icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو 30 درصد از قراردادهای فروش خودرو فسخ شده است

در پی بستن سامانه ثبت سفارش

30 درصد از قراردادهای فروش خودرو فسخ شده است

طبق بررسی های صورت گرفته تاکنون در حدود 100 نفر از کارکنان دفاتر واردکنندگان خودرو تعدیل شده اند و در حدود 30 درصد از قراردادهای منعقد شده برای فروش خودرو فسخ شده است.

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- بستن سامانه ثبت سفارش که توسط دولت در اوایل تابستان صورت گرفت به خوبی نشان داد دولت چقدر در اداره امور اقتصادی کشور توانمند است. دولت به بهانه ممانعت از خروج ارز از کشور اقدام به بستن سامانه ثبت سفارش نمود تا به قول مسئولان دولت با اصلاح دستورالعمل واردات خودرو بتواند بازار خودروهای وارداتی را به نفع  اقتصاد ملی مدیریت نماید. بازاری که در حدود 5 درصد از کل بازار خودرو کشور را به خود اختصاص می دهد. 

فارغ از انگیزه های پشت پرده دولت و منافع گروه های خاص در این امر، اقدام دولت باعث به هم ریختگی در فرایند فعالیت فعالان این حوزه شده است به طوری که این دفاتر در حال تعدیل نیرو هستند و یا با مشتریانی مواجهند که از خرید خودرو منصرف شده و خواهان عودت پیش پرداخت خود می باشند.

طبق بررسی های صورت گرفته خبرنگار پردیس خودرو تاکنون در حدود 100 نفر از کارکنان دفاتر واردکنندگان خودرو تعدیل شده اند و در حدود 30 درصد از قراردادهای منعقد شده برای فروش خودرو فسخ شده است. تمامی این اتفاقات تبعات تصمیمات ناپخته، غیرکارشناسی و غیرمسئولانه دولت است و هیچ کسی هم حاضر به پاسخ به شکایات دفاتر نمایندگی واردکننده خودرو در این زمینه نیست.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

ایرانی 1396/8/17
15:6:2

هر کسی با حداقل شعور هم میدونه اول باید مصوبات رو انجام داد بعد 6 ماه ثبت سفارش رو بست!!! در این بین بازهم همین گروه اقلیت از گرانی خودرو و ورود بدون ثبت سفارش و انبار خودروها در پارچین با خون مردم و حق الناس به ثروت های آنچنانی رسیدند الانم به بهانه های مضحک حتما منتظرن خودرو های پارچین به قیمت کاذب فروش بره بعد شاید اقدامی کنن دزدی که فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست اینها هم نوعی جیب بری و حرام خواری در سطح فاجعه کلان است هر دولتی از دولت قبل افتضاح تر....

آخرین مطالب