icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو گزار ش ویدئویی از تجربه رانندگی چری تیگو 7

گزارشگر پردیس خودرو

گزار ش ویدئویی از تجربه رانندگی چری تیگو 7

روز جمعه مورخه 27 مرداد 96 در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی شرکت مدیران خودرو اقدام به برگزاری تست داریو خودروی تیگو 7 نمود.

یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ 3 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"در این اقدام کاملا پسندیده مدیران خودرو به منظور آشنایی خریدران با محصول جدید چری تیگو 7 برنامه ای  را در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار کرد که طی آن مردم می تواستند براحتی خودروی فوق را در مجموعه این پیست مورد تست قرار دهند. مدیران خودرو جزو معدود خودروسازاهای داخلی محسوب می گردد که قبل از ورود محصول جدیدش به بازار اقدام به این عمل می نماید . این عمل جسورانه مدیران خودرو حکایت از اطمینان به محصول جدیدش دارد چرا که برخی از خودروسازهای بزرگ وطنی اجازه نزدیک شدن به محصول جدید خود را قبل از ورود به بازار را نمی دهند.

تیم خبری پردیس خودرو هم از  فرصت استفاده کرده و در  این برنامه حضور داشت تا ضمن بررسی خودرو از نزدیک ،مصاحبه ای با حضاری که سوار بر تیگو 7 می شوند داشته باشد و شما را نقطه نظرات مردم در خصوص تیگو 7 مطلع نماید.

همچنین یکی از قسمتهای جذاب این ویژه برنامه گزارشگر پردیس خودرو  بررسی جزیی چری تیگو 7 توسط گروه "یک و دو" بود.مسئولین مدیران خودرو در کمال خوشرویی یکدستگاه تیگو 7 را جهت تست و بررسی  در اخیتار عوامل پردیس خودرو قرار داده تا بتوانیم چری تیگو 7 را بصورت خلاصه مورد تست قرار دهیم.

از دیگر نکات برجسته همایش مدیران خودرو درگ بین چری تیگو 7 و کیا اپتیما بود که شما عزیزان می توانید شرح کاملا و نتیجه این درگ را در ویدئوی ذیل مشاهد بفرمایید.

اگر شما هم در تکاپو جستجوی اطلاعات از چری تیگو 7 هستید پیشنهاد می کنیم این ویدئو را مشاهده فرمایید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

محمد برزگران 1396/6/23
18:50:12

سایتتون واقعا با اینکه تازه تاسیس شده ولی واقعا عالیه میتونم بگم از سایت اسب بخار بهتره ولی هنوز جای کار داره تا به خودروبانک برسه............ و اما ویدیو هاتون واقعا عالیه ما منتظر قسمت های جدید هستیم

pouriaslr 1396/6/13
11:28:13

درگ واقعا خنده دار بود لطفا تو تهیه گزارش انقدر محو شرکت نشین این ماشین واقعا ارزش نداره

ali 1396/5/29
13:56:47

خیلی ممنون از گزارش خوبتون

آخرین مطالب