icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آغاز فروش اینترنتی جک s3 و J4 توسط کرمان موتور

آغاز فروش اینترنتی جک s3 و J4 توسط کرمان موتور

کرمان موتور مطابق با وعده داده شده  فروش جک S3 وJ4 را همزمان با آغاز به کار سامانه فروش اینترنتی آغاز کرد.

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-در این شرایط فروش که به تازگی توسط کرمان موتور اعلام شده، خودروی جک S3 با 2 نوع پیش فروش نقدی و اعتباری به فروش می رسد. قیمت قطعی جک S3 در این طرح فروش 217 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. در پیش فروش اعتباری، این خودرو با پیش پرداخت 65 میلیون و 250 هزار تومان و با قیمت قطعی به فروش می رسد. همچنین تخفیف 10 میلیون ریالی هم در پیش فروش اعتباری در نظر گرفته شده و خودرو در دی ماه 99 به مشتری تحویل می شود.

همچنین کرمان موتور برای جک S3 پیش فروش نقدی هم در نظر گرفته است. در این نوع فروش هم خودرو با قیمت قطعی و با پیش پرداخت نقدی 87 میلیون تومان عرضه می شود. این در حالی است که تخفیف در نظر گرفته شده در پیش فروش نقدی، 30 میلیون ریال است. با انتخاب این شرایط فروش، می توانید جک S3 خود را در دی ماه 99 تحویل بگیرید.

کرمان موتور خودروی جک J4 را با قیمت پایه 156 میلیون و 500 هزار تومان عرضه کرده است. در پیش فروش نقدی جک J4 ، این خودرو با پیش پرداخت 61 میلیون و 35 هزار تومانی، با قیمت قطعی و تخفیف 20 میلیون ریالی در آذر ماه 99 به دست مشتری می رسد. همچنین خریدار می تواند در این پیش فروش نقدی پرداخت اولیه 78 میلیون و 250 هزار تومانی را هم انتخاب کند. در این حالت هم خودرو با قیمت قطعی در آذر ماه 99 تحویل می شود. اما تخفیف در این نوع پیش فروش 30 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

کرمان موتور جک J4 را با پیش فروش اعتباری با پیش پرداخت 46 میلیون و 950 هزار تومان هم عرضه می کند. در این نوع فروش، تخفیف 10 میلیون ریالی به مشتری تعلق می گیرد و خودرو با قیمت قطعی و در آذر ماه 99 تحویل داده می شود.

 مشتریان با مراجعه به این سامانه به آدرس  http://sales.kermanmotor.ir/ ضمن آگاهی از جدیدترین شرایط فروش کرمان موتور می توانند به صورت آنلاین خودرو مورد نظرشان را ثبت نام کنند.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب