icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کیان موتور وارنا محصولات بورگوارد را بدست مشتریان رساند

کیان موتور وارنا محصولات بورگوارد را بدست مشتریان رساند

کیان موتور وارنا نماینده رسمی محصولات بورگوارد با انتشار تصاویری در وب سایت رسمی خود از ترخیص و تحویل محصولات این نشان تجاری به مشتریان خبر داد.

یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

تحویل بورگوراد

پردیس خودرو- ظاهرا پس از مدتها کش و قوس و مشکلات بوجود آمده ،شرکت های وارد کننده خودرو موفق شده اند که خودروهای دپو شده در گمرک را ترخیص و به صاحبانشان تحویل نمایند. کیان موتور ورانا بعنوان یکی از وارد کنندگان خودرو که در ماه های واپسین قبل از ممنوعیت واردات خودرو، کار خود را آغاز کرده بود از این دست از شرکت هاست.

تحویل بورگوراد

این شرکت با رونمایی بسیار جذاب از محصولات بورگوارد در نمایشگاه خودروی تهران 96 خبر از حضور این برند آلمانی در بازار ایران داده بود و بلافاصله با توجه به مجوز های لازم پیش فروش دو کراس اوور BX5 و BX7 را آغاز کرد. کیان موتور ورانا درست قبل از اعمال قانون های خلق الساعه ممنوعیت واردات خودرو موفق شد تعداد اندکی از بورگوارد BX7 را بدست مشتریان برساند اما در ادامه مابقی تعهدات این شرکت بدلیل عدم ترخیص خودروهای مانده در گمرک به تعویق افتاد. حالا نیز این شرکت بعد از حدود یکسال موفق شده که تعداد  قابل توجهی از محصولات خود را از گمرک ترخیص نماید و بدست مشتریان برساند.با توجه به اخبار منتشر شده می توان پیش بینی کرد حدود 600 دستگاه از انواع بورگوارد وارد خیابانهای شهر شود

تحویل بورگوراد

قابل ذکر است با توجه به ورود این خودرو به سایت های آگهی خرید و فروش خودرو مشخص است دلالان و فروشندگان بهای بوگوارد BX5 را برابر 700 میلیون و بوگوارد BX7 را برابر با 850 میلیون تومان را مشخص کرده اند که به نظر می رسد بهای مشخص شده ،واقعی نباشد و بیشتر بدلیل هیجان ناشی از ورود یک خودرو جدید به بازار باشد.

ویدئوی معرفی محصولات بورگوارد از زبان مدیر بازاریابی و فروش کیان موتور ورانا را اینجا مشاهده نمایید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب