icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آئودی مدل های سواری RS3 و شاسی بلند Q8 را برای آمریکا تایید کرد

آئودی مدل های سواری RS3 و شاسی بلند Q8 را برای آمریکا تایید کرد

سواری کوچک با قابلیت انتقال نیرو به همه ی چرخ های 367 – HP و شاسی بلند لوکس جدید در دست اقدام هستند

پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

آئودی RS3

سواری کوچک با قابلیت انتقال نیرو به همه ی چرخ های 367 – HP و شاسی بلند لوکس جدید در دست اقدام هستند

به گزارش پردیس خودرو : سواری کوچک آئودی RS3 با قابلیت بالا و آئودی Q8 در حال رسیدن به آمریکا هستند.مدیر کل آئودی در آمریکا اسکات کیوق این را اوتومیتیو نیوز اعلام کرد.RS3 به A3 و S3 در ایالات متحده خواهد پیوست.در عین حال که این خودرو ها به آمریکا میروند در بقیه ی بازارهای دنیا به صورت اسپورت بک به فروش میرسد نه به صورت سواری.

سواری RS3 دارای یک موتور 5 سیلندره ی توربوشارژ 2.5 لیتری است که 367 اسب بخار نیرو و 343 lb-ft نیروی گشتاور تولید میکند,و این نیرو را به همه ی 4 چرخ از طریق انتقال دهنده ی سرعت دبل کلاچ 7 حالته انتقال میابد.RS3 با مشخصات اروپایی دارای شتاب 0 تا 100 کمتر از 5 ثانیه میباشد,گرچه هنوز خیلی زود است که قبل از اصلاح شدن و امتحان کردن خودرو در بازار آمریکا اعداد و ارقام را با اطمینان گفت.ورژن فعلی در پلت فرم MQBی VW کاربرد دارد که برای خودروهای کوچک در بین برندهای گروه VW از جمله گلف طراحی شده است.مدل سواری RS3به بقیه ی بازار ها در سال 2016 خواهد رسید.

کیوق به اوتومیتیو نیوز گفت " ما واقعا واقعا میخواهیم RS3 یک خودرو با موقعیت عالی و با کیفیت باشد.من بسیار مطمئن هستم که ما این خودرو را در بازار خواهیم دید.این تنها چیزی است که میتوانم بگویم".

به محض اینکه RS3 به بقیه ی بازار ها برسد در تئوری با رقیبانی همچون CA45 AMG و BMW M235i کوپه رقابت خواهد کرد.

شاسی بلند Q8 بر اساس گفته های کیوق در سال 2017 وارد بازار آمریکا خواهد شد که البته بعد از زمانی است که در اروپا و دیگر بازار ها به فروش رسید.Q8 بر اساس طراحی دوباره ی Q7 است که به تازگی در فرم تولیدی از نمایشگاه اتومبیل دیترویت در آژنویه ی همین امسال به نمایش در آمد.

کیوق به اتومیتیو نیوز گفت " به نظر می آید Q8 یک محصول با طراحی محلی برای آمریکا باشد.اگر به سایز آن بنگرید و وموقعیتی را که قرار است در آن باشد را در نظر بگیرید"."این مسلما خودرو ای است که در آمریکا خواهیم دید".

برچسب ها:

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب