icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شمارش معکوس برای حضور DS برند لوکس پژو سیتروئن در ایران

شمارش معکوس برای حضور DS برند لوکس پژو سیتروئن در ایران

DS به معنای روح آوانگارد و پیشرو است و این خودرو از مهمترین خودروهای فرانسوی در قرن ۲۰ شناخته می شود.

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: DS به معنای روح آوانگارد و پیشرو است و این خودرو از مهمترین خودروهای فرانسوی در قرن ۲۰ شناخته می شود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " DS یکی از کمپانی های ساخت خودرو در فرانسه با طول عمری ۶۰ ساله است  و به زودی این برند جدید وارد بازار ایران خواهد شد.

 

خودروی ds 4

 

در این راستا شرایطی برای حضور خبرنگاران ایرانی در پاریس و آشنایی بیشتر با این محصول فراهم شد.

   در جریان بازدید خبرنگاران ایرانی از شوروم مرکزی DS در خیابان شانزلیزه و مرکز طراحی محصولات PSA محصولات جدید برند DS و نیز دو مدل کانسپت جدید معرفی شدند همچنین در این بازدید اغلب خبرنگاران رانندگی با مدل های مختلف DS را تجربه کردند.

این خودرو از طراحی داخلی و خارجی با کیفیتی برخوردار بوده و در طراحی داخلی آن برندهای معروفی همچون هرمس و گوچی همکاری داشته اند ، در داخل کابین خودروهای DS ( صندلی ها و تودری) از چرم مرغوب گاو آلمانی استفاده شده و در ساخت بدنه DS از جدیدترین تکنولوژی ها بهره برده شده است همچنین در قسمت جلوی این خودرو از چراغ زنون LED‌ استفاده شده و در طراحی برند DSاز لوگوی هرمی شکل موزه لوور الهام گرفته شده است.

خودروی ds 4

به گفته مسئولین این شرکت DS به معنای روح آوانگارد و پیشرو است و این خودرو از مهمترین خودروهای فرانسوی در قرن ۲۰ شناخته می شود و تاکنون هزار دستگاه از آن ساخته شده و در رده برندهای لوکس دنیا نظیر بی ام و ، لکسوس و آئودی قرار دارد .

از سال ۲۰۱۰ حدود ۶۰۰ هزار خودرو از این برند به فروش رفته و سهم فروش خارجی DS در سال ۲۰۱۳ حدود ۱۳ درصد بوده که این شرکت در تلاش است در سال  ۲۰۲۰ میزان فروش خارجی این محصول رابه ۶۰ درصد برساند.

بر این اساس از سال ۲۰۱۶ مدل های مختلف این برند وارد ایران خواهد شد و مشابه شوروم شانزلیزه در تهران نیز راه اندازی می شود.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب