icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مراسم رونمایی از سانگ یانگ تیولی در مرکز خرید پالادیوم

مراسم رونمایی از سانگ یانگ تیولی در مرکز خرید پالادیوم

عاملیت مجاز 4001 رامک خودرو قرار است در مرکز خرید پالادیوم در مراسمی خاص جشن رونمایی از تیوولی را برگزار کند.

سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ 3 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: عاملیت مجاز 4001 رامک خودرو قرار است در مرکز خرید پالادیوم در مراسمی خاص جشن رونمایی از تیوولی را برگزار کند.

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" این جشن تیولیوم نام دارد و قرار است که پنجشنبه 9 مهر ماه در مرکز خرید پالادیوم برگزار گردد.

تیولی که یک کراس اوور جدید از سانگ یانگ کره جنوبی است، به زودی راهی بازار ایران می شود و یکی از پرطرفدارترین محصولات این کمپانی است.

بدینوسیله جهت رونمایی از این محصول جدید از مردم عزیز دعوت می شود با حضور گرم خود، میهمان این مراسم باشند.

زمان برگزاری رونمایی: پنجشنبه 9 مهر 94 از ساعت 20 الی 22

مکان برگزاری: تهران، مقدس اردبیلی ، مجتمع تجاری پالادیوم

برگزار کننده: عاملیت مجاز 4001 رامک خودرو – خسروانی

مراسم رونمایی از سانگ یانگ تیولی در مرکز خرید پالادیوم

 

 

جهت عضویت در کانال اختصاصی پردیس خودرو به با کلیک بر روی آدرس https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro در این نرم افزار به ما  بپیوندید.

برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام نیز اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

بابك 1394/8/26
15:51:32

دزد تر از رامك خودشونن

سسس 1394/7/10
20:54:21

سلام .تجربه رانندگی که من از کوراندو دارم را به اطلا ع دوستان توضیح میدم شاید بدر شما بخورد . مددتی هست که نیو کوراندو سوار میشم قبلا نیسان تیانا داشتم وبه نرمی ماشین عادت کردم به نظر من کوراندو با این که شاسی بلند هست بسیار نرم هست پستی بلندیهای خیابانهارا که چه عمدی چه غیره عمدی ایجاد شده را بسیار جالب رد میکند مخصوصا اگر ی کمی با شتاب رد شی توی سینه کشیها واقعا خوب عمل میکنه مخصوصا روی دنده دستی از نظر سرعت وشتاب گیری کم نمیاره برای چند لحظه سرعتش را به ا180 رسوندم دلم نیومد بیشتر ماشین را اذیت کنم چون توی دنده 5 بود بازم حس کردم جا داره که گازش بدم ناکفته نمونه توی دنده اتومات بیشتر از ا165 را پر نکرد برای یک شاسی بلند این سرعت بسیار خوب هست کنترل ماشین تا سرعت 150 بسیار عالی بود ترمزاشم خوب عمل میکردتوی پیچها کنترل خوبی داشت .. رفتم توی بیابان کوهی تپه مانند پیدا

سسس 1394/7/9
13:37:45

توجه توجه توجه توجه توجه توجه ماشینای خوبی هست اما اما اما ……….مواظب باشید کلاه سر تون نره بد کلاهی بر سر من رفت .. بدقولی و قرارداد یک طرفه و اپشنهای کمتر!!! بعد از 7 ما ماشین تحویل گرفته ام خیلی از ابشنها را که دزدیداند جالب این جاست که ضبط خشک خالی روی ماشین نیست ومیگن بعدا میدیم اگر باور نمیکنید یک سری به رامک خودرو بزنید وبپرسید از اونای که ماشینای این شرکت بی مسعولیت را گرفتند بپرسید توی نمایشگا میگن که این ابشنها را دارد ولی موقع تحویل میبینید که وای چه کلای سر شما رفته به عنوان تمام فول تبلییغ میکنند بعدشم میگن که این ابشنها توی مدل دیگر موجود هست حالا اگر این ابشن را میخاید پول بده تا برات نصب کنیم اینم تازه حالا نداریم برید یک ماه دیگر بیاید ( من که گذاشتم به خود خدا چون کسی نیست که رسیدگی کند

آخرین مطالب