icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آریو دنده دستی در لیست فروش امروز سایپا+جزئیات

آریو دنده دستی در لیست فروش امروز سایپا+جزئیات

سایپا در شرایط فروش فوری امروز خود دو محصول جدید را به محصولات قبلی اضافه کرد.

سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو . سایپا مدتی است که به مانند ایران خودرو جهت تنظیم قیمت بازار ،فروش فوری محصولات خود با 5 درصد زیر قیمت بازار را آغاز کرده است. این خودروساز در روزهای گذشته محصولاتی نظیر تیبا ،تیبا 2 ،پراید ،ساینا و وانت پراید  در لیست فروش خود داشت. اما امروز و در روزهای پایانی سال نسخه جدید آریو 1600 در لیست فروش خود قرار داده است. البته جدید بودن این خودرو به جعبه دنده آن باز خواهد گشت چرا که آریو دنده ای پیش از این موتور1.5 لیتری عرضه می گردید اما در حال حاضر با توجه به عدم عرضه نسخه اتوماتیک ،سایپا نسخه دنده ای آریو را با پیشرانه 1.6 لیتری عرض کرده است. این پیشرانه 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن متر گشتاور را توسط جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخهای جلو ارسال می کند.

سایپا در طرح فروش فوری خود قیمت این سدان چینی را 95 میلیون تومان اعلام کرده است. این در حالی قیمت فوق بر اساس 5 درصد زیر قیمت حاشیه بازار خواهد بود و قیمت مصوب آریو برابر با 80 میلیون 980 هزار تومان می باشد.

فروش آریو دستی

علاقمندان به خرید این خودرو امروز مورخه 21 اسفند 97 می توانند از ساعت 10 صبح نسبت به خرید اقدام نمایند.قابل ذکر است سایپا فروش فوری وانت پیکاپ ریچ را با قیمت 147 میلیوت 700 هزار توان از امروز آغاز کرده است.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب