icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو JMC S350،شاسی بلند جدید ریگان خودرو در تهران رویت شد+عکس

JMC S350،شاسی بلند جدید ریگان خودرو در تهران رویت شد+عکس

ریگان خودرو قصد دارد در آینده نزدیک از یک شاسی بلند فول ساز با نام جی ام سی  S350 رونمایی کند.

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری پردیس خودرو"ریگان خودرو مانند کارمانیا و خودروسازان بم یکی از زیر مجموعه های کرمان موتور می باشد با حضور در نمایشگاه تهران و رونمایی از کراس اور کوپا T210 ،به صورت رسمی حضور خود در بازار کشور را اعلام کرد و به تازگی و در سکوت کامل خبری فروش این خودرو آغاز کرده است. کوپا T210 ابتدا قرار است بصورت وارداتی عرضه گردد و سپس در سایت این شرکت به تولید انبوه برسد.

JMC S350

اما ظاهرا  این شرکت قرار است شاسی بلند فول سایز دیگری را با نام JMC S350 به سبد محصولات خود اضافه کند. این خودرو که توسط کمپانی نه چندان مطرح جیانگ لینگ در چین تولید شده است SUV فول سایزی با ساختار بدنه جدا از شاسی و مناسب آفرود طراحی شده است. جی ام سی S350 که بر اساس تکنولوژی فورد شکل گرفته است از یک موتور 2.0 لیتری اکوبوست توربو با 202 اسب بخار و 325 نیوتن بر متر بهره می برد.همچنین این خودرو بدلیل ابعاد مناسب خود بصورت هفت نفره عرضه خواهد گردید که در این صورت باید به رقابت مستقیم با فوتون ساونا برود.

JMC S350

JMC S350

ریگان خودرو چند نسخه از این خودرو را به منظور طی کردن مراحل اولیه اخذ مجوز وارد ایران نموده که یک نسخه آن در تهران شکار عکاسان پردیس خودرو گردید.

 

بهتر است بخوانید:

جی ام سی S350 ،مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب