icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آئودی A4 نسل جدید از موتور توربوی 4 سیلندر 2 لیتری استفاده خواهد کرد

آئودی A4 نسل جدید از موتور توربوی 4 سیلندر 2 لیتری استفاده خواهد کرد

به گزارش پردیس خودرو آئودی A4 نسل جدید از یک موتور جدید 2 لیتری توربوی 4 سیلندر خطی بهره خواهد برد که به ادعای آئودی نسبت به موتور 2 لیتری مدل A4 کنونی، مصرف سوخت بهتری خواهد داشت.

سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پردیس خودرو آئودی A4 نسل جدید از یک موتور جدید 2 لیتری توربوی 4 سیلندر خطی بهره خواهد برد که به ادعای آئودی نسبت به موتور 2 لیتری مدل A4 کنونی، مصرف سوخت بهتری خواهد داشت.

موتور توربوی 4 سیلندر 2 لیتری آئودی A4 دارای 190 اسب بخار قدرت و 236 پوند بر فوت گشتاور خواهد بود، و به ادعای آئودی مصرف 5 لیتر در 100 کیلومتر خواهد داشت. پیک گشتاور در دور موتور 1450 تا 4400 دور در دقیقه خواهد بود که قابلیت های آئودی را برای رانندگی واقعی بالا میبرد. در مدل سال 2015 آئودی A4 دارای موتور ساده 2 لیتری دارای 220 اسب بخار قدرت و 258 پوند بر فوت گشتاور است. این مدل در حالت دو دیفرانسیل و دنده اتوماتیک 8 سرعته 10.5 لیتر مصرف (شهر/جاده) دارد.

آئودی برای بهبود مصرف سوخت در چرخه احتراق موتور جدید بازنگری کرد که به این ترتیب این موتور مانند موتور های دارای چرخه های میلر عمل کرده و مصرف سوخت را پایین میآورند. این موتور دارای یک سیستم جدید مایع رادیاتور است که سریع تر گرم شده و از روغن 0W-20 برای حداقل شدن اصطکاک استفاده میکند. این موتور تنها 140 کیلوگرم وزن دارد.

پیش بینی میشود که از این آئودی پاییز سال جاری در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شود. این خودرو از شاسی آلومینیوم مولکولی فشرده MLBEvo  جدید برند آئودی بهره خواهد برد و میتواند تا 100 کیلوگرم به نسبت سدان کنونی A4 کاهش وزن داشته باشد. طبق عکس های ارسالی جاسوسان و تایید طراحان، آئودی A4 به قدری در پروسه تولید پیش رفته بود که زمانی برای اضافه کردن طراحی جدید مربوط به خودرو های کانسپت آئودی باقی نمانده بود. علاوه بر موتور 2 لیتری توربوی جدید، امکان عرضه یک ورژن خاص برای بازار آمریکا با موتور سوپر 6 سیلندر 3 لیتری خواهد بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب