icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نسل بعدی میتسوبیشی لنسر در راه است

نسل بعدی میتسوبیشی لنسر در راه است

هنوز هیچ بازه زمانی معینی از جایگزین شدن میتسوبیشی لنسر جدید بجای لنسر 7 ساله فعلی در دست نیست

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ 1 comments

متن کامل خبر :

میتسوبیشی لنسر جدید

هنوز هیچ بازه زمانی معینی از جایگزین شدن میتسوبیشی لنسر جدید بجای لنسر 7 ساله فعلی در دست نیست,اما این موضوع نتوانسته است طراحان گرافیکی را از پیشبینی و حدس زدن ظاهر آن بازدارد.

نتیجه این پیشبینی ها طراحی ای بسیار متفاوت با طراحی جلو که شبیه به کوسه و طراحی غقب که شبیه به آلفای فعلی است میباشد.اما این نظریه نیز وجود دارد که ممکن است ظاهر میتسوبیشی لنسر جدید به کلی با محصول فعلی متفاوت باشد.

چراغ عقب تمام عرضی، ظاهری با ابهت و برجسته ایجاد میکند اما این ویژگی ممکن است برای یک خودروی سواری کوچک با هزینه ی متناسب و متعادل بیش از حد گران قیمت باشد.

با اینکه نمیدانیم لنسر بعدی چه موقع تولید خواهد شد اما میدانیم که کمپانی میتسوبیشی از این لحاظ زیاد سخت گیر نیست.

 میتسوبیشی لنسر جدید

با وجود یک قرارداد به اشتراک گذاری طراحی با رنو – نیسان خواهیم دید که میتسوبیشی دو خودروی سواری جدید با طراحی مشابه محصولات دو کمپانی دیگر روانه ی بازار خواهد کرد و انتظار میرود که اولین خودرو یک گالانت با حجم متوسط الهام گرفته شده از محصول لاتیتود رنو باشد.

دومین خودرو هنوز مشخص نیست,اما به احتمال زیاد شبیه به لنسر جدید خواهد بود.این خودور طراحی خود را با رنو مگان جدید به اشتراک میگذارد که قرار است در اواخر امسال رونمایی شود.

چه موقع خبرهای بیشتری در مورد طرح های میتسوبیشی برای لنسر خواهیم شنید؟

تاریخ آغاز فروش مگان جدید در سال 2016 اعلام می شود,اما هنوز هیچ اعلامیه ی معتبری از کمپانی خودروسازی ژاپنی یعنی میتسوبیشی نشنیده ایم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

داریوش صمدی 1394/3/20
22:42:55

ثبت انواع آگهی خرید وفروش خودرو

آخرین مطالب