icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آذویکو در تولید ام 360 ناکام ماند

آذویکو در تولید ام 360 ناکام ماند

بر اساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه ی وزارت صمت شرکت خودروسازی آذربایجان یا همان آذویکو در آبان ماه هیچ خودرویی را از خط تولید خود خارج نکرده است.

دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- شرکت خودروسازی آذربایجان مدتی است که خودروی ام جی 360 را در نسخه های دستی ،اتوماتیک و توربو تولید و به بازار عرضه کرده است. کیفیت بالا و قیمت مناسب این خودرو باعث شد که مشتریان بسیاری اقدام به پیش خرید این خودرو نمایند .اما چند ماهی است که این شرکت بدلایل مختلف از قبیل اعمال تحریم در تولید این خودرو به مشکل برخورد کرده و خودرو های پیش فروش شده را با تاخیر و کاملا بصورت قطره چکانی تحویل مشتریان خود می دهد . البته این شرکت تاکنون دلیل این امر را بصورت شفاف و مشخص عنوان نکرده است و همچنین تاکنون خبر رسمی بر خروج ام جی از ایران منتشر نشده است.

 اما نکته نگران کننده ؛آمار منتشر شده در خصوص میزان تولید خودروهای داخل توسط دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه ی وزارت صمت است . چرا که این گزارش نشان می دهد شرکت آذویکو در آبان ماه سال جاری هیچ خودرویی را تولید نکرده و این بدان معناست که شرکت آذویکو از تامین قطعات منفصله خودروهای ام جی به هر دلیل ناتوان مانده است.

البته تاکنون شرکت آذویکو در خصوص این آمار منتشر شده واکنشی نشان نداده است از همین رو می تواند حدس زد که این آمار بر اساس واقعیت تنظیم شده و شرکت خودروسازی آذربایجان در تولید خودرو ام جی 360 حداقل در آبان ماه ناتوان بوده است.

تولید صفر خودروسازی آذربایجان

قابل ذکر است تصاویری در فضای مجازی منتسب به گروه خودروسازی آذربایجان منتشر شده است که نشان می دهد تعداد قابل توجهی محصولات این شرکت در حال بارگیری و ارسال به نمایندگی های فروش است. البته زمان و صحت این تصاویر مشخص نیست و نمی توان به آنها استناد کرد.

امیدواریم در این شرایط بحرانی بازار خودرو ،وزارت صنعت و شرکت آذویکو کمی شفاف عمل کنند و مشخص نمایند که عدد صفر جلو نام این خودروساز به چه دلیل بوده است. آیا امار منتشر شده اشتباه است یا آذویکو از تولید این خودرو بازمانده .

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

بهزاد 1397/10/4
14:4:11

دو ماه و نیم از روزی که قرار بود به من تحویل بدن میگذره و هنوز ندادن میگن قطعات از گمرک ترخیص نشده. روزی که داشتیم ثبت نام میکردن به ما گفتن همه قطعات برای تولید ماشینای ثبت نامی رو تو انبار داریم. من فکر میکنم شرکت منتظر افزایش نرخه که پول بیشتری از ما بگیره. کسی از آذز تا الان تحویل گرفته ماشین؟

آخرین مطالب