icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وانت آریسان در تبریز به تولید انبوه رسید.

وانت آریسان در تبریز به تولید انبوه رسید.

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: خط تولید وانت پی یو وان یا همان آریسان قرار است روز سه شنبه مورخه 19/12/93 در تبریز راه اندازی گردد.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه  خبری "پردیس خودرو" وانت آریسان در ابتدا با نام پی یو وان توسط ایران خودرو  به عنوان جایگزین وانت پیکان معرفی گردید. پس از گذشت چند ماه نام تجاری این خودرو آریسان تعیین شد و حال خط تولید این خودروی وانت در محل سابق تولید وانت پیکان راه اندازی می گردد.

در این مراسم مدیرعامل ایران خودرو و تعدادی از مقامات حضور خواهند داشت.

این خودروی جدید بر روی پلت فرم پژو 405 طراحی شده و دارای موتور 1700 سی سی چهار سیلندر می باشد. این خودرو مجهز به ترمز ضد قفل هیدرولیک، فرمان هیدرولیک با قابلیت تاشو و گریبکس پنج دنده می باشد. همچنین این خودرو استانداردهای یورو 4 را رعایت می کند . موتور وانت آریسان بر دو پایه بنزنی و گاز سوز عرضه می کردد.

 

برای اطلاعات از مشخصات فنی و آگاهی از قیمت خودرو آریسان اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

عباس 1393/12/19
16:58:56

به نظرمن قیمت تمام شده این خودرو ده میلیون هم نمیشه چون تولید انبوهه بنابراین من قیمت دوازده میلیون پیشنهاد میکنم،اما از اونجا که بازار انحصاریه هرچی تولید کنن با هر قیمیتی و بدون کیفیت باز هم ما مبجبوریم بخریم مطمعنم بالای 25 میلیون قیمت میدن و این توهین به شعور ما ایرانی هاس تازه مدل های دو کابینش هم هنوز تولید نشده و هرسال به بهانه های مختلف مجبورم تولیدات آشغال این دو گروه رو بخریم .واقعا متاسفم هیچگونه خلاقیت تو طراحی این خودرو به چشم نمیخوره من خودم طراح و گرافیستم بخدا توهین به هنر ما جووناست این طراحی .تازه هنوز مونده بیاد تو بازار خدمات پس از فروشش دیدن داره خدا آخرو عاقبت مارو بخیر کنه از دست این تولیدات آشغال

بهمن جمالپور 1393/12/19
10:32:53

خواهشمندم قیمت این خودرو اعلام بکنید فروش اقساطی باشه که توان خرید برا قشر زحمت کش اسانتر وهمه مردم بتونن استفاده بکنن

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب