icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وانت پیکاپ ایسوزو D-MAX محصول جدید بهمن موتور

وانت پیکاپ ایسوزو D-MAX محصول جدید بهمن موتور

در سومین روز نمایشگاه خودروی شیراز شرکت بهمن موتور در مراسم خاصی از محصول جدید خودو با نام ایسوزو D-MAX رو نمایی کرد.

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در سومین روز نمایشگاه خودروی شیراز شرکت بهمن موتور در مراسم خاصی از محصول جدید خودو با نام ایسوزو D-MAX رو نمایی کرد.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" شرکت بهمن موتور که  سابقه طولانی در تولید کامیونت های ایسوزو دارد اینبار تصمیم گرفته یا یکی از تولیدات خوش چهره این شرکت پا به بازار پیکاپ خودروی کشور بگذارد.از همین رو این شرکت در نمایشگاه شیراز فرصت را مغتنم شمرده و از پیکاپ وانت ایسوزو D-MAX پرده برداری کرد.

 

وانت پیکاپ ایسوزو D-MAX مصول جدید بهمن موتور

 

وانت پیکاپ ایسوزو D-MAX مصول جدید بهمن موتور

شرکت بهمن موتور در شرایطی پا در این بازار می گذارد که تقریبا از موفقیت خود مطمئن می باشد چرا که در حال حاضر پیکاپهای موجود در بازار ایران به تعدادی خودروی چینی کم کیفیت محدود می گردد که تعدادی از این خودرو های بی نام و نشان چینی دارای قیمت های نجومی می باشند.در صورتی که شرکت بهمن موتور بتواند قیمت مناسبی برای این خودروی تنومند برگزیند استقبال بی نظیری از ایسوزو D-MAX خواهد شد.

ایسوزو D-MAX از پلت فرم مشترکی با شورولت بهره برده و تکنولوژی استفاده شده در موتور دیزلی آن  تکنولوژی مورد استفاده در خودروهای آمریکایی می باشد . بطور کل باید گفت که D-MAX یک خودروی آمریکایی –ژاپنی می باشد.

 

وانت پیکاپ ایسوزو D-MAX مصول جدید بهمن موتور

 

پیکاپ جدید بهمن موتور محصول شرکت ایسوز بوده که از ظاهری پرقدرت و تنومند پرخودار می باشد.این خودرو دارای دو کابین بوده و از دو دیفرانسب برای انتقال قدرت به هرچهار چرخ بهره می برد گروه بهمن به واسطه عرضه موفق کامیونت های ایسوزو و استقبال بی سابقه مشتریان ، در راستای توسعه محصولات این برند معتبر ژاپنی ، پیکاپ ایسوزو D-MAX را با موتور قدرتمند ۳ لیتری بنزینی در دستور کار آینده قرار داده است . این پیکاپ تا کنون در دو نسل به تولید رسیده است که نسل جدید آن را سال ۲۰۱۱ روانه بازار شده است اما مدل مورد نظر بهمن موتور برای تولید و عرضه در بازار ایران ، نسل اول این خودرو است که تا کنون در ۱۳ کشور جهان به تولید رسیده و در زمره پرفروش ترین پیکاپ های جهان قرار دارد.
ایسوزو D-MAX به پیشرانه ۳ لیتری توربو دیزل مجهز است که حداکثر توان این پیکاپ تنومند را به ۱۶۳ اسب بخار می رساند در حالی که D-MAX از دور موتور ۱۸۰۰ تا ۲۸۰۰ بیش ترین گشتاور ممکن یعنی ۳۶۰ نیوتون متر را تولید می کند که از نظر کشش رقمی حدود دو برابر یک پیکاپ استاندارد بازار ایران مانند نیسان وانت است.تمامی این اعداد و ارقام به کمک یک گیربکس ۵ سرعته دستی به محور عقب منتقل می شوند تا این پیکاپ ۱۸۹۰ کیلوگرمی را به حرکت در بیاورند . بر خلاف ناوگان وانت بارهای فعلی ایران که آلایندگی زیادی دارند این خودرو موفق به کسب استاندارد آلایندگی یورو ۴ شده و به سیستم تشخیص عیوب مجهز شده است. در سیستم تعلیق این پیکاپ در جلو از نوع مستقل جناغی دوبل با فنر پیچشی است و در عقب برای افزایش ظرفیت بار و استقامت خودرو از فنر تخت استفاده شده است . ترمزهای D-MAX در جلو از نوع دیسکی و در عقب کفشکی است و به صورت استاندارد از سیستم ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز بهره می برد .
پیکاپ D-MAX با بهره گیری از دو کابین برای سرنشینان ، ظرفیت حمل ۵ نفر را دارد و مجموع بار قابل حمل با آن به علاوه وزن سرنشینان حدود یک تن است .
فرمان هیدرولیک ، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو ، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم ، رینگ های ۱۶ اینچ ، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر ، سیستم تثبیت کننده سرعت خودرو Auto Cruise و آینه های جانبی برقی مجهز به گرم کن و با قابلیت تا شوندگی از مهم ترین آپشن های نصب شده در این خودرو هستند .

 

وانت پیکاپ ایسوزو D-MAX مصول جدید بهمن موتور

 

وانت پیکاپ ایسوزو D-MAX مصول جدید بهمن موتور

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

محسن 1394/6/29
22:2:51

عالیست

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب