومن باشه بستگی به موتور و گیربکس و تعداد ایربگ داره چون همیشه کم اپشن ترین ورژن ماشین هایی که تولید میشه وارد میکنن فکر کنم موتورش بین 1600 تا 1800 باشه و 2 ایربگ فوقش یه گیربکس اتوماتیک 4 سرعته

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب