icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آغاز فروش بی وای دی F3 در نمایشگاه خودروی مشهد

پیش فروش غریب الوقوع محصول جدید بی واد دی

آغاز فروش بی وای دی F3 در نمایشگاه خودروی مشهد

شرکت کارمانیا قصد دارد که پیش فروش محصول جدید بی وای دی F3 را در نمایشگاه خودروی مشهد بصورت رسمی آغاز کند.

چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"شرکت کارمانیا نماینده رسمی محصولات بی وای دی در نمایشگاه خودروی تهران محصول جدیدی با نام بی وای دی F3 را رونمایی کرد. حالا پس از گذشت 5 ماه قصد دارد تا در نمایشگاه مشهد بصورت رسمی فروش این خودرو را اغاز نماید.

کارمانیا بصورت رسمی در خصوص قیمت بی وای دی F3 اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما ظاهرا قرار است این خودرو در رنج51 تا 57 میلیون بنا به جعبه دنده دستی و اتومایک روانه بازار شود.

F3  از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری بهره می‌برد قادر است قدرتی معادل 107 اسب بخار را در دور 5800 و گشتاوریی برابر 148 نیوتن متر را در دور 4800 تولید کند و این قدرت را از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه و یا یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می‌کند.

2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، ترمزهای جلو و عقب دیسکی مجهز به سیستم ABS و EBD، سیستم هوشمند قفل‌مرکزی و  کمربند 3 نقطه‌ای به همراه سنسور هشدار نبستن کمربند برای راننده و سرنشین جلو از دیگر امکانات ایمنی این خودرو به شما می‌رود.

سیستم‌های رفاهی این خودرو نیز در سطح خوبی قرار‌ دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به داشتن دوربین دید جانبی و عقب و 4 سنسور پارک(که با توجه به طول 4615 میلیمتری این خودرو امری واجب محسوب می‌شود)، نمایشگر پشت‌آمپر LED، مانیتور 10.1 اینچی مالتی‌مدیا مجهز به سیستم مسیریاب و قابلیت تطبیق‌پذیری با بلوتوث و AUX، کنترل سیستم صوتی از روی  فرمان، آینه‌های جانبی برقی تاشو مجهز به گرمکن، در صندوق عقب برقی، سیستم یخ زدا برای شیشه عقب و سانروف دوحالته اشاره کرد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب