icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیام تسلیت میلاد علینقی در پی سانحه هواپیمای مسافربری تهران یاسوج

پیام تسلیت میلاد علینقی در پی سانحه هواپیمای مسافربری تهران یاسوج

در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج که منجر به جان باختن بیش از 60 نفر از هموطنان عزیزمان شد، میلاد علینقی پیام تسلیت صادر کرد

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- هنوز آتش حادثه کشتی سانچی بر تن ملت ایران سرد نشده که حادثه دیگری داغ مردم را تازه کرد. سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج که منجر به جان باختن بیش از 60 نفر از هموطنان عزیزمان شد، بار دیگر ملت ایران را داغدار و اندوهگین کرد. این حادثه در کنار حوادث گذشته نشان از آن دارد که بایستی رویه ها را عوض کرد و به جای مدیریت سنتی و منفعلانه در کشور به خصوص مدیریت سیستم حمل ونقل، مدیریت هوشمندانه را در دستور کار قرار داد تا احتمال بروز چنین اتفاقات دردناکی در کشور رخ ندهد .اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی صمیمانه‌ با خانواده‌های داغدار جان باختگان ، صبر جمیل برای بازماندگان و مغفرت الهی برای درگذشتگان را از خداوند بزرگ و متعال مسألت دارم.

امیدوارم درآینده نزدیک شاهد تغییرات مثبت در سیستم مدیریتی کشور باشیم تا آرامش و شادی را در ظاهر و باطن هموطنان عزیزمان کاملاً حس کنیم ، چرا که هموطنان عزیزم لایق بهترینها هستند و باید آرامش صددرصد فکری و ذهنی را برایشان به ارمغان آوریم.
یا حق

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب