icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کرمان موتور زمان رونمایی هیوندای کونا را اعلام کرد

کرمان موتور زمان رونمایی هیوندای کونا را اعلام کرد

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتوراز رونمایی و عرضه هیوندای کونا تا اوایل تابستان خبر داد و گفت: در صورت بازگشت تحریم‌ها هیوندای در ایران خواهد ماند.

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "حسن اکبری در یک نشست خبری با بیان اینکه هیوندای کونا به در راه بازار ایران است، اظهار کرد:این خودروی هیوندای اوایل تیرماه رونمایی و بلافاصله به بازار عرضه می شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه پس از داخلی سازی الانترا در سال 2019  داخلی سازی توسان تا 40 درصد را آغاز خواهیم کرد، گفت:با توجه به مشکلات فعلی در زمینه واردات خودرو بر روی تولید داخل و کارآفرینی متمرکز خواهیم شد.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور با بیان اینکه در حال حاضر میزان داخلی سازی در محصولات هیوندای 30 درصد است که تا پایان سال به 40 درصد می رسد، ادامه داد:در قرارداد با هیوندای به دنبال صادرات نیز هستیم و در این راستا مذاکراتی صورت گرفته است.

اکبری به عرضه اولین سری الانترای تولید داخل طی هفته های آتی اشاره و تاکید کرد: اگر هیوندای کیفیت محصولات ما را تایید نکند اجازه تولید نخواهیم داشت، در این راستا قطعه‌سازان به خوبی توانستند استانداردهای مورد نظر هیوندا در زمینه تولید قطعه را رعایت کنند.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور همچنین به نوسانات ارزی اخیر و افزایش هزینه‌ها اشاره و اظهار کرد: با در نظر گرفتن همه این موارد تمام تلاشمان این است که افزایش قیمت نداشته باشیم.

اکبری در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌ها وضعیت حضور هیوندای در ایران چگونه خواهد بود، خاطرنشان کرد:همه این موارد در قرارداد با هیوندای پیش بینی شده و حتی اگر تحریم ها باز گردد کره‌ای ها از ایران نمی روند و همکاری ما با هیوندای ادامه خواهد داد

بهتر است بخوانید:

معرفی هیوندای کونا،محصول آتی کرمان موتور برای بازار ایران

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب