icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ویدئوی معرفی پژو 207I سقف شیشه ای در نمایشگاه خودروی تهران 97

ویدئوی معرفی پژو 207I سقف شیشه ای در نمایشگاه خودروی تهران 97

ایران خودرو برای اولین بار 207i سقف شیشه ای را در نمایشگاه خودروی تهران 97 به نمایش عمومی گذاشت.

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-ایران خودرو در سالهای گذشته 207i را راهی بازار نمود که با استقبال عموم و علی الخصوص جوانان روبرو گردید اما پس از دور اول تحریم ایران خودرو از عرضه آن ناتوان شده و بعد از مدتی نسخه داخلی سازی شده این خودرو را با اتکا بر دانش بومی روی خط تولید باز گرداند. در ادامه و در همین سال جاری نسخه صندوقدار این سدان هاچ بک را معرفی نمود که به تازگی بدست مشتریان رسیده است. استقبال از نسخه صندوقدار 207i نیز به خوبی نسخه هاچ بک بود و همین امر ایران خودرو را مجاب نمود که نسخه آپشنال این خودرو را نیز به سبد محصولات خود اضافه نماید.

پژو 207 سقف شیشه ای

تنها تفاوت نسخه آپشنال با نسخه استاندارد به شیشه ای شدن سقف این خودرو باز می گردد. اما این سقف شیشه ای در حقیقت همان مونوروف است که قابلیت باز شدن ندارد.البته این نکته می تواند برای محصولات ایران خودرو نکته مثبتی است چرا که از سر صدا افتادن و نفوذ آب در دراز مدت راحت خواهیم بود.

پژو 207 سقف شیشه ای

تعبیه این گونه شیشه ها در سقف خودرو دارای استاندارد ها خاصی خود است که باید در تست های مختلف مورد بررسی قرار گیرد. طبق اخبار تایید نشده ایران خودرو تمامی تست های فوق را انجام داده تا مطمئن شود در صورت چپ شدن خودرو برای سرنشیان مشکلی پیش نیاید.

پژو 207 سقف شیشه ای

در بخش امکانات رفاهی و ظاهری پژو 207i صندوقدار جدید باید به دوربین دید عقب، نمایشگر لمسی، فرمان چرمی، کروز کنترل، ورودی USB، چهار شیشه برقی، دو عدد کیسه هوا، بالچه‌ی عقب روی صندوق، چراغ های روشنایی در روز، چراغ عقب نئونی، چراغ لنزی در جلو، رینگ اسپرت، صندوق پران، سقف شیشه ای، بلوتوث، کلیدهای کنترلی روی فرمان و جی پی اس اشاره کرد.

پژو 207 سقف شیشه ای
اما مشخصات فنی این خودرو با پژو 206 و 207 استاندارد تفاوتی ندارد چرا که تامین نیروی محرکه این خودرو بر عهده پیشرانه مشهور TU5 خواهد بود. جبعه دنده 4 سرعته اتوماتیک هم وظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارد.

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

نیما 1397/10/20
11:49:59

قیمتش چنده در حین حال در بازار موجود است

آخرین مطالب