icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آغاز فروش محصولات مینی انگلیس توسط پرشیا خودرو در آینده نزدیک

آغاز فروش محصولات مینی انگلیس توسط پرشیا خودرو در آینده نزدیک

پرشیا خودرو به عنوان نماینده فعلی محصولات بی ام و قصد دارد در آینده نزدیک محصولات مینی انگلیس را در بازار ایران عرضه نماید.

یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در نمایشگاه خودرو تبریز مسئولان شرکت  پرشیا خودرو خبر اخذ نمایندگی فروش محصولات مینی در ایران را بصورت اختصاصی به خبرنگار پردیس خودرو ارائه کرد که در ویژه برنامه نمایشگاه خودروی تبریز قابل مشاهده است .مسئولان این شرکت زمان عرضه محصولات مینی را در آذر ماه امسال عنوان کرده بود و مشخص است که برنامه زمانبندی این شرکت مطابق میل پیش می رود چرا که اولین محموله خودروهای مینی به گمرگ ایران رسیده است.اما چون تا کنون ثبت سفارش بصورت موقتی بسته شده است ،پرشیا خودرو در عرضه این خودرو به بازار بازمانده است .در هر حال باید منتظر بود به محض بازگشایی ثبتارش ،پرشیا خودرو فروش اولین سری مینی ها را آغاز کند.

طبق اخبار منتشر شده در اولین محموله وراد شده به ایران دو مدل  مینی کانتریمن و کلابمن در نسخه های دو دیفرانسیل به بازار ایران می آیند و پیشرانه هایشان از مدل توربو تویین پاور است. پیشرانه های تویین پاور توربو مینی در مدل های بنزینی حجم های ۱٫۵ و دو لیتر را دارند. مدل ۱٫۵ لیتری سه سیلندر است و ۱۳۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتون متر تولید می کندهمچنین نسخه دو لیتری ۱۸۹ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۱ نیوتون متر تولید می کند . گیربکس های این خودروها از مدل های ۸ دنده اتوماتیکی هستند.

قابل ذکر است که مینی یکی از زیر مجموعه های بی ام و بوده و شاید همین دلیل باعث گردیده پرشیا خودرو که در حال حاضر عرضه کننده محصولات بی او و در ایران است به سراغ واردات محصولات مینی برود.

قابل ذکر است ویدئو ذیل مربوط به اوخر تابستان امسال و نمایشگاه خودروی تبریز 96 می باشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب